Hop til indhold

Synderegister

Featured Replies

Skrevet
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Annoncen er nu slettet, men hvad var det den gik ud på? 

7-8 piger hænger en bestemt mand ud med navn, telefonnummer og adresse, da han har brændt 5 af dem af ved forskellige lejligheder og opfordrer andre kvinder til at gøre det samme, når de oplever det.

Navne ligner dem, som ofte laver GB i Hadsund hos en tidligere brandmand/politiker.

Skrevet
JohnWayne86 skrev, for 50 minutter siden:

7-8 piger hænger en bestemt mand ud med navn, telefonnummer og adresse, da han har brændt 5 af dem af ved forskellige lejligheder og opfordrer andre kvinder til at gøre det samme, når de oplever det.

Navne ligner dem, som ofte laver GB i Hadsund hos en tidligere brandmand/politiker.

Det er nok fup.

Overskriften var

Nu oprettes der en mail. Hvor dårlige mænd, der ikke overholder deres aftaler mv. kan indberettes til. Nok er nok. Hilsen os.

Os er

Med venlig hilsen.
Maria, Bella, Anette, Sofie, Sandra, Signe, Viktoria og Christina. 

Teksten både på dansk og dangelsk og forfatteren er en nyoprettet profil "MegafrækkeMaria".

Hvis man nu er sur på en person hvorfor vælger man så den vej der giver en selv fleste problemer fremfor bare at blokere for mandens telefon.

Derfor tror jeg det er fup. Men da personen der refereres til kan findes på Krak så kan det være målrettet mod manden og reducerer ganske effektivt mængden af gæster til  kommende GB arrangementer.

Redigeret af Lasselarseb

Skrevet
går ned på knæ skrev, for 3 timer siden:

pas du på. Du ikke også bliver hængt ud. Hvade man lyst til at besøge nogen. Så er den da forduftet nu

Hvad skulle jeg blive hængt ud med ???

Skrevet
The_Man skrev, for 9 minutter siden:

Hvad skulle jeg blive hængt ud med ???

hvis du nu kom til at sidde i en kø, eller fik en punktering, eller de havde misforstået tidspunktet.

Du skal se min kommentar i sammenhæng med hvad tråden handler om

Skrevet
Lasselarseb skrev, for 2 timer siden:

Det er nok fup.

Overskriften var

Nu oprettes der en mail. Hvor dårlige mænd, der ikke overholder deres aftaler mv. kan indberettes til. Nok er nok. Hilsen os.

Os er

Med venlig hilsen.
Maria, Bella, Anette, Sofie, Sandra, Signe, Viktoria og Christina. 

Teksten både på dansk og dangelsk og forfatteren er en nyoprettet profil "MegafrækkeMaria".

Hvis man nu er sur på en person hvorfor vælger man så den vej der giver en selv fleste problemer fremfor bare at blokere for mandens telefon.

Derfor tror jeg det er fup. Men da personen der refereres til kan findes på Krak så kan det være målrettet mod manden og reducerer ganske effektivt mængden af gæster til  kommende GB arrangementer.

Tænker også at hvis man har set sig sure på et sted, hvilket det lyder som om det er, så ville det være en nem måde at få dem i store problemer.. 

Man skal ikke altid skue hunden på hårene.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Tænker også at hvis man har set sig sure på et sted, hvilket det lyder som om det er, så ville det være en nem måde at få dem i store problemer.. 

Man skal ikke altid skue hunden på hårene.. 

Annoncen virkede meget oprigtig synes jeg, men du har da ret. Det kan da også være en “Hater”, der har lavet opslaget. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.