Hop til indhold
frank.thomas

har nogle været på vigerslevvej??

Recommended Posts

frank.thomas skrev, for 4 minutter siden:

det er nogle gode tilbud..

hvordan er kvinderne og massagen?

tak :)

Har været et sted på Vigerslevvej for mange år siden, 5 år eller mere. Om det er den samme klinik kan jeg ikke vuderer, men den jeg besøgte var der en meget stram og decideret ubehagelig lugt af mad i. Og jeg er ellers meget glad for thai mad, men det var lige i overkanten:rolleyes:, og kvinden noget ældre end billederne viser, og der var kun hende. jeg gik igen, primært på grund af lugten. Som sagt nogle år siden og der er løbet meget vand i åen siden. Men prøv da et give det et skud:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 20 minutter siden:

Har været et sted på Vigerslevvej for mange år siden, 5 år eller mere. Om det er den samme klinik kan jeg ikke vuderer, men den jeg besøgte var der en meget stram og decideret ubehagelig lugt af mad i. Og jeg er ellers meget glad for thai mad, men det var lige i overkanten:rolleyes:, og kvinden noget ældre end billederne viser, og der var kun hende. jeg gik igen, primært på grund af lugten. Som sagt nogle år siden og der er løbet meget vand i åen siden. Men prøv da et give det et skud:razz:

Når ikke til så meget hjælp hvis du ikke har besøgt stedet i 5 år, men jeg ville da også bare give det et skud og passer beskrivelsen ikke så går man jo bare igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Kim 0240 skrev, for 1 time siden:

Når ikke til så meget hjælp hvis du ikke har besøgt stedet i 5 år, men jeg ville da også bare give det et skud og passer beskrivelsen ikke så går man jo bare igen.

hvad kan du bidrage med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...