Hop til indhold
henning.t

Besøg hos Madame Sascha

Recommended Posts

Guest Misjo1
henning.t skrev, for 10 timer siden:

http://madamesascha.com

Det gjorde lidt ondt i røven på køreturen fra København til Næstved

20200921_182917.jpg

Aghh, det små tjatteri kan jeg da godt matche, min frue har en stærk højre (og venstrearm ) hehe  ogjeg havde 150 km hjem, behøvede ikke sædevarme hehe

Misjo

Øm bagdel.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Aghh, det små tjatteri kan jeg da godt matche, min frue har en stærk højre (og venstrearm ) hehe  ogjeg havde 150 km hjem, behøvede ikke sædevarme hehe

Misjo

Øm bagdel.jpeg

Det må have været svært at sidde stille og roligt i sædet hjem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Rebellen skrev, for 31 minutter siden:

Det må have været svært at sidde stille og roligt i sædet hjem :)

Jeg siger dig. Næsten umuligt. Og det tog mere end 14 dag at vende tilbage til normal røvfarve

Men Fuck hvor var det fedt.:wub:

Misjo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen

Jeg har også besøgt en Domina eller to men mærker har aldrig været muligt for mig ;)

Men det må have gjort ondt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ja/Nej. Du bliver drevet ud over hvor det gør ondt

For mig er det en befrielse hvor min hjerne og krop bliver tømt for al

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen

Det kan jeg godt følge dig i 

Jeg har selv været høj af dominans flere gange ;)

Redigeret af Rebellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Misjo1 skrev, den 22.9.2020 at 08:33:

Aghh, det små tjatteri kan jeg da godt matche, min frue har en stærk højre (og venstrearm ) hehe  ogjeg havde 150 km hjem, behøvede ikke sædevarme hehe

Misjo

Øm bagdel.jpeg

Må man spørge hvem din Frue er Misjo?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Madame Sascha siger "Slaven skal tage et billede af sin røv om nogle dage og uploade det på eroguide."

Det gør jeg så - hun skulle nødigt blive sur. Heldigvis var det kun et par få slag  med hendes stoltheder - de jerntunge kæppe - der blev brugt, så min bagdel ar allerede på vej til at blive præsentabel. Den var mere lilla igår.

20200923_065638.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Madame Sascha er intet mindre end fantastisk . 

Der findes vel kun en håndfuld ægte dominaer i Danmark, og Sascha er en af dem . 

JEG ER FAN ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Madame Sascha er intet mindre end fantastisk . 

Der findes vel kun en håndfuld ægte dominaer i Danmark, og Sascha er en af dem . 

JEG ER FAN ! 

Hvordan ægte, @BM29?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lasselas skrev, den 23.9.2020 at 18:16:

Må man spørge hvem din Frue er Misjo?

Nej, fruen ønsker at være anonym.

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
HCK skrev, den 27.9.2020 at 00:53:

Hvordan ægte, @BM29?

Desværre er Danmark oversvømmet af udenlandske lykkeriddere der kalder sig "dominaer" , men som viser sig blot at være lykkeriddere, der blot er ude på at tilbyde sex til overpris . 

 

Sascha er en ægte domina fordi hun lytter og forstår dine bizarre ønsker , og opfylder dem , samtidig med at man kan mærke hendes angagement ! 

Der findes en håndfuld andre der kan det samme, men der er lidt langt imellem dem 

 

HCK skrev, den 27.9.2020 at 00:53:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sascha er ægte domina fordi hun nyder at være sadist og man kan mærke hun tænder på at påføre smerten.

Samme med Madame Helene og få andre jeg har besøgt som udstråler sadisme !

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 25.10.2020 at 07:48:

Sascha er ægte domina fordi hun nyder at være sadist og man kan mærke hun tænder på at påføre smerten.

Det gør hun!:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tvivler lidt på at man man 10å% kan agere i begge roller, en frue er ja en frue, jeg tror at jeg ville mindste respekten hvis hun også var bund

Det kræver meget, for.mig, at acc. Og respektere en top, alt andet ville være forvirrende

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 11 timer siden:

Tvivler lidt på at man man 10å% kan agere i begge roller, en frue er ja en frue, jeg tror at jeg ville mindste respekten hvis hun også var bund

Det kræver meget, for.mig, at acc. Og respektere en top, alt andet ville være forvirrende

Misjo

Jeg  har  hørt  fra  flere  indenfor dom/sub  at  de  bedste  dom  er  dem  som  også  har  været  i rollen  som  sub.  Selvfølgelig  er  det  muligt  at  have  begge  sider  i  sig og  være  ægte  i begge  dele. 

Ivrigt  til  trådstarter,  lækkert  du  har  fået  en  god  dom., som  er  i stand  til at  få dig  til  at  lystre. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen

Hej Nemtøs 

Jeg besøgte en Domina for tid tilbage,hun havde startet i rollen som sub ;)

Hun var en eminent Domina ❤

Så ja det passer

Kh.Rebellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jamen enig i at de fleste, og ikke alle dominante har været sub, og godt for det, det må jo give en bedre indsigt i hvad de laver og hvad der virker.

Med jeg kunne ikke respektere en top.som jeg feks dominere.fra tid til anden, det ville ikke virke for mig, det var også lidt af en mundfuld at lade.mig underkaste første gang, men.med er utrolig domina føltes der faktisk naturligt

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...