Hop til indhold
Haraldblåtand

Blev i dag kontaktet af massør, hun vil have et genbesøg...

Recommended Posts

Hej brødre.

Som overskriften antyder, blev jeg tidligere kontaktet, sms, af en Thai massør. En dame bosiddende vest for Roskilde, hun ønskede at jeg skulle besøge hende igen, allerhelst samme aften.

Har været der et par gange tidligere. Massage og sex. Ikke det værste, men ej heller det bedste og heller ikke bedst/ billigst. Men ok og godt nok.

Er dette normalt, eller hvordan? Altså kontaktes

Prisen, når hun henvender sig således, indbyder til en lille forhandling, eller? Men har indtil nu, ikke været bragt på banen.

Har i nogle erfaringer med at date, eller at mødes privat med GP?

I er velkomne til at spørge, hvis i vil have noget uddybet.

Redigeret af Haraldblåtand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik68 skrev, for 8 minutter siden:

Det lyder da spændende, har du mere info vedr hende?

 

Naturligvis har jeg da det, hun har flere anmeldelser herfra. Noget godt, andet mindre godt. Tænker at det nok er smag og behag. Gode dage og knapt så heldige dage...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

 Det eneste tilfælde, hvor jeg selv kunne finde på at række ud til en tidligere gæst for at foreslå et møde, er hvis de har udtrykt et ønske om at få besked, når jeg er på (og det er jeg faktisk elendig til at få gjort). 

Har I nogensinde snakket om, at du gerne  ville have besked, når hun var i byen/havde tid?

Ellers, ja... så mangler hun nok kunder, eller er forelsket ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Haraldblåtand skrev, 1 time siden:

Hej brødre.

Som overskriften antyder, blev jeg tidligere kontaktet, sms, af en Thai massør. En dame bosiddende vest for Roskilde, hun ønskede at jeg skulle besøge hende igen, allerhelst samme aften.

Har været der et par gange tidligere. Massage og sex. Ikke det værste, men ej heller det bedste og heller ikke bedst/ billigst. Men ok og godt nok.

Er dette normalt, eller hvordan? Altså kontaktes

Prisen, når hun henvender sig således, indbyder til en lille forhandling, eller? Men har indtil nu, ikke været bragt på banen.

Har i nogle erfaringer med at date, eller at mødes privat med GP?

I er velkomne til at spørge, hvis i vil have noget uddybet.

Jeg havde samme erfaring med en thaipige Malai da hun hørte hjemme i Nørresundby. I mit tilfælde, var det fordi jeg klart havde givet signaler om jeg var submissiv, og hun anede jeg gerne ville ejes også financielt.

Kan være det. Jeg kan tage fejl og at det ikke er flere penge hun er ude efter, men er det tilfældet, skal du gøre op med dig selv. Om det er det DU vil?

Husk hvis du vælger at besøge hende igen, kan du godt tillade dig at spille uvidende, og gøre som om du bare er inviteret ud. Ingen siger du skal tage imod tilbudet om en ny massage eller at give hende flere penge igen.

i det tilfælde er det lovligt at gå igen.

Synes ikke det er i orden hvis man lod hende give sig massage igen, og derefter ikke betalte.

Så hvis tingene udvikler sig, så sørg for at I har rene linjer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haraldblåtand skrev, 1 time siden:

Hej brødre.

Som overskriften antyder, blev jeg tidligere kontaktet, sms, af en Thai massør. En dame bosiddende vest for Roskilde, hun ønskede at jeg skulle besøge hende igen, allerhelst samme aften.

Har været der et par gange tidligere. Massage og sex. Ikke det værste, men ej heller det bedste og heller ikke bedst/ billigst. Men ok og godt nok.

Er dette normalt, eller hvordan? Altså kontaktes

Prisen, når hun henvender sig således, indbyder til en lille forhandling, eller? Men har indtil nu, ikke været bragt på banen.

Har i nogle erfaringer med at date, eller at mødes privat med GP?

I er velkomne til at spørge, hvis i vil have noget uddybet.

Jeg tror det bedste du kan gøre for at få stillet din nysgerrighed er at kontakten massøren. Der kan jo være en del forskellige grunde til at hun kontakter dig. Alt fra hun ønsker flere kunder, hun var glad for dit besøg, hun ønsker at se dig på en anden måde end som gæst, hun vil snakke med dig om noget helt andet, eller måske hun gerne vil aftale noget om regelmæssige besøg fra dig? Mange muligheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende i den første større provinsby vest for Roskilde og samtidig hende med pænt store bryster , har hun også skrevet flere gange til mig . Også kl 10 om aftenen hvis det skulle være et problem for nogen .

Tror det er kedsomhed/mangel på kunder , uden at jeg har spurgt  .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke unormalt. Selvfølgelig kan hun godt lide dig - som kunde. Hun vil da hellere tjene penge på en rar kunde end en hun ikke kender. 
 

Hvis du vil mere med hende kan du invitere hende ud på middag. Så finder du ud af om hun er til mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har også prøvet, at blive kontaktet -efterfølgende efter et besøg. Jeg har også tænkt -så må det være noget rabat at hente... -men så blev hun sur -så gad jeg da slet ikke besøg hende igen. En anden gav en ekstra god behandling -og sagde jeg nu var hendes "stamkunde" (fik en ½times længer grundig massage;-) men det er som om når man kommer flere gange -mister de interessen for at give grundig massage...  Jeg tror de gør det i stille perioder...

Jeg har også god erfaring med, at blive inviteret til et privat møde... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Jeg ville eddermanme brænde sammen hvis en GP tog kontakt uden vi havde aftalt det på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg også oplevet. Både sms'er hvor jeg flere dage i træk blev spurgt, om jeg ikke ville besøge hende igen. Fik også engang opkald sent om aftenen, efter jeg var gået i seng. Mobilen var heldigvis på lydløs, så jeg blev ikke vækket. Glad for jeg er single, for ellers ville den slags henvendelser godt kunne give noget bøvl. :)

Første gang jeg modtog sms'er, spurgte jeg også til om der så var afslag i prisen, nu hun kontaktede mig. Det kunne jeg glemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Jo det har jeg prøvet at Gp pige er i byen og få en SMS eller e-mail. Så længe det er med respekt og engang imellem fint med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Lyder som om hun blot er ude efter flere kunder/penge.

Der er jo også krise hos massørerne  mange af os sparer på fornøjelserne og jeg hører da fra flere steder at der er langt imellem kunderne.

Jeg ville i øvrigt også flippe ud hvis jeg blev kontaktet af en gp/massør uden forudgående accept.

Men ellers syntes jeg da du skal forhøre dig om det er fordi hun vil invitere dig ud og når hun afkræfter og blot vil tilbyde massage/sex så kan du jo fint høre om hun da har et godt tilbud.

 

btw jo jeg har også erfaring i at date gp. der er meget man skal gøre sig klart og få aftalt hvis det skal blive rigtig godt. Men det kan det sagtens blive.

Redigeret af A. Senna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en enkelt gang modtaget en sms fra en thaipige. Heldigvis meget uskyldigt udformet (noget i stil med “Hvordan går det”), og jeg var tilfældigvis alene i lokalet på det tidspunkt, så der opstod ikke en krisesituation, men havde andre set min telefon før mig, havde de nok undret sig over, at et ukendt nummer ville vide, hvordan jeg havde det. Det er i min bog altså totalt no-go at kontakte på den måde.

Sjovt nok var jeg faktisk netop på det tidspunkt i gang med at overveje, hvor næste besøg skulle gå hen, og den pige, som sendte SMS’en var med i overvejelserne, så det var lidt af et chok pludselig at få en sms fra hende midt i det hele. Til gengæld gjorde det så udslaget, at jeg IKKE skulle besøge hende, for det ville helt klart sende et signal om, at hun skulle bare sms’e, så kom jeg springende. Og så er man da sikker på at få flere sms’er fra hende.

Som flere ovenfor også giver udtryk for, så ville jeg i dit tilfælde, @Haraldblåtand, helt klart se hendes sms som et tiltag for at få lidt aktivitet i butikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Det generer overhovedet ikke mig at blive kontaktet af en GP som spørger om jeg vil besøge hende igen. For mig er det kun sket med GPere som jeg har god kemi med, og som jeg derfor formentlig alligevel ville besøge igen. Så sent som her til aften er der en helt pragtfuld pige som har sendt mig et nyt billede af sin vanvittigt lækre krop :wub: - det synes jeg faktisk kun er sødt, og jeg har svaret at jeg snart vil besøge hende igen...

Hvordan skulle det kunne genere mig at blive kontaktet af en sød pige?

Og med hensyn til diskretion, så kan det da kun blive et problem hvis man bruger en telefon som andre, såsom familie og kolleger, også ser, og man gerne vil have korrespondancen med pigerne for sig selv. Hvis man er i den situation, så er løsningen selvfølgelig en bollofon...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Jogge skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke unormalt. Selvfølgelig kan hun godt lide dig - som kunde. Hun vil da hellere tjene penge på en rar kunde end en hun ikke kender. 
 

Hvis du vil mere med hende kan du invitere hende ud på middag. Så finder du ud af om hun er til mere. 

Ville være fedt hvis det kunne ende ud i noget rigtigt godt for dem. Ja man har vel lov til at være romantisk hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet det én gang, men da jeg ikke er særlig lækker hælder jeg til det var pga penge :D, eller også var det en fejl de sms gav ikke helt mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, jeg ville tage det som et kompliment, så har man da gjort et eller andet rigtigt eller om ikke andet opnået en form for sympati.

Men jeg er også single og skal ikke være bange for noget.

Bare nyde livet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver også kontaktet, senest af en GP, der ikke er så aktiv lige nu og af en dejlig GP som pt er stoppet og kun er på engang i mellem. Da hende der er stoppet ikke reklamere er det en super service og jeg kunne hurtigt komme i tanke og flere stoppede piger, som jeg gerne ville have en lille hilsen fra :wub:

NB jeg har en telefon jeg primært bruger til dette..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke bare der er tale om aktiv markedsføring.   :) 

Principielt synes jeg det er helt ok, hvis hun kun kontakter folk, som har givet udtryk for, at hun gerne må kontakte dem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ret almindeligt hos thaipigerne, at de ringer tilbage uopfordret. Du skal ikke lægge mere i det, end at hun godt vil se dig igen og have lidt omsætning. Der er en kulturel kløft her, hvor vi umiddelbart ville opleve det som indiskret, men thai'erne har det lidt anderledes. Da jeg har en særskilt telefon har jeg dog aldrig haft noget imod det, og oven i købet også benyttet mig af interessen og aftalt et genbesøg, hvor man er ekstra sikker på at være velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sikkert “opsøgende salg”, bare de ikke går over til ren kanvas ;)

Blev selv kontaktet af en kvinde, som jeg så nogle gange før Corona. Hun ville blot gøre mig opmærksom på, at hun var tilbage fra “ferie” :-)

Jeg styrer selv min telefon, så ingen problemer der, men for nogen kunne det måske være et problem. Tror det er et udtryk for, at markedet er presset efter Corona.

Havde selv en god oplevelse for noget tid siden, hvor jeg besøgte en dejlig kvinde, som jeg efterhånden har besøgt nogle gange.

Imens vi stod og holdt om hinanden til et velkomst kys, så spurgte hun mig, hvorfor jeg aldrig inviterede hende ud på en date. Det var både sødt, sofistikeret og charmende - og det var en dejlig date. Sådan skal det gøres.

/Tenderness

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Jeg det kan ske, jeg er flere gange inviteret til Thailand. Den ene gang var ovenikøbet ved første besøg, godt nok 2+ timer inde i oplevelsen.

Ellers er det oplevet flere gange at de spørger: Har du været i thailand, kan du li thaifood, vil du komme hjem til mig og spise, er du gift, har du en kæreste osv. 

kommer vi så langt er der basis for ‘gratis’ sex, hvilket der så ikke helt er, da det jo afløses af restaurant regninger. Og fint med det med mindre man ønsker et fast forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 11 minutter siden:

kan du li thaifood, vil du komme hjem til mig og spise, er du gift, har du en kæreste osv. 

Thaifood tilbuddet har jeg også oplevet, men nu var min oplevelse ikke med en Thai. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...