Hop til indhold
Guest Lasse9000

Det bedste sex i aalborg

Recommended Posts

Guest Misjo1
The Dark Knight skrev, for 57 minutter siden:

 

Jeg er selv i øjeblikket træt af, at hver gang jeg logger på, så har en eller anden citeret mig for et eller andet jeg har været ærlig om, og så skal jeg til at forklare mig yderligere, og så begynder andre at citere mig bebrejdende for den nye kommentar uden at læse alle beskederne i sin helhed, eller så har en der føler sig fornærmet givet mig endnu en sørgelig smiley.
 

Jeg kom på eroguide for at vidensdele oplevelser med andre brugere, og ikke for at kritisere andre eller blande mig i alt muligt, der egenligt ikke har noget med det jeg kom for. 
 

Jeg tror ganske enkelt jeg har skrevet for meget i den korte tid jeg har været her og det stopper nu! 

Hej Med dig @The Dark Knight, og velkommen til EG, Nej jeg synes ikke du skal holde op med at skrive, jeg synes faktisk at du skriver ganske fornuftigt, du formulerer dig blot nogen gange lidt uheldig:D og er måske lidt hurtig på aftrækkeren, ikke negativt ment Husk at, EG Kan være øretævernes holdeplads, men kan også være meget givende og informativt, især hvis brugerne er seriøse, og holder sig til er acceptabelt sprugbrug, men acceptabelt mener jeg at man ikke behøver at svine hinanden til fordi man er uenige,  man kan vælge at tage diskussionen, eller vælge blot at konstaterer man er uenig..

Så endnu engang velkommen til, husk blot at tænke på hvad du skriver og hvordan du formulerer dig inden du trykker send, og ikke mindst gøre op med dig selv at du vil tage en diskusion eller blot kommenterer på en tråd.

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse9000 skrev, den 1.9.2020 at 11:02:

Hej

 

Hvem er bedst og mest lækker til gfe lige nu?

 

mvh Lasse

Vil lige give mit besyv også ... Hende her Emma - vil være et rigtigt godt bud på GFE hvis det er lige i disse dage man vil afsted.

https://annoncelight.dk/showad/287322

Og kan man vente til efter 20. sep. vil du få en dejlig GFE med Silvia (der kommer nok billeder på inden 20/9) :P

https://annoncelight.dk/showad/225384 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 2.9.2020 at 08:46:

Når man spørger efter "den bedste" bliver der selvfølgelig lagt op til sammenligninger, modsat hvis emnet blot havde været hvilke piger som var gode oplevelser. 

Selvfølgelig må man gerne skrive negative erfaringer såvel som positive, men jeg har svært ved at se hvad mit udseende har at gøre med Sweet Sophie. Aalborg er stor nok til, at vi begge kan være der, og nogle er glade for hende, andre for mig og atter andre for helt unævnte piger. 

Hvis tråden handler om hvem man har haft dejlige møder med, så er jeg glad for at være blevet nævnt, men hvis tråden skal blive en kamp om tronen så melder jeg mig gerne ud af den konkurrence. 

Tak til alle dem som sprang til mit forsvar - eller den gode tones forsvar - men som Sophie skrev, lad os vende tilbage til emnet om hvilke skønne GFE piger der findes i Aalborg <3

P.S. dear @Sweet Sophie, @Misjo1 did make a comparison, but unlike the previous comment he didn't say anything negative about you at all, but simply stated what he liked about me, so I do think that's different. 

Hej Nanna :P Tak for en super intim hyggetid i dag- Du har helt sikkert fået en fan mere.. Hold nu kæft,  hvor er du da en dejlig fræk ung pige , man kan kun komme i julestemning med dig--stort knus fra mig<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
rene70 skrev, for 54 minutter siden:

Hej Nanna :P Tak for en super intim hyggetid i dag- Du har helt sikkert fået en fan mere.. Hold nu kæft,  hvor er du da en dejlig fræk ung pige , man kan kun komme i julestemning med dig--stort knus fra mig<3

Tusind tak, det var en dejlig leg og også rigtig hyggeligt med at snakke bagefter :P Du må have en rigtig god jul. 

Men dette er en gammel efterlysning som ikke har med mig at gøre, selvom jeg tilfældigvis blev anbefalet, som jeg tror vi afsporer. Jeg tror måske, at du havnede i den forkerte tråd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 19 minutter siden:

Tusind tak, det var en dejlig leg og også rigtig hyggeligt med at snakke bagefter :P Du må have en rigtig god jul. 

Men dette er en gammel efterlysning som ikke har med mig at gøre, selvom jeg tilfældigvis blev anbefalet, som jeg tror vi afsporer. Jeg tror måske, at du havnede i den forkerte tråd :)

Fik du sæd i ansigtet så??....                                       det meldte historien jo ikke noget om!!:P:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...