Hop til indhold
Guest SexHunter

Pas på pernille2hot

Recommended Posts

Guest SexHunter

Jeg er kommet i et lykkeligt forhold og skriver for en kammerat, som er blevet
dårlitg behandlet af : Pernille Hot.

https://annoncelight.dk/showad/258014

(dette har ikke noget med hendes personlighed eller selve akten at gøre).

Det hele startede med at han betalte for dobbelt op, som pernille annoncerede for et stykke
tid siden, men den sidste aftale er aldrig blevet til noget.

Ham selv er en rolig og venlig mand, som behandler og taler pænt til kvinder. Siger at
de måde sige fra, hvis han overskriver deres grænser.

Han har prøvet i lang tid efter 1. besøg, prøvet at få lavet aftale til det næste besøg, men gang på
gang er det aldrig blevet til nået. Selv om han har næsten skrevet 12 timer i forvejen, hvor
 pernille er "på" i 2 dage, eller næsten 6-8 timer før, på ved en dag.

Der har altid været noget som gør at det er blevet aflyst. "sygdom i familien", "skriver
tilbage (ingen retur svar) eller "mangler er eller andet" .. (læst fra han's mail korrespondance)
Det lykkedes en dag at få lavet en aftale og mødte på det aftalte adresse på det pågældende
tidspunkt, men der blev ikke lukket op. Men han hørte følgen samtale:
mandlig stemme: "shit, hvad gør vi nu ?"
Kvinde stemme:" han kører igen"

Denne koorespodance har han ikke fortalt til pernille, men følgende dag kom en mail: "sygdom".
Næsten aftale møde, kom der en mail efterfølgende 2 timer efter og der var noget i vejen igen, og
det viste han på førehånd at der ville komme.

De aftalte at der kom penge retur, men det er det endnu ikke kommet.

Så er der sikkert nogen som siger:"jeg var der igår og der var der ingen problemer med at
få en aftalt tid". Så er det højest sandsyndligt, at du har fået han's aftalte tidspunkt :-)

Der er sjovt at der kan skrives så meget på en annonce, at blandt andet at man skal huske
det aftalte tidspunkt. Men det gælder ikke den anden vej.

Hele mail korrespondancen har han gemt, så der til hver en tid kan dokumenterer det.

Hvis det kommer en aftale i hus, eller der ifølgen aftale imellem dem, overføres det aftalte beløb, vil
det blivet skrevet i dette forum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

"Pernille" ville jeg sådan set godt ha' besøgt, men ikke når man opfører sig sådan.

Jeg prøvede også i sidste uge, at lave én sen aftale -> så hun bad mig om beløbet, kr. 1.800,- i forskud.

Det havde jeg ikke særlig meget lyst til - og med det her i tilgift, så røg hun noget ned af min ønskeseddel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Det er rigtigt at der ikke skal betales forud.

Men når pernille annoncere på den måde, er det falsk markedføring. Han reagere i god tro, men hun er ny ikke på han's liste mere. Han venter stadigvæk på den overførelse, som meget i sidste ende ikke kommer. Men sagde til ham, at jeg følger det og opdatere det på denne side, hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Det ser ud til at hun forholder sig til, ikke at ville holde sit løfte iht. ene af deres email koorespondance.

Har snakket med GP'er og de bryder sig ikke om denne side, pga det kan forhindre dem i at klienter
vælger at besøge dem. Men på den anden side, synes jeg det er i orden at advare imod GP'er som ikke
forholder til deres annoncer eller løber fra deres aftaler.

Så der kan være gensidig af begge partner ønsker, at andre ikke ødelægger det for hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Jeg har haft kontakt med kammeraten og pernille2hot er forblevet tavs. Det lyder til, som tidligere nævt, at hun bevist ikke efterkommer sin salgsannoce på nogen måder. Er lidt ked af skulle bruge orderne, efter som jeg kender til hendes personlighed, men : snyd og løgn. Måske lidt hårde ord, men der er hvad han har været ud for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
SexHunter skrev, for 18 timer siden:

Jeg har haft kontakt med kammeraten og pernille2hot er forblevet tavs. Det lyder til, som tidligere nævt, at hun bevist ikke efterkommer sin salgsannoce på nogen måder. Er lidt ked af skulle bruge orderne, efter som jeg kender til hendes personlighed, men : snyd og løgn. Måske lidt hårde ord, men der er hvad han har været ud for.

Mange tak herfra. Det var én, som jeg ellers ville ha' besøgt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Endnu en uge uden nogen former for overførelse eller ny tider til min kammerat.

Hun er tavs, som en grav.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Min kammerat som har et hænge parti med hende :-) Forklarer at pernille2hot er tavs og ikke mulgihed for tidsbestilling eller andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Stadigvæk intet fra hende.
Utroværdig, plattenslager,

Der er mænd som er uærlig/snuder kvinder i den brache, men der er også kvinder som ødelægger den branche, for dem selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Venner

Jeg har besøgt Pernille Hot flere gange.  Hun har altid overholdt aftaler og været sød og imødekommende. Forstår ikke den dårlige behandling. Er heldig selv at have fået fast kæreste, så det er et par år siden nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

@Pregman

Kammeraten respektere og behandler disse kvinder pænt for at kunne aflægge dem et besøg eller to senere. Men hvorfor han ikke får samme behandling som du skriver, er han uforstående med. For det er kun hende, der ikke har gengældt han's respekterende og gode behandling, af dem som han har besøgt gennem tiden.

At jeg skriver, at Pernille2hot er uærlig og snyder, er en konklution på den mail koorespodance der har været i mellem dem og hvad ellers der er blevet fundet af skriveri på denne side. For har i starten af denne tråd, skrevet at jeg ikke ved hvem hun er og derfor ikke skriver omkring hende personlighed.

Jeg bruger tråden her til at fortælle andre, at kammeraten er blevet snydt og dårlig behandlet af hende. Derfor advarer jeg andre, som havde tænkt på at aflægge hende et visit, om at tænke det i gennem endnu en gang, før der skrides til handling. Det er derfor det står i dette forum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Forholder sig tavs. Ikke anbefalet at besøg, med mindre man få det på skrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Advarsel: Nu er pernille2hot ude med anonncen, hvor der kan betales for dobbelt op. Gør det ikke, efter som folk bliver snydt.

Redigeret af SexHunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexHunter skrev, den 1.2.2021 at 09:46:

Advarsel: Nu er pernille2hot ude med anonncen, hvor der kan betales for dobbelt op. Gør det ikke, efter som folk bliver snydt.

Der var en årsag til svindlen, hun var på røven for st sige det ligeud. Det retfærdiggører ikke svindel, men forklarer i det mindste hvorfor. 
 

https://annoncelight.dk/showad/258014

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Hej Igen

Jeg skriver for kammeraten/kollegaen, som fortæller at Pernille.2.hot har gennem den seneste opbygget sin renomme, og dermed trækker jeg mine ord tilbage og beder administrator om at slette denne tråd.

 

Redigeret af SexHunter
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexHunter skrev, for 17 timer siden:

Hej Igen

Jeg skriver for kammeraten/kollegaen, som fortæller at Pernille.2.hot har gennem den seneste opbygget sin renomme, og dermed trækker jeg mine ord tilbage og beder administrator om at slette denne tråd.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...