Hop til indhold
Guest ibund

Kelly, jeg ville ønske hun var min kæreste

Recommended Posts

Guest Elte

Hvad er det for noget fucking pis at hive 3 gamle opslag op ad dyndet for at reklamere for en pige. Klaphat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elte skrev, for 8 minutter siden:

Hvad er det for noget fucking pis at hive 3 gamle opslag op ad dyndet for at reklamere for en pige. Klaphat

Undskyld mig.

Der bliver spurgt om hvornår pigen er tilbage. Jeg laver en link til en tråd hvor pigen er nævnt, så vedkommende kan se at pigen er her igen. 

Det er ment som ren Service overfor folk, men jeg kan selvfølgelig godt se at det skulle have været i efterlysninger.

Hvis jeg er en klaphat, så er det ok med mig. Det danske landshold l fodbold har netop spillet i aften og selv uden klaphat gjorde vi en god figur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Undskyld mig.

Der bliver spurgt om hvornår pigen er tilbage. Jeg laver en link til en tråd hvor pigen er nævnt, så vedkommende kan se at pigen er her igen. 

Det er ment som ren Service overfor folk, men jeg kan selvfølgelig godt se at det skulle have været i efterlysninger.

Hvis jeg er en klaphat, så er det ok med mig. Det danske landshold l fodbold har netop spillet i aften og selv uden klaphat gjorde vi en god figur :)

Tak @ppdDet er en god service, at du orienterer os at kelly er i Danmark. Hun er fantastik god pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ok (og i øvrigt set forholdsvis ofte) at give en heads up, hvis man ser at en populær og efterlyst pige er kommet tilbage til Danmark, sådan som @ppd har gjort.

Til gengæld må det vel være nok at gøre det i en enkelt tråd, og ikke tre. Det er nok også det, som @Elte sigter på, tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elte skrev, for 18 timer siden:

Klaphat

Se mit profilnavn: Jeg kan af erfaring oplyse, at personangreb ikke tolereres.

Derudover er det gængs praksis, hvad @ppd gør - og det har også været diskuteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

Til gengæld må det vel være nok at gøre det i en enkelt tråd, og ikke tre. Det er nok også det, som @Elte sigter på, tror jeg.

Ok. Dét er selvfølgelig rigtig nok. Jeg skulle bare have taget den nyeste tråd. Så ved jeg det.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 20 timer siden:

Ok. Dét er selvfølgelig rigtig nok. Jeg skulle bare have taget den nyeste tråd. Så ved jeg det.:)

Jeg må sige, at jeg er imponeret af den måde hvorpå du håndterer Eltes stupide angreb. Det havde jeg nok ikke gjort.

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Elte skrev, den 7.10.2020 at 20:53:

Hvad er det for noget fucking pis at hive 3 gamle opslag op ad dyndet for at reklamere for en pige. Klaphat

der er da kun 1 her der er en klaphat, og det er vist dig ?

Jeg syntes det er fantastisk service fra ppd , også at det er i 3 tråde om pigen, så behøver man ikke lede efter dem !

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...