Hop til indhold

Synderegister

Featured Replies

Skrevet

Skal da love for, at de piger her er gået aggressivt til værks. 

Siger ikke det er ubegrundet og jeg føler mig ikke truffet, men det er vist ikke helt lovligt med sådan et register, ligesom de udstiller en navngiven mand med adresse og telefonnummer i opslaget. 

https://annoncelight.dk/showad/305000

Redigeret af The Dark Knight

Skrevet

klogt træk i nedgangstider for den etablerede branche...

Skrevet

Føj  for  pokker. Diskretion  begge  veje  uanset  hvad. 

Jeg  bliver  selv  harm  og  skuffet  over  alle  de  useriøse  mænd,  men  kunne  aldrig  finde  på  at  hænge  dem  ud  på  den  måde. 

Håber  at  I mænd  boykotter  disse  forfærdelige  kvinder, som  hænger  andre  ud. 

Skrevet

Har meldt deres annonce men man får jo helt lyst til at søger på de pige navne og lave en masse aftaler med dem som man ikke holder, nu når de vil ligge folk ud sådan...

Skrevet
kenderen skrev, for 19 minutter siden:

klogt træk i nedgangstider for den etablerede branche...

Mangler der ikke en disclaimer a la “ironi kan forekomme”?

Skrevet
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Det tog 1½ minut at finde ud af 

Finde  ud  af  hvad?

Skrevet
The_Man skrev, for 15 minutter siden:

Har meldt deres annonce men man får jo helt lyst til at søger på de pige navne og lave en masse aftaler med dem som man ikke holder, nu når de vil ligge folk ud sådan...

pas du på. Du ikke også bliver hængt ud. Hvade man lyst til at besøge nogen. Så er den da forduftet nu

Skrevet
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Finde  ud  af  hvad?

Ja det vil jeg også gerne vide. Hvad tog det Holstebrons 1 1/2 minut?

skal godt nok ikke have fingre i fedtefadet. Skal ingen steder eller forhøre mig nogle steder.

Det kan da ikke være lovligt?

Skrevet
går ned på knæ skrev, for 10 minutter siden:

pas du på. Du ikke også bliver hængt ud. Hvade man lyst til at besøge nogen. Så er den da forduftet nu

Husk  på  at  det  heldigvis  er  få  kvinder  som  er  en  del  af  dette  game.  Der  findes rådne  kar  både  hos  gp'er  og  hos  sexkøbere,  som  ikke  forstår  de  gængse  spilleregler. 

Skrevet
EksilKøbenhavner skrev, for 21 minutter siden:

@The_Man det løser da intet ;)

Men jeg ville gerne vide hvem kunstnerne var, så jeg ikke bestiller tid hos dem... Det lyder risikabelt. 

Er det ikke de piger der plejer at husere i Hadsund med GB og eneaftaler hos en tidligere politiker/brandmand? Synes mange af de navne er set i de annoncer. 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Husk  på  at  det  heldigvis  er  få  kvinder  som  er  en  del  af  dette  game.  Der  findes rådne  kar  både  hos  gp'er  og  hos  sexkøbere,  som  ikke  forstår  de  gængse  spilleregler. 

Det ved jeg Søde. knus. Er heller ikke dig jeg er oprevet over

Skrevet
JohnWayne86 skrev, for 2 minutter siden:

Er det ikke de piger der plejer at husere i Hadsund med GB og eneaftaler hos en tidligere politiker/brandmand? Synes mange af de navne er set i de annoncer. 

Jo det tror jeg du har ret i. Det var også det første jeg tænkte, da jeg så navnene af afsenderne af dette tiltag. 

Skrevet
EksilKøbenhavner skrev, for 30 minutter siden:

Men jeg ville gerne vide hvem kunstnerne var, så jeg ikke bestiller tid hos dem... Det lyder risikabelt. 

Det næste bliver vel at vi kun kan booke besøg med NemIde.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 20 minutter siden:

Finde  ud  af  hvad?

Jeg tror det er annoncer fra kunstnernavnene på pigerne bag opslaget han tænkte på. 

Skrevet
sanook skrev, for 1 minut siden:

Det næste bliver vel at vi kun kan booke besøg med NemIde.

Nej det næste bliver, at de vil have dit nemid

Skrevet

Det er vel bare at søge på navnene som de underskriver med.

Søge på AL på et af navnene under gamle annoncer, og se hvad der dukker op.

Og så huske tilbage på at man har set annoncen på eb.dk

Men mon ikke at der ligger noget andet bag ? hvorfor kun skrive 1 navn, når man har en liste på 95 ?

Skrevet
The Dark Knight skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror det er annoncer fra kunstnernavnene på pigerne bag opslaget han tænkte på. 

åh ja selvfølgelig. Det var det han mente. Vi skulle lave en advarsel imod de piger herinde.

Vil lige sige, jeg aldrig har haft dyppet nallerne i dem, men skulle advare imod annoncer fra den der filajs´s piger

Skrevet
The Dark Knight skrev, for 7 minutter siden:

Jo det tror jeg du har ret i. Det var også det første jeg tænkte, da jeg så navnene af afsenderne af dette tiltag. 

Tha Dark ser ud til at annoncen nu er slettet enten af dem selv eller annoncelight

Skrevet
går ned på knæ skrev, for 8 minutter siden:

Tha Dark ser ud til at annoncen nu er slettet enten af dem selv eller annoncelight

Fint! Kunne også læse en bruger havde anmeldt den. 

Men måske pigerne selv trak den tilbage. Det er heller ikke i orden at lave det nummer der, og de piger kan seriøst selv brænde nallerne på sådan et opslag. 

Flere vil sikkert være tilbageholdende med at booke en tid med dem, for se nu vist et dæk virkelig punkterede på vej, og man så bliver udstillet med navn, adresse og telefonnummer på annonceligt fordi man bliver stemplet som useriøs. 

I øvrigt er det også strafbart at lave et sådan opslag. Det kan det i hvert fald lave også efter straffeloven for æreskrænkelse. Så ikke specielt smart af pigerne. 

Redigeret af The Dark Knight

Skrevet
The Dark Knight skrev, for 1 minut siden:

Fint! Kunne også læse en bruge havde anmeldt den. 

Men måske pigerne selv trak den tilbage. Det er heller ikke i orden at lave det nummer der, og de piger kan seriøst selv brænde nallerne på sådan et opslag. 

Flere vil sikkert være tilbageholdende med at booke en tid med dem, for se nu vist et dæk virkelig punkterede på vej, og man så bliver udstillet med navn, adresse og telefonnummer på annonceligt fordi man bliver stemplet som useriøs. 

I øvrigt er det også strafbart at lave et sådan opslag. Det kan det i hvert fald lave også efter straffeloven for æreskrænkelse. Så ikke specielt smart af pigerne. 

Kan det ikke være ham pimpen/politikeren der står bag?

I øvrigt er det ikke særligt betryggende at bestille tid og besøge hans piger. Med hans fortid ved man aldrig hvad der kan ske. Nu er jeg hverken rig eller berømt eller sidder i nogen høj stilling. Men det er der nogen der gør. Ville virkelig være utryg ved at den skiderik kendte ens telefonnummer adresse navn og stilling

Skrevet

Der er GB 1/10 med Sandra og Signe, som man jo nu kan undgå.

https://annoncelight.dk/showad/303125

Skrevet
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Annoncen er nu slettet, men hvad var det den gik ud på? 

Var ham politikeren fra hadsund, der har været i politiets søgelys mange gange. Hans piger eller måske ham selv havde lagt en annonce ud på annoncelight med et navn adresse og telefonnnummer på en kunde, fordi han åbenbart skulle have bestilt en tid men ikke kom alligevel

Redigeret af går ned på knæ

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.