Hop til indhold
Guest Lasse9000

Det bedste sex i aalborg

Recommended Posts

kingdane68 skrev, for 8 minutter siden:

Arrhh...vil vove den påstand, at Sweet Sophie slår alle andre, og i hvert fald Nanna, som ikke helt har udseende med sig :)

Med den udtalelse, så tvivler jeg på, at du har mødt @Nannas Hjørne

Nuvel smag og behag er jo som bekendt forskelligt, men derfra og så til at påstå hun ikke har udsenendet med sig der sgu et stykke vej.. 

Og hvad gfe eller for den sags skyld ydelse og indlevelse i det hele taget angår, så er Nanna ( i min optik) milevidt foran sweet Sophie. Man kan virkelig mærke at Nanna er tilstede og nyder det hun laver, men jeg er heller ikke i tvivl om, at man får hvad man giver. 

Redigeret af Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, 1 time siden:

Arrhh...vil vove den påstand, at Sweet Sophie slår alle andre, og i hvert fald Nanna, som ikke helt har udseende med sig :)

Sweet Sophie er faktisk tilbage i Aalborg fra i dag og en uge frem. 
"Bedste sex" er jo ret subjektivt, heldigvis. Men Sophie er i hvert fald et godt bud på rigtig god sex ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lasse9000 skrev, for 6 timer siden:

Hej

 

Hvem er bedst og mest lækker til gfe lige nu?

 

mvh Lasse

Beskriv  gerne  hvilke  ønsker/forventninger  du  har.  Ung/moden, dansk/udlandsk, naturlig/kunstige  bryster, tatoveringer, slank/normal/kraftig. 

Ønsker  om  kys, blowjob  uden  ect.  Så  tror  jeg  du  får  bedre  forslag. 

@DinaG er  tidligere  blevet  anbefalet  som  en  rigtig  god  GFE oplevelse,  hun  har  dog  fået  lidt  kritik  for  nylig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denflinke skrev, 1 time siden:

Har du prøvet sugardaters? Der er også nogle skønne piger der:ph34r:

Har du nogen specielt i tankerne... vil da gerne have et par bud...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 5 timer siden:

Arrhh...vil vove den påstand, at Sweet Sophie slår alle andre, og i hvert fald Nanna, som ikke helt har udseende med sig :)

Sweet Sophie er på alle måder en dejlig pige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
kingdane68 skrev, for 5 timer siden:

Arrhh...vil vove den påstand, at Sweet Sophie slår alle andre, og i hvert fald Nanna, som ikke helt har udseende med sig :)

Det udsagn tror jeg du står meget alene med, og uden at kende Nanna personligt vil jeg og sikkert mange andre foretrække hende. Netop fordi hun ligner det hun er, en gæv jysk pige i sin bedste alder, og med hoved skruet godt på

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
kingdane68 skrev, for 5 timer siden:

i hvert fald Nanna, som ikke helt har udseende med sig :)

I nogles øjne, så er jeg kommet med nogle uheldige formuleringer, eller kald dem bare upassende kommentarer de sidste dage i et par tråde, men den her kommentar fra dig, den topper sgu - negativt set. 
 

Jeg synes faktisk ikke du kan være bekendt at skrive dette om Nanna. 

Men det må du jo om! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Beskriv  gerne  hvilke  ønsker/forventninger  du  har.  Ung/moden, dansk/udlandsk, naturlig/kunstige  bryster, tatoveringer, slank/normal/kraftig. 

Ønsker  om  kys, blowjob  uden  ect.  Så  tror  jeg  du  får  bedre  forslag. 

@DinaG er  tidligere  blevet  anbefalet  som  en  rigtig  god  GFE oplevelse,  hun  har  dog  fået  lidt  kritik  for  nylig. 

Har du selv erfaringer med Dina? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Prinz skrev, for 17 minutter siden:

Har du selv erfaringer med Dina? 

Jeg  har  hørt  et  indlæg  hun  har  lavet  og  læst gode anmeldelser af  hende. 

Hun  virker  som  en  person  der  hviler  i  sig  selv  og  nede  på  jorden.  Hun  skriver  hun  er  medio  30'erne, så  hun  har også  noget  livserfaring.  Hun har ikke noget  behov  for  at  fremhæve  sig  selv,  det  kan  jeg  godt  lide. 

Jeg  har  dog  aldrig  mødt  hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 41 minutter siden:

Jeg  har  hørt  et  indlæg  hun  har  lavet  og  læst gode anmeldelser af  hende. 

Hun  virker  som  en  person  der  hviler  i  sig  selv  og  nede  på  jorden.  Hun  skriver  hun  er  medio  30'erne, så  hun  har også  noget  livserfaring.  Hun har ikke noget  behov  for  at  fremhæve  sig  selv,  det  kan  jeg  godt  lide. 

Jeg  har  dog  aldrig  mødt  hende.

Hvad skal trådstarter dog bruge info om hvem du godt kan lide, men aldrig mødt, til i forhold til det han efterlyser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Prinz skrev, for 20 minutter siden:

Hvad skal trådstarter dog bruge info om hvem du godt kan lide, men aldrig mødt, til i forhold til det han efterlyser? 

Gode  anmeldelser  fra  mænd  som har  mødt  hende. Hun  beskrives  af  mænd  som  smuk  og  god  til  gfe.  Det  er  hvad  ts  efterlyser.  

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 9 timer siden:

Arrhh...vil vove den påstand, at Sweet Sophie slår alle andre, og i hvert fald Nanna, som ikke helt har udseende med sig :)

Hold da op du er dagen klaphat med den udmelding.

Og at Sophia endda takker er da lavmålet. Her burde man nok have holdt fingrene fra takke knappen.

Nanna er en smuk naturlig og ikke mindst en dansk kvinde med hovedet skruet ordenligt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 5 timer siden:

I nogles øjne, så er jeg kommet med nogle uheldige formuleringer, eller kald dem bare upassende kommentarer de sidste dage i et par tråde, men den her kommentar fra dig, den topper sgu - negativt set. 
 

Jeg synes faktisk ikke du kan være bekendt at skrive dette om Nanna. 

Men det må du jo om! 

Jamen tillykke med DIN holdning. Det andet er så min, og jo, man kan faktisk godt være bekendt at skrive BÅDE positive og negative ting om GP'er herinde. Det er lidt det der er formålet.
Og i mine øjne (ikke dine, for dem kigger jeg ikke ud af) er Nanna ikke særligt tiltrækkende - og sådan er vi jo så forskellige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Hold da op du er dagen klaphat med den udmelding.

Og at Sophia endda takker er da lavmålet. Her burde man nok have holdt fingrene fra takke knappen.

Nanna er en smuk naturlig og ikke mindst en dansk kvinde med hovedet skruet ordenligt på. 

Tak for komplimentet, som hermed er gengældt :D 

Og nej, Nanna er ikke en smuk pige I MINE ØJNE - men det er hun så i dine, og det er helt fint med mig - men så øjensynligt ikke omvendt. Hav en god aften, du rummelige væsen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 6 timer siden:

Hold da op du er dagen klaphat med den udmelding.

Og at Sophia endda takker er da lavmålet. Her burde man nok have holdt fingrene fra takke knappen.

Nanna er en smuk naturlig og ikke mindst en dansk kvinde med hovedet skruet ordenligt på. 

Dear Frodige Ida, I thought somebody going to write that and maybe I am wrong with that button or should’t press that or maybe my translation not so good of the text from here, but I have nothing against Nanna and I believe Nanna and each other woman is perfect and unique in her own way and I don’t like comparisations one to another in any case. 
My pressed button was only “thank for recommendation”, but really not something against other girl at all. I am not in power to control what guys writes here. The same you can start to think “low” about those, who liked or thanked Misjo1 comment - it was also subjective comparisation. But I wouldn’t even think this way or start “shitstorm”.

Redigeret af Sweet Sophie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke
sonic skrev, for 13 timer siden:

Har du nogen specielt i tankerne... vil da gerne have et par bud...

Tænker man selv skal skabe erfaring, de gode er der:D Ved bare de helst ikke vil udleveres her :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
kingdane68 skrev, for 7 timer siden:

Jamen tillykke med DIN holdning. Det andet er så min, og jo, man kan faktisk godt være bekendt at skrive BÅDE positive og negative ting om GP'er herinde. Det er lidt det der er formålet.

Jeg vil faktisk godt give dig en undskyldning, for du har ret i, at du har lov til at have din egen holdning og du kan skrive lige hvad du vil - uden jeg burde komme med sure opstød. 
 

Jeg er selv i øjeblikket træt af, at hver gang jeg logger på, så har en eller anden citeret mig for et eller andet jeg har været ærlig om, og så skal jeg til at forklare mig yderligere, og så begynder andre at citere mig bebrejdende for den nye kommentar uden at læse alle beskederne i sin helhed, eller så har en der føler sig fornærmet givet mig endnu en sørgelig smiley.
 

Jeg kom på eroguide for at vidensdele oplevelser med andre brugere, og ikke for at kritisere andre eller blande mig i alt muligt, der egenligt ikke har noget med det jeg kom for. 
 

Jeg tror ganske enkelt jeg har skrevet for meget i den korte tid jeg har været her og det stopper nu! 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Når man spørger efter "den bedste" bliver der selvfølgelig lagt op til sammenligninger, modsat hvis emnet blot havde været hvilke piger som var gode oplevelser. 

Selvfølgelig må man gerne skrive negative erfaringer såvel som positive, men jeg har svært ved at se hvad mit udseende har at gøre med Sweet Sophie. Aalborg er stor nok til, at vi begge kan være der, og nogle er glade for hende, andre for mig og atter andre for helt unævnte piger. 

Hvis tråden handler om hvem man har haft dejlige møder med, så er jeg glad for at være blevet nævnt, men hvis tråden skal blive en kamp om tronen så melder jeg mig gerne ud af den konkurrence. 

Tak til alle dem som sprang til mit forsvar - eller den gode tones forsvar - men som Sophie skrev, lad os vende tilbage til emnet om hvilke skønne GFE piger der findes i Aalborg <3

P.S. dear @Sweet Sophie, @Misjo1 did make a comparison, but unlike the previous comment he didn't say anything negative about you at all, but simply stated what he liked about me, so I do think that's different. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 19 minutter siden:

Når man spørger efter "den bedste" bliver der selvfølgelig lagt op til sammenligninger, modsat hvis emnet blot havde været hvilke piger som var gode oplevelser. 

Selvfølgelig må man gerne skrive negative erfaringer såvel som positive, men jeg har svært ved at se hvad mit udseende har at gøre med Sweet Sophie. Aalborg er stor nok til, at vi begge kan være der, og nogle er glade for hende, andre for mig og atter andre for helt unævnte piger. 

Hvis tråden handler om hvem man har haft dejlige møder med, så er jeg glad for at være blevet nævnt, men hvis tråden skal blive en kamp om tronen så melder jeg mig gerne ud af den konkurrence. 

Tak til alle dem som sprang til mit forsvar - eller den gode tones forsvar - men som Sophie skrev, lad os vende tilbage til emnet om hvilke skønne GFE piger der findes i Aalborg <3

P.S. dear @Sweet Sophie, @Misjo1 did make a comparison, but unlike the previous comment he didn't say anything negative about you at all, but simply stated what he liked about me, so I do think that's slightly different. 

Sorry, I mixed users, I wanted to write @Claesen comment with comparisation, not @Misjo1 :) I was too sleepy yet :D  but yes, it’s not about that now and Aalborg is big and many girls are here. 

Redigeret af Sweet Sophie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...