Hop til indhold

Recommended Posts

Normalt efterspørge jeg ikke om andres oplevelser før jeg besøger en domina, men gør mine egne erfaringer

Men ingen regel uden undtagelse 

er der nogen som kan bidrage med oplevelser hos Lady Lovelife i Glostrup?

 

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

En gammel tråd, men jeg har lige tilbragt nogle timer i "hendes" selskab . 

 

Jeg er stadig i tvivl , jeg er ret overbevist om at det er en drag queen ! 

 

Jeg betalte med Mobilpay , et stykke inde i seancen, som foregik sammen med Lady Tiara og modtageren havde et profilbillede af "Lady Lovelife" på Mobilepay, men modtageren var en mand ! 

 

Kik på profilen igen : Lidt for lange kunstige øjenvipper ,  tatoverede læber, tatoverede øjenbryn, lidt for indsnævret talje , en ikke særlig feminin stemme  - er det en mand ? 

 

Jeg er så meget i tvivl at jeg holder mig langt væk i fremtiden ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er træls når man får den tvivl, modsat er det også uheldigt at sprede en sådan tvivl hvis ikke den er begrundet

har ikke selv besøgt Lady Lovelife, så kan må ingen måde bedrage til en afklaring af din tvivl, men på Lady Lovelife’s profil på SMporten står at LLl er en kvinde, så mon ikke det er sandt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
sn57 skrev, for 41 minutter siden:

Ja det er træls når man får den tvivl, modsat er det også uheldigt at sprede en sådan tvivl hvis ikke den er begrundet

har ikke selv besøgt Lady Lovelife, så kan må ingen måde bedrage til en afklaring af din tvivl, men på Lady Lovelife’s profil på SMporten står at LLl er en kvinde, så mon ikke det er sandt?

 

Hun har tidligere optrådt som Sinfull Sina . 

 

https://www.google.com/search?q=sinful+sina&rlz=1CAIRZH_enDK897DK897&sxsrf=ALeKk02c11_SZWOjC2P5tgGdpdLL_oBYiA:1604524326165&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwicgPrz5unsAhVGMewKHSbIAewQ_AUoAXoECAgQAw&biw=1366&bih=649#imgrc=7s1geIeGhAKMMM

 

Bedøm selv ! 

 

https://www.google.com/search?q=sinful+sina&rlz=1CAIRZH_enDK897DK897&sxsrf=ALeKk02c11_SZWOjC2P5tgGdpdLL_oBYiA:1604524326165&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwicgPrz5unsAhVGMewKHSbIAewQ_AUoAXoECAgQAw&biw=1366&bih=649#imgrc=QYuFqnRDzDd9VM

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rimelig træls at blive mistænkt for at være en mand.. Men i dette tilfælde må jeg jo nok erkende jeg har større nosser end tråd opretter. Navnet på Mobilepay er for at DU ikke opdages og kunne så ikke ændre det tilbage. Men det gør mig også til en MAND at sørge for folks diskretion.

Jeg har ikke tatoverer læber og jeg har faktisk en small talje og jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med hvad du skriver da det tilsyneladende bare er en teori for at lave røre i vandet. Det er frit tilgængeligt at ringe til mig og min mandestemme og se mange flere billeder af mig online inklusiv mit liv. Jeg er domina og dominant så jeg snakker ikke med pivet pigestemme når du kontakter mig. Men det er helt fint du ikke gør det igen. og tak for mine trofaste kunder for at informere om dette opslag som er lidt bag min ryg.. men det er også der tråd opretter høre hjemme. Jeg høre nok fra de seriøse omkring mig når det sker så finder jeg lige NOSSER frem og svare som nu. Ha det fantastisk. Kys kys herfra sagt med dyb mandestemme mens jeg kradser klør mine hairy balls 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min nyoprettede profil herinde er opdateret og du kan finde alt og mere info via min hjemmeside - Fakta vinder altid over gisninger. Så nu skal jeg da selv henvise nu når tråd starter  ikke laver sit grundarbejde ordentligt. Men bare gerne vil skabe røre. Hvilket så er go reklame i sidste ende og bevis for at du nok ikke skal tages så seriøse igen  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lady Lovelife,

At du henviser til at tråd starteren på noget tidspunkt har så meget som antydet at du ikke skulle være en kvinde, viser kun at du ikke læser hvem som skriver hvad. Jeg har ikke og vil ikke antyde noget som der ikke er belæg for. 
 

Helt enig fakta vinder over gisninger. Hvilke gisninger har jeg som tråd starte anført?

iøvrigt forekommer det mig at din profil er oprettet senere end tråd starten. Så hvordan søger man oplysning på noget som ikke er der?

fortsat god nat 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 20 minutter siden:

Kære Lady Lovelife,

At du henviser til at tråd starteren på noget tidspunkt har så meget som antydet at du ikke skulle være en kvinde, viser kun at du ikke læser hvem som skriver hvad. Jeg har ikke og vil ikke antyde noget som der ikke er belæg for. 
 

Helt enig fakta vinder over gisninger. Hvilke gisninger har jeg som tråd starte anført?

iøvrigt forekommer det mig at din profil er oprettet senere end tråd starten. Så hvordan søger man oplysning på noget som ikke er der?

fortsat god nat 

Med trådstarter mener jeg ham der har lavet as adskillige opslag. Og ikke dig.. beklager hvis du har fået den opfattelse men dette r kun rettet et sted hen og kan fornemme folk forstår det på den response Jeg har fået bla i min PB... Så det er manden med beskyldningerne selvfølgelig og ikke folk der har kommenteret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 23 minutter siden:

Kære Lady Lovelife,

At du henviser til at tråd starteren på noget tidspunkt har så meget som antydet at du ikke skulle være en kvinde, viser kun at du ikke læser hvem som skriver hvad. Jeg har ikke og vil ikke antyde noget som der ikke er belæg for. 
 

Helt enig fakta vinder over gisninger. Hvilke gisninger har jeg som tråd starte anført?

iøvrigt forekommer det mig at din profil er oprettet senere end tråd starten. Så hvordan søger man oplysning på noget som ikke er der?

fortsat god nat 

Jeg kommentére også på hans udtalelser og ikke dine. Da han jo er kendt for disse nederdragtige fejlinformerende opslag erfare jeg igen fra folk. Men herefter er der så dukket mere op fra ham. Og det er på samme tid jeg bliver gjort opmærksom på dette. Og ja er ny herinde grundet dette så skal lige kunne følge med haha det går faktisk udemærket. Men kan godt se du er trådstarter. Men jeg kommentere på hans og mener de andre tråde han har startet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

   Har idag haft den ære at møde lady lovelife samt hendes herlige  mand som tog billeder af seancen og   hun er  værken trans eller har store fødder tværtimod. Super fræk  lady.  Som  både er super selskabelig   fik brugt en del tid på at snakke med hende og hendes mand   mega fedt at man første gang kan  snakke sammen og det ik kun er lige på og uden nogen form for  fælles komtagt  så vil da 100% anbefale hende til både  begyndere og øvede i bdsm verden hun fik flyttet mine grænser ved fx fiste mig til albugen næsten og ja hun fik også lov til at presse hendes lille fod op som er hendes personlige mål   og lykkedes næsten hun er bestemt værd at mødes med   stod det til mig ville jeg elske  at være hendes personlige slave  som bliver udviklet med tiden 

 

Redigeret af Brianbi
Manglende tekst og fejl i stavelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...