Hop til indhold

har nogle været på vigerslevvej??

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 17 minutter siden:

Jaaa, hvad kan vi hjælpe med?

det er nogle gode tilbud..

hvordan er kvinderne og massagen?

tak :)

Skrevet
frank.thomas skrev, for 4 minutter siden:

det er nogle gode tilbud..

hvordan er kvinderne og massagen?

tak :)

Har været et sted på Vigerslevvej for mange år siden, 5 år eller mere. Om det er den samme klinik kan jeg ikke vuderer, men den jeg besøgte var der en meget stram og decideret ubehagelig lugt af mad i. Og jeg er ellers meget glad for thai mad, men det var lige i overkanten:rolleyes:, og kvinden noget ældre end billederne viser, og der var kun hende. jeg gik igen, primært på grund af lugten. Som sagt nogle år siden og der er løbet meget vand i åen siden. Men prøv da et give det et skud:razz:

Skrevet
Gløden skrev, for 20 minutter siden:

Har været et sted på Vigerslevvej for mange år siden, 5 år eller mere. Om det er den samme klinik kan jeg ikke vuderer, men den jeg besøgte var der en meget stram og decideret ubehagelig lugt af mad i. Og jeg er ellers meget glad for thai mad, men det var lige i overkanten:rolleyes:, og kvinden noget ældre end billederne viser, og der var kun hende. jeg gik igen, primært på grund af lugten. Som sagt nogle år siden og der er løbet meget vand i åen siden. Men prøv da et give det et skud:razz:

Når ikke til så meget hjælp hvis du ikke har besøgt stedet i 5 år, men jeg ville da også bare give det et skud og passer beskrivelsen ikke så går man jo bare igen.

Skrevet
Kim 0240 skrev, for 1 time siden:

Når ikke til så meget hjælp hvis du ikke har besøgt stedet i 5 år, men jeg ville da også bare give det et skud og passer beskrivelsen ikke så går man jo bare igen.

hvad kan du bidrage med ?

Skrevet
kenderen skrev, for 4 timer siden:

hvad kan du bidrage med ?

Intet da jeg ikke har været der

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.