Hop til indhold
Halfinn

Thai vs. danske GP?

Recommended Posts

Kære alle

Det er ret nyt for mig at besøge GP. Ind til nu har jeg holdt mig til danske GP, bl.a. på grund af bedre kommunikation, men ikke mindst fordi jeg forudsætter at de danske er mere selvstændige og ikke i så stor grad ofre for andres udnyttelse.

Jeg synes dog de sidste par besøg har været lidt øv. Jeg er nok ikke den mest frembrusende, men jeg har oplevet et par gange hvor jeg har bestilt en time, at man efter ca. halvdelen at tiden, og efter en udløsning bliver "sendt på gaden" igen.

Måske jeg bare skulle "kræve min ret", men sådan er jeg generelt ikke skruet sammen, og forventer egentlig at man får den ydelse man har aftalt og betalt for.

Og nu til mit egentlige spørgsmål:
Jeg har læst flere positive anmeldelser af GP på thaimassage-klinikker, og det ser i flere tilfælde ud til at der her bliver ydet den "serviceydelse" man egentlig betaler for.

Er det tilfældigt, eller er thai-pigerne generelt mere servicemindede end i hvert fald nogen af de danske GP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Jeg tror det er meget individuelt.   Jeg er selv kun til thai.  Men danske piger tror jeg også kan levere super oplevelser i alle 60 min.   Men men ofte er vi jo færdige efter 30 min.  Thaierne kan jo altid massage delen som supplement hvis du “rykker for hurigt frem i bussen “.   Men jeg mindes selv en hvis den danske pige (legende) Laura som bare gav 110 på opleveren hver gang i den aftalte tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius

@Halfinn

Jeg vil være yderst forsigtig med at fremhæve thai’erne som mere “serviceminded” fremfor danske kvinder. Når alt kommer til alt, så er de mindst lige så glade for penge som alle andre, så hvis de kan få dig losset ud et kvarter før, så gør de det.

Du kan selvfølgelig godt læse positive anmeldelser af thai’er. Du kan også finde negative anmeldelser af de samme kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Halfinn skrev, for 34 minutter siden:

 

Jeg synes dog de sidste par besøg har været lidt øv. Jeg er nok ikke den mest frembrusende, men jeg har oplevet et par gange hvor jeg har bestilt en time, at man efter ca. halvdelen at tiden, og efter en udløsning bliver "sendt på gaden" igen.

 

Hm lyder underligt, da det segment jo er kendetegnet ved, at man køber tid.  Mon ikke nogen er lidt nysgerrige omkring hvem der gør du nævner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Halfinn skrev, for 1 time siden:

Kære alle

Det er ret nyt for mig at besøge GP. Ind til nu har jeg holdt mig til danske GP, bl.a. på grund af bedre kommunikation, men ikke mindst fordi jeg forudsætter at de danske er mere selvstændige og ikke i så stor grad ofre for andres udnyttelse.

Jeg synes dog de sidste par besøg har været lidt øv. Jeg er nok ikke den mest frembrusende, men jeg har oplevet et par gange hvor jeg har bestilt en time, at man efter ca. halvdelen at tiden, og efter en udløsning bliver "sendt på gaden" igen.

Måske jeg bare skulle "kræve min ret", men sådan er jeg generelt ikke skruet sammen, og forventer egentlig at man får den ydelse man har aftalt og betalt for.

Og nu til mit egentlige spørgsmål:
Jeg har læst flere positive anmeldelser af GP på thaimassage-klinikker, og det ser i flere tilfælde ud til at der her bliver ydet den "serviceydelse" man egentlig betaler for.

Er det tilfældigt, eller er thai-pigerne generelt mere servicemindede end i hvert fald nogen af de danske GP?

Alt er individuelt her som i næsten alle andre dele af livet.

Har dog aldrig været blevet smidt ud før tid hos nogen dansk pige. Har efter endt kanonering ofte nydt en arm i arm kærlig snak indtil tiden var inde til at komme afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet flere varianter af, hvad thaierne gør, hvis du kommer tidligt i din købte tid. Nogen tilbyder massage i den resterende tid, måske endda med et ekstra håndjob, andre anser seancen for overstået, og en enkelt gang er de sidste minutter gået med smalltalk og nusseri.

Har endnu til gode at besøge en dansk pige, så det kan jeg desværre ikke sammenligne med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har generelt oplevet thaierne som servicemindet, men der er klat undtagelser. Det samme gælder danske piger og også mange østeuropæiske piger. Den dårligste service er nok hos de polske piger. Der er nok svært at generalisere. Der er gode og dårlige alle steder, men antallet af dårlige er forskelligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer helt an på hvordan du er skruet sammen.

iflg mine erfaringer:

vælger du thai får du i de fleste tilfælde (kompetent) massage og sex.

vælger du dansk så får du sex og lidt snik snak bagefter.

så hvad gør oplevelsen fuldendt for dig massage eller snik snak også kendt som “pillow talk”

Del dette indlæg


Link til indlæg

En thai kan få dig til at føle dig som en maskine. Ikke en sexmaskine, men en hæveautomat. Jeg har i hvert fald oplevet at man ikke engang når at få alt tøjet på, før hun spørger: "You visit me again next week, yes?" 

Så føler man sig da lidt som en hæveautomat. :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kejser Claudius skrev, den 30.8.2020 at 18:48:

Jeg vil være yderst forsigtig med at fremhæve thai’erne som mere “serviceminded” fremfor danske kvinder. Når alt kommer til alt, så er de mindst lige så glade for penge som alle andre, så hvis de kan få dig losset ud et kvarter før, så gør de det.

Men de smiler også når de losser dig ud.!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Halfinn skrev, den 30.8.2020 at 18:19:

Kære alle

Det er ret nyt for mig at besøge GP. Ind til nu har jeg holdt mig til danske GP, bl.a. på grund af bedre kommunikation, men ikke mindst fordi jeg forudsætter at de danske er mere selvstændige og ikke i så stor grad ofre for andres udnyttelse.

Jeg synes dog de sidste par besøg har været lidt øv. Jeg er nok ikke den mest frembrusende, men jeg har oplevet et par gange hvor jeg har bestilt en time, at man efter ca. halvdelen at tiden, og efter en udløsning bliver "sendt på gaden" igen.

Måske jeg bare skulle "kræve min ret", men sådan er jeg generelt ikke skruet sammen, og forventer egentlig at man får den ydelse man har aftalt og betalt for.

Og nu til mit egentlige spørgsmål:
Jeg har læst flere positive anmeldelser af GP på thaimassage-klinikker, og det ser i flere tilfælde ud til at der her bliver ydet den "serviceydelse" man egentlig betaler for.

Er det tilfældigt, eller er thai-pigerne generelt mere servicemindede end i hvert fald nogen af de danske GP?

Jeg har ikke besøgt nogen thai piger/steder, så jeg kan ikke udtale mig om hvorvidt der ydes en anerledes service der. Men jeg vil på et generelt plan sige at min erfaring er at det handler rigtig meget om kemi, ens egen indstilling og selvfølge hvordan den pågældende GP har det. Kun 1 af de ting kan man helt selv bestemme over, nemlig ens egen indstilling. Den påvirker selvfølgelig kemien mellem en selv og den pågældende GP, så lidt indflydelse har man også der.
   Det jeg vil sige er, at jeg ikke tror man kan generalisere. Alle interaktioner mellem mennesker er individuelle og afhængige af en mængde  omstændigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...