Hop til indhold
Guest Mon Cherie

Mon Cherie Lukker.

Recommended Posts

Guest Mon Cherie
Skiderik skrev, for 11 timer siden:

God vind fremover.

I vil blive savnet.

Og så lige en stor TAK til verdens bedste mutter :)

Tusinde tak for de pæne ord:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære mutter

Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget 
Disruption kaldes det når den gamle verden forgår, og giver plads for nyt.

Du har års erfaring i branchen, og nok også netværk og kontakter der er intakt.

Som jeg ser det, så kan det skete, hvor beklageligt det end er, benyttes til en tænkepause, hvor man tænker over hvordan man kan gøre tingene anderledes.

For at have ideer og planer klar i skuffen!
Til denne forfærdelige omgang Corona :(
For en stund, eller forhåbentlig på lidt længere sigt, får en karakter, hvor vi alle sammen igen kan leve et normalt, eller næsten normalt liv igen.

Der er ingen skade sket ved at lufte flyvske ideer, og brainstorme om nye muligheder.

Du skal nok vide, at afparere alle mine vildskud, men hvem ved, måske vi sammen kan nå frem til et eller andet, fremadrettet brugbart?

Jeg giver kager fra Lagkagehuset til kaffe, hvis du kan lokkes til en snak om det alt sammen.

Så kan det godt være det hele fuser ud i ingenting, og intet bliver til noget, men så smagte kagerne da i det mindste godt, og så er det aldrig helt spildt at stikke hovederne sammen :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie
Rejsenetværk skrev, den 12.9.2020 at 14:22:

Kære mutter

Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget 
Disruption kaldes det når den gamle verden forgår, og giver plads for nyt.

Du har års erfaring i branchen, og nok også netværk og kontakter der er intakt.

Som jeg ser det, så kan det skete, hvor beklageligt det end er, benyttes til en tænkepause, hvor man tænker over hvordan man kan gøre tingene anderledes.

For at have ideer og planer klar i skuffen!
Til denne forfærdelige omgang Corona :(
For en stund, eller forhåbentlig på lidt længere sigt, får en karakter, hvor vi alle sammen igen kan leve et normalt, eller næsten normalt liv igen.

Der er ingen skade sket ved at lufte flyvske ideer, og brainstorme om nye muligheder.

Du skal nok vide, at afparere alle mine vildskud, men hvem ved, måske vi sammen kan nå frem til et eller andet, fremadrettet brugbart?

Jeg giver kager fra Lagkagehuset til kaffe, hvis du kan lokkes til en snak om det alt sammen.

Så kan det godt være det hele fuser ud i ingenting, og intet bliver til noget, men så smagte kagerne da i det mindste godt, og så er det aldrig helt spildt at stikke hovederne sammen :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Kære Rejsenetværk.

Tusinde tak for tilbudet;-)

Jeg kommer ikke tilbage i denne branche.

Jeg har fundet på nye udfordringer, og det glæder jeg mig til.:x

Mange kærlige hilsner

Mutter (lidt endnu)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elte

Uh - det føles som om jeg snart må pensionere mig selv fra den her fornøjelse. Har eeeelsket at gå til gymnastik på byens klinikker i snart en del år, og nu ser det ud til at lakke mod enden med konceptet. Måske tiden er inde til at begynde at gå til dans eller samle mønter eller spille på duerne. 

Men tak for oplevelserne, de mange røde kinder og opture ovenpå hverdagens travlhed. Jeg kommer forbi en sidste gang (eller fire). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...