Hop til indhold
Seductor

Cirkeline debutant hos SC

Recommended Posts

Seductor skrev, for 10 timer siden:

http://sexyclub.dk/girls/cirkeline/index.php
 

nogen der har besøgt hende på hendes første vagt og kan berette hvordan hun er og om hun har et pænt ansigt? 
 

jeg går ud fra at fotos stemmer...

Debuterende Malou, aldrig set før debuterende Mille, aldrig set før debuterende Miss Nelly, debuterende Josefine, nystartede Simone, debuterende Cirkeline, og i uge 37 og 38 allerførste vagt total debuterende Cirkeline.

Et lille udpluk fra vagtplanerne hos triumviratet Vordingborgpigerne, Eventyrpigerne og Sexy Club. Læg ikke for meget i det, disse titler oppebærer pigerne ofte i lange perioder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 5 timer siden:

Debuterende Malou, aldrig set før debuterende Mille, aldrig set før debuterende Miss Nelly, debuterende Josefine, nystartede Simone, debuterende Cirkeline, og i uge 37 og 38 allerførste vagt total debuterende Cirkeline.

Et lille udpluk fra vagtplanerne hos triumviratet Vordingborgpigerne, Eventyrpigerne og Sexy Club. Læg ikke for meget i det, disse titler oppebærer pigerne ofte i lange perioder.

 

Det passer så ikke fordi hende her er faktisk helt ny, så derfor er det du skriver komplet irrelevant i denne sammenhæng.

 

Tilbage til mit spørgsmål: Er der nogen der har mødt Cirkeline på hendes første vagt og kan berette?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, den 14.9.2020 at 10:12:

Blasfemisk at bruge en legendes navn, der er kun en Cirkeline....the one and only ;-)

 

Blasfemisk for nogle gamle mænd som dig og mig måske. Men den nye pige er nok for ung til att kende den "gamle" Cirkeline. Synes ikke det er et problem at navne ikke er helt unikke. Der er vel også mere end en Peter i din omgangskreds? Der er ingen grund at sende dårlig energi til den nye pige. Måske er hun dejlig på sin egen måde. Lad os velkomne hende i stedet.

Tråden her efterlyser erfaringer med den nye Cirkeline, så der er vel det man kan bidrage med hvis man vil bidrage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rushton skrev, den 16/9/2020 at 10:18:

Blasfemisk for nogle gamle mænd som dig og mig måske. Men den nye pige er nok for ung til att kende den "gamle" Cirkeline. Synes ikke det er et problem at navne ikke er helt unikke. Der er vel også mere end en Peter i din omgangskreds? Der er ingen grund at sende dårlig energi til den nye pige. Måske er hun dejlig på sin egen måde. Lad os velkomne hende i stedet.

Tråden her efterlyser erfaringer med den nye Cirkeline, så der er vel det man kan bidrage med hvis man vil bidrage?

Tror ikke, at det er pigen selv, som har fundet på det navn ;-)

Cirkeline er et unikt navn, og hvis man vil benytte sig af det, så skal man være helt i særklasse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 2 minutter siden:

Cirkeline er et unikt navn, og hvis man vil benytte sig af det, så skal man være helt i særklasse....

Der er kun én Thomsen, og det er Poul Thomsen. Om jeg begriber den frækhed det er at bruge samme navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 36 minutter siden:

Der er kun én Thomsen, og det er Poul Thomsen. Om jeg begriber den frækhed det er at bruge samme navn.

Nu ved du jo ikke OM jeg ER Poul Thomsen, vel..? ;-)

Men jeg VED, at den nye Cirkeline, ikke er den "rigtige" Cirkeline... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 48 minutter siden:

Cirkeline er et unikt navn, og hvis man vil benytte sig af det, så skal man være helt i særklasse....

Jamen hun må da være helt i særklasse. For tredie uge i træk på vagtplanen, er hun på:  "Allerførste vagt total debuterende Cirkeline" :D

http://sexyclub.dk/vagtplan.php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Benjamin skrev, den 17.9.2020 at 11:31:

Jamen hun må da være helt i særklasse. For tredie uge i træk på vagtplanen, er hun på:  "Allerførste vagt total debuterende Cirkeline" :D

http://sexyclub.dk/vagtplan.php

 

... og derfor er jeg er holdt op med at besøge de danske klinikker. Sexyclub er et TOTALT utroværdigt sted.  I denne uge er Cirkeline oppe på tre “Allerførste vagt, totalt debuterende, aldrig set før” - vagter. Det er lidt komisk, når mange danske piger klager over konkurrencen udefra... de danske klinikker kan jo netop vinde kunder på at fremstå troværdige.

 

Redigeret af KingMats
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i, at man kun kan have “allerførste vagt” én gang, men derudover dømmer I lidt hårdt her, synes jeg. Det er vel ok at kalde en pige nystartet (måske også debuterende) i lidt tid efter hendes første vagt, er det ikke? Der går vel trods alt et par måneder eller tre førend pigen for alvor er bare nogenlunde etableret, særligt hvis hun kun har få ugentlige vagter.

Men tilbage til trådstarters spørgsmål:

Seductor skrev, den 11.9.2020 at 12:22:

nogen der har besøgt hende ... og kan berette hvordan hun er og om hun har et pænt ansigt? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louiseisabella skrev, for 9 minutter siden:

De kan jo sagtens være, at web damen/manden ikke tænker over det. 
fordi han/hun ikke tænker over det

Det er vel stadig lovligt i Danmark at pigerne tænker selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Louiseisabella skrev, for 6 minutter siden:

De kan jo sagtens være, at web damen/manden ikke tænker over det. 
fordi han/hun ikke tænker over det

Den skal jeg lige tænke over ;)... det er et problem, når klinikkerne kører noget der ligner useriøs markedsføring, selvom der kan være tale om fejl. Det virker utroværdigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KingMats skrev, for 47 minutter siden:

Den skal jeg lige tænke over ;)... det er et problem, når klinikkerne kører noget der ligner useriøs markedsføring, selvom der kan være tale om fejl. Det virker utroværdigt. 

Er sikker på det ikke er med vilje...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...