Hop til indhold

Recommended Posts

Forleden dag gik turen til Chok-dee i Farum. Nemt at bestille tid, også med kun et par timers varsel. Stedet ligger i et industrikvarter, og det er muligt at parkere ved gavlen meget tæt på indgangen, som meget bekvemt ligger på bagsiden af den bygning, de holder til i. Bygningen deles med noget industri, men dem er man ikke i nærheden af at se noget til. Inden for er der masser af plads, også i det rum, hvor jeg skulle tilbringe en time med Mina. Det er hende, som smiler bredt på de fleste af deres billeder i annoncen. Er man på udkig efter en slank thai, skal man gå andetsteds hen, men det vil være forkert at kalde Mina tyk.

Mina er meget imødekommende og skabte en god stemning på den der ydmyge, men alligevel jeg-har-styr-på-det-måde. Jeg valgte oliemassage, og dermed er der så vidt jeg ved ikke lagt op til den helt hårde massage, men albuerne fandt da nogle myoser undervejs. På et tidspunkt stod hun også på mine baglår. Lidt sjovt, men massage er det vist ikke helt. Til gengæld var hendes rigtige massage rigtig fin.

Med et par små klap på min pik, efter jeg var vendt om på maven og grundig massage af området ved lysken var der ikke tvivl om, at ekstra var på plakaten. Hun tilbød HJ og BJ til de normale priser (300 og 500), mens jeg af en eller anden grund kunne få den fulde pakke til 800, hvor den vistnok ellers normalt koster 1000. Det blev så FP, hvor hun startede med et blow, som gik over i en 69’er. Mina har en super lækker fisse (ikke lige glatraget for nyligt, men dog med sparsom behåring) og kom med søde små støn undervejs. Hun ville gerne ride mig, og det gjorde hun så, mens hun nærmest stod i squat-stilling, hvilket er ganske krævende vil jeg tro. Til gengæld havde det også den mulighed for hende, at hun nogenlunde selv kan styre, hvor dybt man kommer ind. Hun var desværre ikke med på doggy, hvilket lagde en lille dæmper på stemningen (og lysten), men Mina traf den i momentet helt rigtige beslutning, da hun steg af og i stedet gjorde mig færdig med hånden. Og det var hun altså fænomenal til, helt klart et af de bedste håndjobs, jeg har oplevet så vidt.

Kommer jeg igen? Nu ligger stedet ikke så ligetil for mig, men det er bestemt ikke udelukket, at jeg kunne besøge Mina igen, for hun har et sødt væsen og masserer godt. Og det håndjob kunne godt kalde på en gentagelse en dag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mina , er det hende i sort og blå kjole?

Hvad gav du ialt med FP? ( 800)?

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...