Hop til indhold

Recommended Posts

Legetimen skrev, for 38 minutter siden:

Klart. Men jeg må indrømme at jeg har svært ved at gennemskue hvilke udgifter det drejer sig om. I har vel ikke flere udgifter, end så mange andre? Tværtimod. 

Jeres timeløn er ret høj, sammenlignet med alle andres. Bevares, jeg er med på at antallet af kunder er begrænset og varierende, men alligevel? De fleste mennesker arbejder 8 timer for at få hvad der svarer til 1,5 timeløn hos jer.. 

Ikke at jeg brokker mig. I bestemmer det selv, men har svært ved at forstå at en timeløn på 1600 kr ikke skulle være nok til at få det hele til at køre rundt.. Medmindre man har et eget højt privat forbrug. Men det kan næppe defineres som en kommerciel udgift

Hvis jeg sidder på en vagt og jeg så har en enkel gæst til 1600 (det er ikke længere uhørt at man har en meget meget sløv vagt selvom man måske er en populær dansk pige) så når jeg har betalt huset og telen har jeg faktisk fået 0 kr med hjem.. Hvis man så modregner min transport til København og hjem og frem og tilbage mellem de forskellige steder har jeg et minus på 1000 kr.. Det underskud bliver formindsket med 500 fordi jeg tager 2100 for en time.. Og det er uden at jeg har medregnet den portion som skattefar tager og som min annoncering koster..

Jeg ville elske hvis der var et dansk sted der var populært og besøgt nok til at man kunne retfærdiggøre en lavere timepris fordi jeg da godt ved at det ville gøre mange af os piger mere konkurrencedygtige i forhold til at mange af os samtidig ikke tilbyder de samme ydelser som de fleste udenlandske (SF) hvilket jo er et minus for mange oven i hatten på den høje pris..

Samtidig arbejder jeg 2 dage om ugen.. Det er et valg jeg har truffet i forhold til at det mest dyrebare for mig er tid med dem jeg holder af.. Så for at minimerer tiden væk fra hjemmet har jeg valgt et arbejde hvor jeg kan nøjes med at arbejde 2 dage om ugen hvilket faktisk også er det jeg har vurderet at jeg kan holde til og så stadig leverer en lige så god oplevelse i slutningen af min sidste vagt som i starten af den første.. Men det bliver sværere og sværere på de danske steder.. I hvertfald for mig.. Jeg skal ikke kunne udtale mig på andres vegne.. Dog har jeg set et mønster.. Det kan jo også ses på nedlukningen af de danske steder.. 

Jeg vælger at arbejde fra klinik både fordi jeg er doven og ikke selv gider bøvlet med lokaler osv men også fordi jeg føler en utrolig sikkerhed i det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur

Måske denne tråd skal flyttes til generel snak/hyggesnak - mere pris snakke snak, end anmeldelse .... træt, skal snart i seng kan jeg mærke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SødSur skrev, for 5 minutter siden:

Måske denne tråd skal flyttes til generel snak/hyggesnak - mere pris snakke snak, end anmeldelse .... træt, skal snart i seng kan jeg mærke. 

Jeg ved det.. Nogle gange bliver man nok bare lige fanget:ph34r:.. Men den er lukket herfra:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som udgangspunkt enig med @Stabilizer  Man skal ikke afspore en tråd.

Moderator har altid ret, men i det konkrete tilfælde synes jeg ikke det er en afsporing. @Liv og selvfølgelig navnlig @JenniferRomanticas indlæg i denne tråd er af en helt usædvanlig støbning i forhold til, hvad vi ellers er vant til. 

Jeg er aldeles uhildet, for jeg har aldrig besøgt Jennifer (jeg skal skåne jer for alle de utallige andre fejl, jeg gennem mine efterhånden mange år er skyldig i, men selv er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at netop denne hører til blandt de største), men  hendes pointer i denne tråd lyder for mine øren gennemreflekterede og afspejler efter min bedste vurdering  en verden og en virkelighed, som jeg og enhver anden, der besøger GPere (og måske næsten lige så vigtigt begiver os ud i at anmelde dem), har en forpligtigelse til at forholde sig til. 

Efter min opfattelse har Jennifer i denne tråd ophøjet det specifikke til noget universelt, Og netop det er ingen skam og slet ikke en afsporing,.

Så tusinde tak for det. 

Men vedrørende bemeldte Maria, så er hun anmeldt adskillige gange før. Og hun har nok altid delt vandene.

Her er et par links, så jeg ikke får (ellers berettigede) skæld ud af Moderator for også at afspore:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/106053-skønne-maria-italiensk-blondine-på-ydre-østerbro/?tab=comments#comment-992331

Og så min egen:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/106876-maria-babbelutter-babbelapper-og-yabba-dabba-do/

Og der er flere, hvis blot man søger. 

 

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...