Hop til indhold
Just one

Hvordan får pigerne pengene med hjem?

Recommended Posts

Hvad gør de udlandske GP'er egentlig med alle de kontanter de modtager? De mest populære piger laver vel over 200.000 kr om måneden, så hvordan får de dem egentlig med sig hjem når de forlader landet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just one skrev, for 5 minutter siden:

Hvad gør de udlandske GP'er egentlig med alle de kontanter de modtager? De mest populære piger laver vel over 200.000 kr om måneden, så hvordan får de dem egentlig med sig hjem når de forlader landet?

20000 lyder voldsomt, gør det ikke ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just one skrev, for 4 minutter siden:

Hvad gør de udlandske GP'er egentlig med alle de kontanter de modtager? De mest populære piger laver vel over 200.000 kr om måneden, så hvordan får de dem egentlig med sig hjem når de forlader landet?

Jeg tænker faktisk de sender en del af dem hjem.. Til forskellige personer de stoler på.. Jeg ved ikke lige hvordan det foregå med skat osv i de lande men jeg tror de har lidt mindre tjek på tingene end i Danmark..

Jeg kan dog ikke udtale mig med sikkerhed om det.. Mine glædeligt tjente penge bliver jo bare brugt her i lille Danmark:lol:.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, for 7 minutter siden:

20000 lyder voldsomt, gør det ikke ??

Det er ikke helt ved siden af ved for de mest populære piger. Det er 6-7 kunder pr dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Nyt medlem, første indlæg.

Et noget pudsigt sted at starte.  :) 

Ja, men vel ikke værrer end en super posivit anmeldelse som første indlæg :) Jeg var blot nysgerrig, og kunne ikke finde noget på dette emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, for 22 minutter siden:

20000 lyder voldsomt, gør det ikke ??

Det er da muligt. Men du mangler et 0, det er 200000 der bliver spurgt om.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Just one skrev, for 27 minutter siden:

Hvad gør de udlandske GP'er egentlig med alle de kontanter de modtager? De mest populære piger laver vel over 200.000 kr om måneden, så hvordan får de dem egentlig med sig hjem når de forlader landet?

Er du studerende og skriver et project omkring dette emne? Så skal du melde det klart ud. Sådan at folk selv kan vælge eller fravælge at hjælpe dig. Hvis du har et andet motiv så meld det ud også, så folk ved hvad det er de svarer på.

Synes ligesom The Voice at det da er et underligt emne at starte på. De fleste starter med at lede efter en pige at besøge. Det virker du ikke rigtig interesseret i.

Ved ikke hvor meget de mest populære tjener, men tvivler faktisk på det er op i nærheden af 200.000. Mange arbejder her under usle forhold, og skynder sig til købmanden når de har haft en betalende gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just one skrev, for 10 minutter siden:

Ja, men vel ikke værrer end en super posivit anmeldelse som første indlæg :) Jeg var blot nysgerrig, og kunne ikke finde noget på dette emne.

Tja.... uagtet hvad den reelle baggrund er for at starte sin karriere på EG ved en positiv anmeldelse,   så er det i hvert fald en mere udbredt måde at starte på.  :)   Jeg er måske også bare lidt "skadet" af mange års debat.  :)   Hvis folk ligger inde med valide informationer omkring emnet, må det selvfølgelig være op til dem, at tage stilling til, om det er hensigtsmæssigt at skrive det i en tråd, som kan læses af alle og enhver

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Captain skrev, for 33 minutter siden:

20000 lyder voldsomt, gør det ikke ??

Jeg synes også, at 200000 Kr. lyder af meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næppe den eneste som har fået lidt at vide her og der, under almindelig pillowtalk, godnat SMS'er, hjælpe til små praktiske problemer osv. fra nogle af de udenlandske piger. 

Vil bare sige, at ligegyldigt hvor lidt eller meget jeg er blevet fortalt: Jeg opfatter ALT vedrørende dette, hvor småt det måtte være, som strengt fortrolig snak mellem mig og pigen

Og vil gerne opfordre andre til det samme, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor sådanne forhold skal deles her. 

Ha´en god dag alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just one skrev, 1 time siden:

 De mest populære piger laver vel over 200.000 kr om måneden, så hvordan får de dem egentlig med sig hjem når de forlader landet?

Det tror jeg ikke, hvis vi tænker en time pris på 1500,- så ville det være 130-140 timers knepperi, det tror jeg simpelthen ikke der er kunder nok til over en hel måned... Det er selvfølgeligt spekulationer. 

Udover det så er der udgifter forbundet ved at være her i landet, logi og forplejning er ikke gratis :)

Udover det så tænker jeg at de flytter deres penge på samme måde som du og jeg, alternative muligheder er at lave en western union overførsel til sig selv, deponér i København, afhent i Budapest. Der er virkeligt mange måder at flytte penge på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 2 timer siden:

Jeg er næppe den eneste som har fået lidt at vide her og der, under almindelig pillowtalk, godnat SMS'er, hjælpe til små praktiske problemer osv. fra nogle af de udenlandske piger. 

Vil bare sige, at ligegyldigt hvor lidt eller meget jeg er blevet fortalt: Jeg opfatter ALT vedrørende dette, hvor småt det måtte være, som strengt fortrolig snak mellem mig og pigen

Og vil gerne opfordre andre til det samme, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor sådanne forhold skal deles her. 

Ha´en god dag alle. 

Kære autobahn :)

- - et godt indlæg!!   - -  det man snakker om i fortrolighed ER fortroligt og skal ikke videre til andre. Og det gælder iøvrigt i alle livets facetter 

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 3 timer siden:

Jeg er næppe den eneste som har fået lidt at vide her og der, under almindelig pillowtalk, godnat SMS'er, hjælpe til små praktiske problemer osv. fra nogle af de udenlandske piger. 

Vil bare sige, at ligegyldigt hvor lidt eller meget jeg er blevet fortalt: Jeg opfatter ALT vedrørende dette, hvor småt det måtte være, som strengt fortrolig snak mellem mig og pigen

Og vil gerne opfordre andre til det samme, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor sådanne forhold skal deles her. 

Ha´en god dag alle. 

Jeg er helt enig i det du skriver, og nej, du er ikke den eneste der har fået lidt eller meget at vide ud fra pillowtalk eller sms. Jeg vil aldrig skrive mere konkret end det jeg gjorde, for jeg er enig med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
autobahn skrev, for 4 timer siden:

Jeg er næppe den eneste som har fået lidt at vide her og der, under almindelig pillowtalk, godnat SMS'er, hjælpe til små praktiske problemer osv. fra nogle af de udenlandske piger. 

Vil bare sige, at ligegyldigt hvor lidt eller meget jeg er blevet fortalt: Jeg opfatter ALT vedrørende dette, hvor småt det måtte være, som strengt fortrolig snak mellem mig og pigen

Og vil gerne opfordre andre til det samme, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor sådanne forhold skal deles her. 

Ha´en god dag alle. 

kører jeg den for højt op ved at udbryde? AMEN og godt du sætter en opfordring på også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling

Spørgsmål fra en “uvidende” dansk pige ..... Hvordan overføres kontanter til en PayPal konto? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 27 minutter siden:

Spørgsmål fra en “uvidende” dansk pige ..... Hvordan overføres kontanter til en PayPal konto? 
 

Man kan kun overfører til PayPal fra en bankkonto.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Captain skrev, den 6.9.2020 at 16:14:

20000 lyder voldsomt, gør det ikke ??

det er da ikke umuligt ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling
kayano skrev, for 2 timer siden:

Man kan kun overfører til PayPal fra en bankkonto.

Så må de jo ta’ deres kontanter med i bukselommen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal bare via en konto i Danske Bank, de er eksperter i hvidvask.

Jeg mener, der må ske en eller anden form for hvidvask, enten her eller i hjemlandet.

Redigeret af mignuigen
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

- jeg har haft samme tanke , hvordan får gp’ erene pengene med hjem? Uden at jeg har en bagtanke med det. De kan umuligt sætte dem i banken i DK uden at banken stiller spørgsmål til hvor pengene stammer fra.  Overførsel via Western Union lyder sandsynligt. Men jeg tror at de rejser hjem med enten toget eller i langdistance busser, det er sjældent at grænsekontrollen er særlig grundig i disse transportmidler i forhold til lufthavne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...