Hop til indhold

Recommended Posts

jeg ville ikke have troet, at jeg skulle komme til at skrive noget indlæg om min oplevelse med en 'glædespige' men det er jeg nød til at gøre her nu alligevel - til lidt skræk og advarsel.

det drejer sig om hende her Maria

jeg bestilte en halv time og kommunikationen gik egentlig ok, der var lige nogle "indledende" spørgsmål jeg ville høre hende om og da det var på plads tog jeg afsted. jeg ankom til tiden og ringede til hende - ingen tog telefonen, så skrev jeg en besked... og efter nogle minutter kom der besked tilbage at hun skulle lige være klar, der ville gå 5 minutter - jaja, ok, nu er jeg kommet så langt, så kan jeg da godt lige vente 5 minutter - det blev så til 10 men ok, det var jo godt vejr.

Hun skuffede ikke, da jeg kom ind i lejligheden, det må jeg så trods alt sige - et lille nips med kæmpe skuffer som klart havde fået hjælp men det var 'flot lavet'.  Hun spurgte hvad jeg ville have og jeg gentog mit ønske om en halv time, hun spurgte om jeg ville have et bad og det sagde jeg ja-tak til, så ud under bruseren og ind igen hurtigt.  Ind på madrassen og hun sendte mig et lille smil, da jeg lå der og ventede, hun kom ned til mig og begyndte på en gang SF og her placerede hun sig mellem mine ben, så jeg ikke kunne nå hende, det var lidt nederen, jeg må dog sige, at det gør hun altså godt, det vil jeg under ingen omstændigheder klage over og resultatet udeblev da heller ikke, men så snart flaget var rejst stoppede hun og ville sætte gummi på - nejnej bad jeg, jeg ville gerne have lidt 69 først, hm - ok, hun vendte rundt og så fik jeg ellers den dejligste mis i hovedet og igen - ingen klager her, dog virkede hun lidt "følsom" dernede og trak sig hver gang jeg prøvede nogle ting.  Vi lå sådan i hvad jeg syntes var meget kort tid, så vendte hun rundt igen og rakte efter et gummi, jeg 'protestede'men fik oplyst at jeg jo kun havde en halv time, så tingene skulle gerne gå lidt stærkt tak!. Jeg overskred nok dernæst en grænse da jeg greb fat i flaget og derefter nussede hendes mis lidt - NONO, not touch mens hun tørrede sig med en sprit-serviet, hun ville selvfølgelig ikke have noget snask fra flaget på eller ind i missen, forståeligt nok i bagklogskabens lys, men biologisk set har vi det vist alle sådan, at vi gerne vil have lidt af os selv ind i pigen - my bad.

Kondomet kom på og hun satte sig op og det var også rigtig godt, dog ville jeg gerne kysse de fortrin lidt, men det var hun ikke vild med - de var åbenbart også lidt følsomme - jeg fik hurtig indtrykket, at dem måtte man kun nusse med hænderne (suk). hun sad sådan lidt i hvad der også var meget kort tid og ville så tages i doggy, hvilket jeg syntes var en god ide, så vi skiftede stilling og så vil jeg da sige, at det er sjældent jeg er sammen med en pige som har en mis der passer mig så godt for det var bare virkelig godt - faktisk så godt at der med tanken på, at jeg jo måske ikke havde så meget tid tilbage åbenbart, pludselig gik ret meget peter kanin i det på den gode måde for mig og NU kommer det så - min klage! - mit i alt det dejlige, begyndte hendes seng at banke mod væggen i takt til agten fordi jeg var ved at nå klimaks (bump-bump-bump...) og da kanonen var LIGE ved at blive skudt af, trække hun sig væk fra mig! - jeg tager fat i kalorius og prøver febrilsk at komme op i varmen igen så jeg kan afslutte der, men det får jeg ikke lov til og selvom jeg gerne havde ville, så kunne jeg ikke længere holde tilbage, så den bliver skudt af mens jeg kigger på hende og hun kigger på mig og siger "you know, I have neighbors!" - argh...!  suk..., hun kigger på 'resultatet' - 1 styk fyldt kondom, hun tager det af mig og tører efter, jeg får tilbudt en serviet og tørrer også selv efter, hun sætter sig på sengen uden at sige noget, mens hun checker sin telefon og jeg tager mit tøj på - det tager alt sammen meget kort tid så inden jeg ved af det, står jeg på gaden igen - jeg kigger på uret og kan se, at alt det her faktisk har taget godt 14 minutter!  

Senere da jeg kom hjem tænkte jeg på, om jeg skulle have bedt om nogle af pengene retur for det var virkelig ikke nogen fed afslutning, men i situationen 'gad' jeg bare ikke står og 'parlamentere' om måske 100-200 retur, så jeg tænkte ok, jeg kommer bare ikke igen.  Jeg vil sige, at her er der tale om en kold pengemaskine som 'herser' med dig for at få det overstået, det er sku ikke fedt, så hvis du er i det 'humør' vi alle kender - så styr unden om hende her.  

kommer jeg igen? - naaah!!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker som en utrolig flad advarsel når du bruger over halvdelen af den på at rose pigen helt vildt:lol::ph34r:.. 

Hun gør jo egentlig de fleste ting rigtigt og prøver ikke på at snyde dig for SF eller lignende.. Du få faktisk alt det du gerne vil have.. Og jeg vil også sige at hvis der var en gæst der prøvede at snige noget af sig selv op i mig "fordi det ligger til biologien" så ville min sindstilstand godt nok også være derefter og jeg ville især være forsigtig når klimaks var tæt på.. 

De udenlandske piger har det med at medregne badetid i ens tid så hvis du har taget 10 minutters bad udover de 14 min så vi lige ved at være der.. Jeg ved ikke om de er medregnet i dine 14 minutter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Det virker som en utrolig flad advarsel når du bruger over halvdelen af den på at rose pigen helt vildt:lol::ph34r:.. 

Hun gør jo egentlig de fleste ting rigtigt og prøver ikke på at snyde dig for SF eller lignende.. Du få faktisk alt det du gerne vil have.. Og jeg vil også sige at hvis der var en gæst der prøvede at snige noget af sig selv op i mig "fordi det ligger til biologien" så ville min sindstilstand godt nok også være derefter og jeg ville især være forsigtig når klimaks var tæt på.. 

De udenlandske piger har det med at medregne badetid i ens tid så hvis du har taget 10 minutters bad udover de 14 min så vi lige ved at være der.. Jeg ved ikke om de er medregnet i dine 14 minutter.. 

Til mit "forsvar" vil jeg sige, at jeg fortæller bare nøjagtig hvad der skete og for at være fair overfor pigen indeholder den historie både surt og sødt. Jeg nåede iøvrigt slet ikke at 'snige' noget op i hende, det var kun overfladisk 'nus' men det måtte man ikke og det var iøvrigt den 'parole' hele vejen rundt. Det er helt ok, at tælle badetid med, det synes jeg kun er rimeligt, men vi snakker om et lynbad for jeg var i forvejen "ren og pæn" - og ja, lynbadet er talt med i de 14 minutter. 

Derudover vil jeg da sige, at hun må da have oplevet det nogle gange før - det med sengen, så hvorfor i alverden havde hun ikke flyttet den længere væk fra væggen eller hvad ved jeg ;-))  men jeg har jo så lært på den hårde måde, at doggy skal foregå VÆK fra væggen næsten gang, klog af "skade" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 8 minutter siden:

Du overskrider pigens grænser ved at kører din pik med hendes tismis uden gummi, tænker det er helt selvforskyldt hvad du har oplevet. 

enig i ovenstående og det var heller ikke det, der var tale om, jeg lå på ryggen mens hun sad ved siden af mig - vi snakker om at jeg brugte min hånd på mit 'kæreste eje' og dernæst ville nusse hende (med hånden) og så var der måske noget på min hånd, det er det vi snakker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige en lille tilføjelse - efter at have læst min egen tekst igen kan jeg godt se, det kan læses som-om jeg kører pikken opad hendes mis - det var ikke det, der var tale om - hun sidder ved siden af mig- jeg tager fat i mig selv og vil derefter røre lidt ved hendes mis - det var nøjagtigt hvad der skete.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fanofsin1 skrev, for 25 minutter siden:

Til mit "forsvar" vil jeg sige, at jeg fortæller bare nøjagtig hvad der skete og for at være fair overfor pigen indeholder den historie både surt og sødt. Jeg nåede iøvrigt slet ikke at 'snige' noget op i hende, det var kun overfladisk 'nus' men det måtte man ikke og det var iøvrigt den 'parole' hele vejen rundt. Det er helt ok, at tælle badetid med, det synes jeg kun er rimeligt, men vi snakker om et lynbad for jeg var i forvejen "ren og pæn" - og ja, lynbadet er talt med i de 14 minutter. 

Derudover vil jeg da sige, at hun må da have oplevet det nogle gange før - det med sengen, så hvorfor i alverden havde hun ikke flyttet den længere væk fra væggen eller hvad ved jeg ;-))  men jeg har jo så lært på den hårde måde, at doggy skal foregå VÆK fra væggen næsten gang, klog af "skade" ;-)

Jamen så vil jeg sige din klage over snyd med tid er berettiget så længe du har helt styr på tiden..

Men alt det andet synes jeg faktisk ikke er noget man helt kan tillade sig at klage over.. Bryster kan blive ømme og det ser ud som om at hun er på arbejde hver dag i mange timer.. Det at du har fået lov til at rører dem osv synes jeg er helt fair.. Jeg ved personligt at mænd tit har det med at bide lige lidt for hårdt i brystvorterne så jeg siger det gerne inden start at man skal være forsigtig.. De gange jeg har haft en gæst der ikke snakker hverken engelsk eller dansk har jeg været mere forbeholden da jeg ved jeg ikke kan forklarer præcis hvad jeg mener med forsigtig.. Hun snakker ikke dansk og engelsk er ikke hendes modersmål.. 

Du prøver nogle ting i 69eren skriver du uden at specificerer.. Dog er det nogle ting der få hende til at trække sig flere gange.. Hvis jeg flere gange havde fjernet mit underliv fordi gæsten gjorde nogle ting jeg ikke gad så havde den 69er også været hurtig her.. Især hvis jeg ikke havde mulighed for at forklarer fordi der er en sproglig barrierer.. 

At du ikke nåede at snige noget op ændre jo ikke på at du "af biologiske grunde" ønskede, og prøvede, at putte noget op i hende.. Det havde også pisset mig af.. 

Dog kunne det også godt virke som en pige der har haft nogle uheldige oplevelser og er blevet klog af skade.. Vi kan alle sammen have mindre gode dage eller dage hvor vi er ekstra følsomme.. 

Jeg skriver det her mest for at du forstår at det tit og ofte er ens egen adfærd der ligger til grunde for et godt besøg..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
fanofsin1 skrev, 1 time siden:

men biologisk set har vi det vist alle sådan, at vi gerne vil have lidt af os selv ind i pigen

WTF! det er da dybt respektløst!

Hvis aftalen er sex med kondom, har dine presperms-indsmurte fingre da intet at gøre oppe i hende!

At bumpe-lyde får hende til at stoppe og trække sig, netop som du er ved at komme kan muligvis tilskrives nemesis ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det meste er vist sagt allerede nu.  Jeg vil så blot tilføje, at i det prisbillige segment findes der kvinder, der betragter besøget som afsluttet når manden kommer, uagtet om der så kun er gået 14 min.  Og nej,  de giver ingen penge tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Jamen så vil jeg sige din klage over snyd med tid er berettiget så længe du har helt styr på tiden..

Men alt det andet synes jeg faktisk ikke er noget man helt kan tillade sig at klage over.. Bryster kan blive ømme og det ser ud som om at hun er på arbejde hver dag i mange timer.. Det at du har fået lov til at rører dem osv synes jeg er helt fair.. Jeg ved personligt at mænd tit har det med at bide lige lidt for hårdt i brystvorterne så jeg siger det gerne inden start at man skal være forsigtig.. De gange jeg har haft en gæst der ikke snakker hverken engelsk eller dansk har jeg været mere forbeholden da jeg ved jeg ikke kan forklarer præcis hvad jeg mener med forsigtig.. Hun snakker ikke dansk og engelsk er ikke hendes modersmål.. 

Du prøver nogle ting i 69eren skriver du uden at specificerer.. Dog er det nogle ting der få hende til at trække sig flere gange.. Hvis jeg flere gange havde fjernet mit underliv fordi gæsten gjorde nogle ting jeg ikke gad så havde den 69er også været hurtig her.. Især hvis jeg ikke havde mulighed for at forklarer fordi der er en sproglig barrierer.. 

At du ikke nåede at snige noget op ændre jo ikke på at du "af biologiske grunde" ønskede, og prøvede, at putte noget op i hende.. Det havde også pisset mig af.. 

Dog kunne det også godt virke som en pige der har haft nogle uheldige oplevelser og er blevet klog af skade.. Vi kan alle sammen have mindre gode dage eller dage hvor vi er ekstra følsomme.. 

Jeg skriver det her mest for at du forstår at det tit og ofte er ens egen adfærd der ligger til grunde for et godt besøg..

Ja det kan være du har ret - hun har måske haft nogle dårlige oplevelser så det har afspejlet adfærden og så hjælper det nok ikke så meget for mig at sige, at jeg absolut ikke havde planer om at bide hårdt nogen steder :)  det jeg prøvede på dernede ved underlivet var nogle ret udskyldige ting som slik/kys - helt blidt og det ville hun ikke, så det blev mest til noget kysseri. Jeg undskylder på det biologiske område, som sagt, så var der ingen nærkontakt mellem populært sagt min eller hendes kønsdele. Jeg rørte ved mig selv og ville så røre ved hende og det er hvad der skete.  Jeg vil dog ikke afskrive eller undskylde på hendes vegne, jeg synes hun var forkert på den, da hun trak sig væk på den måde, hun kunne umuligt have været i tvivl om, at "det var oppe over" for mig da det skete - det var lidt ondt synes jeg.  Det var også svært at få anden opfattelse af hendes 'hersen med mig' ud fra den opførsel hun lagde for dagen, der var ingen tvivl om, at det bare helst skulle gå stærkt og i det lys burde hun nok ikke have taget kunder den dag.  Jeg har da heldigvis mødt andre piger som jeg har haft meget bedre oplevelser med og som jeg indledningsvis skriver, så troede jeg ikke at det skulle være mig der pludslig skulle skrive sådan en "anmeldelse" som denne for det er første gang, jeg har oplevet noget i denne stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 39 minutter siden:

WTF! det er da dybt respektløst!

Hvis aftalen er sex med kondom, har dine presperms-indsmurte fingre da intet at gøre oppe i hende!

At bumpe-lyde får hende til at stoppe og trække sig, netop som du er ved at komme kan muligvis tilskrives nemesis ;)

haha - ja nemesis :-)    men du får det til at lyde meget værre end det var, du får det til at lyde som-om jeg proppede hele hånden op - vi snakker om, at jeg rørte hende blidt og overfladisk så ehh... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Det meste er vist sagt allerede nu.  Jeg vil så blot tilføje, at i det prisbillige segment findes der kvinder, der betragter besøget som afsluttet når manden kommer, uagtet om der så kun er gået 14 min.  Og nej,  de giver ingen penge tilbage

800 for 30 minutter synes jeg ikke er i det prisbillige segment - jeg har haft betydeligt bedre oplevelser hos eksempelvis Felina og Emilly, de 2 slår hende her med længder og er meget billigere, de burde faktisk sætte prisen op og for pokker da også, at Emilly skulle flytte helt ud på Amager (suk) hun er klart en af de bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fanofsin1 skrev, for 47 minutter siden:

800 for 30 minutter synes jeg ikke er i det prisbillige segment - jeg har haft betydeligt bedre oplevelser hos eksempelvis Felina og Emilly, de 2 slår hende her med længder og er meget billigere, de burde faktisk sætte prisen op og for pokker da også, at Emilly skulle flytte helt ud på Amager (suk) hun er klart en af de bedste.

Om man vil betegne det som prisbilligt eller ej, ændre nok ikke på at, man at mange steder betragter den købte ydelse som afsluttet når man er kommet.   Det er i hvert fald noget man skal være opmærksom på.   Om man kan afstemme det inden, er nok tvivlsomt, da der er mange eksempler på, at man først taler med den aktive kvinde når man er ankommet.  Tit aner kvinden jo desværre ikke hvad der er aftalt.

At det er for useriøst kan vi hurtige blive enige om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fanofsin1 skrev, for 3 timer siden:

800 for 30 minutter synes jeg ikke er i det prisbillige segment - jeg har haft betydeligt bedre oplevelser hos eksempelvis Felina og Emilly, de 2 slår hende her med længder og er meget billigere, de burde faktisk sætte prisen op og for pokker da også, at Emilly skulle flytte helt ud på Amager (suk) hun er klart en af de bedste.

Når man tænker på at vi er i Danmark og en dansk piges pris normalt ligger omkring de 1100 for samme ydelse UDEN superfransk så må 800 kr jo immervæk være et prisbilligt alternativ ville jeg argumenterer for.. I Danmark burde de danske pigers priser jo være normalprisen i en perfekt verden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 47 minutter siden:

Når man tænker på at vi er i Danmark og en dansk piges pris normalt ligger omkring de 1100 for samme ydelse UDEN superfransk så må 800 kr jo immervæk være et prisbilligt alternativ ville jeg argumenterer for.. I Danmark burde de danske pigers priser jo være normalprisen i en perfekt verden.. 

Vi er så nok andre der argumenterer for at det er de danske piger der er for dyre... 

Emilly er et glimrende eksempel... 30 min for 500,- og hun levere i den grad varen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 38 minutter siden:

Vi er så nok andre der argumenterer for at det er de danske piger der er for dyre... 

Emilly er et glimrende eksempel... 30 min for 500,- og hun levere i den grad varen...

Jeg vil jo også mene at de danske håndværkere osv har en alt for høj pris.. Men det ændre stadig ikke på at i Danmark burde den danske pris være normalen.. I den perfekte verden altså.. Men det slet ikke det debatten handler om.. Det egentlig bare en side kommentar til at ts ikke mente 800 for en halv time med SF var prisbilligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Når man tænker på at vi er i Danmark og en dansk piges pris normalt ligger omkring de 1100 for samme ydelse UDEN superfransk så må 800 kr jo immervæk være et prisbilligt alternativ ville jeg argumenterer for.. I Danmark burde de danske pigers priser jo være normalprisen i en perfekt verden.. 

vi er mange som syntes danske piger priser er for dyre, nok pga i skal aflevere en hvis procent del til bordel mutter.

Der er rigtig mange udenlandske både smukke og utroligt serviceminded som har fair priser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden:

Jeg vil jo også mene at de danske håndværkere osv har en alt for høj pris.. Men det ændre stadig ikke på at i Danmark burde den danske pris være normalen.. I den perfekte verden altså.. Men det slet ikke det debatten handler om.. Det egentlig bare en side kommentar til at ts ikke mente 800 for en halv time med SF var prisbilligt..

En håndværker tjener ca 300 i timen som ansat. En mester tager mellem 500-800+ mormor...

Du skal have 2200,-

Har du taget en uddannelse på 4 år for at udøve dit erhverv...?

Du kunne overveje følgende.
Du skal have sat fliser op, skiftet en kontakt, malet din stue eller hvad ved jeg... ville du så lave en aftale som mange håndværkere laver indbyrdes? At bytte timer.
Håndværkeren arbejder 3 timer på dit projekt, mod at du arbejder på ham i 3 timer...;-))

Det ville du næppe....:D

Redigeret af Kubrick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Maria i lørdags og fik en helt igennem dejlig behandling. Havde bestilt 45 min med sex, og ja hun havde travlt med at få gummien på men da jeg var ved at komme og bad hende om at sætte tempoet ned, sagde hun at der 2 gange inkluderet, så jeg gav slip. Jeg fik en god gang massage, b2b, og derefter prøvede hun at få pjorten op på mærkerne igen. Det lykkedes ikke, jeg er ikke helt ung mere, men hun gjorde et fint forsøg. Jeg kunne røre alt det jeg ville på hendes mageløse bryster, så jeg gik derfra fuldt tilfredstillet, og vil gerne besøge Maria igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Jeg vil jo også mene at de danske håndværkere osv har en alt for høj pris.. Men det ændre stadig ikke på at i Danmark burde den danske pris være normalen.. I den perfekte verden altså.. Men det slet ikke det debatten handler om.. Det egentlig bare en side kommentar til at ts ikke mente 800 for en halv time med SF var prisbilligt..

Selvfølgelig køber man dem der leverer den billigste pris og den bedste service. Har prøvet en del danske piger til 1100 og en del udenlandske til 800. Visse danske leverer god kvalitet, men man kan sagtens finde udenlandske som gør det endnu bedre til en fin pris.. 

De danske piger kan da godt tage højere priser, men det skyldes deres selvforståelse - ikke kvaliteten på den service de yder. 

 

Dog forekommer det meget noget ironisk, at mange af de ellers indvandrer-kritiske brugere herinde, lystigt betaler de udenlandske tøser.. Morale er godt, men dobbeltmorale......

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 16 minutter siden:

vi er mange som syntes danske piger priser er for dyre, nok pga i skal aflevere en hvis procent del til bordel mutter

Hvor i alverden har du det fra? Man betaler husleje, ikke procentdele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Hvor i alverden har du det fra? Man betaler husleje, ikke procentdele.

SÅ HUSLEJE ! De udenlandske betaler vel også husleje .

Redigeret af MalerKbhK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 56 minutter siden:

Selvfølgelig køber man dem der leverer den billigste pris og den bedste service. Har prøvet en del danske piger til 1100 og en del udenlandske til 800. Visse danske leverer god kvalitet, men man kan sagtens finde udenlandske som gør det endnu bedre til en fin pris.. 

De danske piger kan da godt tage højere priser, men det skyldes deres selvforståelse - ikke kvaliteten på den service de yder. 

 

Dog forekommer det meget noget ironisk, at mange af de ellers indvandrer-kritiske brugere herinde, lystigt betaler de udenlandske tøser.. Morale er godt, men dobbeltmorale......

Jeg er da helt enig.. Som jeg også har skrevet i flere tråde så ville jeg da selv have valgt det billigere alternativ fordi det er begrænset hvor mange magiske tricks en tissekone kan.. 

Vores pris er hvad den er fordi vi har danske udgifter.. Vores husleje eller udgifter til bolig er vel oftest 100 gange højere end de udenlandskes derhjemme og det samme med dagligvarer og deslige.. De færreste af os vælger at arbejde hver dag i ugen og er derfor nødt til at tjene den samme mængde penge på færre timer hvilket man vel vælger for at passe på sig selv og for at sikre sig at man ikke er træt og uoplagt.. Eller det er derfor jeg vælger, i en normal uge, kun at arbejde 2 dage om ugen.. 

Igen var det ikke det, det hele skulle handle om.. Jeg synes skam det er helt forståeligt at man vælger at betale mindre for den samme eller en mere ønsket service der oftest inkluderer SF.. Jeg ville bare ønske Danmark havde et system der gjorde at de danske piger kunne konkurrerer med de udenlandske eller måske bare at antallet blev nedbragt en smule..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden:

Jeg er da helt enig.. Som jeg også har skrevet i flere tråde så ville jeg da selv have valgt det billigere alternativ fordi det er begrænset hvor mange magiske tricks en tissekone kan.. 

Vores pris er hvad den er fordi vi har danske udgifter.. Vores husleje eller udgifter til bolig er vel oftest 100 gange højere end de udenlandskes derhjemme og det samme med dagligvarer og deslige.. De færreste af os vælger at arbejde hver dag i ugen og er derfor nødt til at tjene den samme mængde penge på færre timer hvilket man vel vælger for at passe på sig selv og for at sikre sig at man ikke er træt og uoplagt.. Eller det er derfor jeg vælger, i en normal uge, kun at arbejde 2 dage om ugen.. 

Igen var det ikke det, det hele skulle handle om.. Jeg synes skam det er helt forståeligt at man vælger at betale mindre for den samme eller en mere ønsket service der oftest inkluderer SF.. Jeg ville bare ønske Danmark havde et system der gjorde at de danske piger kunne konkurrerer med de udenlandske eller måske bare at antallet blev nedbragt en smule..

Klart. Men jeg må indrømme at jeg har svært ved at gennemskue hvilke udgifter det drejer sig om. I har vel ikke flere udgifter, end så mange andre? Tværtimod. 

Jeres timeløn er ret høj, sammenlignet med alle andres. Bevares, jeg er med på at antallet af kunder er begrænset og varierende, men alligevel? De fleste mennesker arbejder 8 timer for at få hvad der svarer til 1,5 timeløn hos jer.. 

Ikke at jeg brokker mig. I bestemmer det selv, men har svært ved at forstå at en timeløn på 1600 kr ikke skulle være nok til at få det hele til at køre rundt.. Medmindre man har et eget højt privat forbrug. Men det kan næppe defineres som en kommerciel udgift

Redigeret af Legetimen
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...