Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Hvorfor besøger i prostituerede?

Recommended Posts

Guest Den flittige

Der er mange tråde om det spørgsmål allerede.

Jeg kan godt skrive det samme for 3. gang.

Det vi ikke kan få hjemme ved konen, køber vi ude i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

For at slippe for besværet med at være i et fast forhold/ægteskab - vha prostituerede kan man have et regelmæssigt sexliv - det har man sjældent i ægteskab/fadt forhold. Så som Max skriver -for sex 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er spændende at prøve så mange forskellige kvinder. Det træner en i intime situationer. Og så er det en del nemmere bare at købe sex fremfor at score en dame hver uge eller hvor ofte man nu gør det. Engang var jeg ret interesseret i et parforhold. Men efter jeg begyndte med GP'ere blev jeg rimelig hardcore. Jeg indså at hvis jeg ikke kan få det helt som jeg vil, så er GP et alternativ. Det tager op til en time og så er man fri af alle de bånd et parforhold kan medføre for ens frihed. Det er måske ikke den samme intimitet som et parforhold, men hvor mange danske kvinder kan levere det samme som en GP uden at der opstår alle mulige problemer og diskussioner om dit og dat!

Redigeret af Helt Reel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Martin1234

Det er ukompliceret og på mine premisser, jeg er selv i 20'erne. Gevinsten er også at jeg kan være sammen med en klasse af kvinder som jeg nok næppe ville kunne få med hjem under normale omstændigheder :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi en mand på 48 ikke har en jordisk chance for at komme i bukserne på en hot smækker lækker 25 årig skønhed -medmindre hun er en gp'er. Derudover orker jeg ikke starte op på et forhold, + jeg desværre ikke tænder på jævnaldrende piger :-/ Så jeg besøger en sød smuk lækker glædestøs ca én gang i måneden. Man slipper da også for at skulle rende i byen hver weekend i håb om at man måske scorer noget, hvilket jeg forøvrigt sjældent gør. En prostitueret er en nem og uforpligtende løsning, og man får lov at have dejlig sex med en lækker ung pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste kvinder ser jo gerne at deres mand har en hobby - min hobby er unge smukke kvinder og så står der ikke pludselig nogen og ringer på døren og fortæller min bedre halvdel hvor tit jeg dyrker min hobby og med hvem... Men det er da helt klart en inspiration også derhjemme, så set med mine øjne er det en win/win situation af det er med en GP....:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af én simpel grund.:

Fordi jeg qua min alder ikke kan få sex med unge, gudesmukke piger på anden måde. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lever i et hamsterhjul med godt betalt job og sød kone. Konen kan eller vil bare ikke indse at kontakt til min pik er Kongevejen til kærlighed fra en mand. 

Så nu lever jeg med hende, som en god ven og køber så pik opmærksomhed i byen. Trist og pisse ærgerligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helt Reel skrev, for 2 timer siden:

score

Jeg er selv i 40’erne og kan faktisk godt score og få sex med kvinder der er en del yngre og også lækre. Men det er virkelig sjældent jeg gider et forhold!
Den seneste date jeg havde med en 10 år yngre i København var et bevis på mit syn på danske kvinder. Med det samme var der diskussion. Og hvem gider egentlig det. Mænd vil jo have sex!

Så hellere GP’ere eller f.eks. udenlandske kvinder!

Del dette indlæg

Link til indlæg
søren55 skrev, for 1 minut siden:

Så nu lever jeg med hende, som en god ven og køber så pik opmærksomhed i byen. Trist og pisse ærgerligt. 

Gør dig fri af en pik bange kvinde. Du har kun et liv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helt Reel skrev, Lige nu:

Gør dig fri af en pik bange kvinde. Du har kun et liv!

Helt enig. Skulle jeg have gjort for længe siden. Men nu er terningerne kastet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bør måske nævne at fruen godt kender min hobby - det startede med at hun fik jobrelateret stress og derfor meget naturligt ikke kunne mobilisere overskuddet til det seksuelle og jeg fik derfor tilladelse til at dyrke min hobby på følgende betingelser: 1. At jeg passede på mig selv og ikke kom hjem med ubehagelige overraskelser.. 2. Hun ønsker ikke at høre om det / eller at vide det.. 3. Hun vil så absolut heller ikke  se billeder... (det sidste var et udslag af en dyb sort humor;))

Men man dropper jo ikke en kvinde man elsker, bare på grund af manglende sex når man har været sammen i 30 år og ellers har et ganske fortrinligt ægteskab, hvor vi, som de fleste nok kan regne ud, kan snakke om alt uden at kaste med porcelænet..

Måske lidt mere uddybende end min første kommentar.

Og ja - jeg er en heldig mand......:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er single og har haft for mange fiaskoer mht til at score så på et eller andet tidspunkt så blev jeg træt af at løbe hovedet ind i muren og jeg løb også tør for positiv energi.

Så hvad der skulle ha været en nødløsning af gå til gp´ere for 20-25 år siden blev til en permanent løsning også er der jo lige det at jeg bedst kan lide kvinder der typisk er under halvt så gamle som mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi det er sjovt.

Fordi de kvinder jeg finder attraktive ikke ser til min side medmindre de får penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onkel Reje skrev, den 30.9.2020 at 12:21:

langt billigere end at have en kæreste / kone ...............

Det kunne du sgu godt lige have nævnt for 20 år siden. 

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som nævnt i en anden tråd For mit vedkommende var/er det at jeg fik epilepsi som yngre (17 årig) og det ødelagde lidt det med at gå i byen og score og når det endelig var at jeg var til privatfester og jeg talte med piger/kvinder var det ofte at når jeg fortalte at jeg havde epilepsi så var det nærmest at de tænkte “ham kan jeg ikke date/være i forhold med, jeg ved jo ikke hvad jeg skal gøre hvis han fik et anfald” selvom at de ofte spurgte om hvad der sku gøres hvis det skete. Nu efter at jeg er anfalds fri og medicinfri i en alder af 37 så må jeg så indrømme at kvinder på og omkring min egen alder ikke siger mig noget da jeg ikke har samme mål som de har og på sin vis føler at jeg nærmest mangler at opleve noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Som jeg tidligere i andre tråde har nævnt betragter jeg købesex som wellness på linje med kurophold, spa, massage osv., altså personlig forkælelse, og bare gøre noget godt for sig selv – dvs. pigen skal hele tiden være fokuseret på MIG og MIN nydelse og MINE behov ;)

De flest piger jeg har besøgt er som reglen rigtig glade for det, så de kan lave deres arbejde uden at bruge energi på at “fake” :P noget overfor en gammel grim mand som mig:D

Nogle bruger deres penge på en ny BMV eller andet de kan prale med overfor naboen – jeg forkæler mig selv i de sidste tid jeg har tilbage på planeten og har selvværd nok til ikke at “prale” :D

Redigeret af mature man

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...