Hop til indhold
hansen6270

Nyt sted i Tønder - Det kan anbefales

Recommended Posts

Møffe skrev, for 4 minutter siden:

-det er da dig der kører helt ud, hvor det ik høre hjemme. Nu har jeg skrevet, hvad jeg kunne få det til. Kan slet ikke se hvad det kan skade mere end da du startet med at skrive hendes nummer og patu ikke ville fortælle prisen -og det skulle være mere anstændigt. Nu har folk begge, og kan så tag udgang punkt i din anmeldelse, ca. Prisen -så er det da noget at forholde sig til;-) hun er e n sød pige der kan give massage mm. Det er fakta -ingen prøver at tale hende ned tværtimod...

For det første, så har jeg intet skrevet, som hun ikke har sagt god for inklusive telefonnummer, for det andet, hvis du absolut skal kaste dig ud i brugen af fremmedord, så vær lige sikker på, at du er i stand til at stave til det, det hedder "partout" og er oprindeligt fransk.

Hun ønskede intet om pris og lign. nævnt, derfor er det du skriver for din egen regning, det kan ikke være noget, som du har talt med hende om.

 

Jeg har bedt admin slette tråden.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 3 minutter siden:

For det første, så har jeg intet skrevet, som hun ikke har sagt god for inklusive telefonnummer, for det andet, hvis du absolut skal kaste dig ud i brugen af fremmedord, så vær lige sikker på, at du er i stand til at stave til det, det hedder "partout" og er oprindeligt fransk.

Hun ønskede intet om pris og lign. nævnt, derfor er det du skriver for din egen regning, det kan ikke være noget, som du har talt med hende om.

 

Jeg har bedt admin slette tråden.....

Viste ikke det var stavekonkurance? Men mit budskab har du fanget det? Ser Ikke sådan ud -derfor  over and out -kys hende fra mig;-) i morgen er det ikke der du plejer, at besøge hende...ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

Viste ikke det var stavekonkurance? Men mit budskab har du fanget det? Ser Ikke sådan ud -derfor  over and out -kys hende fra mig;-) i morgen er det ikke der du plejer, at besøge hende...ggg

Du er et sølle menneske......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stor tak til @Møffe for at pille det sædvanlige  bullshit ned. Nogle føler åbenbart at det er vigtigt at give det indtryk at de enten får mere end andre eller får det til speciel pris eller har andre privilegier, måske endda som "beskytter" af pigens ære. I er bare kunder som alle vi andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 3 timer siden:

- Jeg har absolut intet i klemme, men jeg har anstændighed, det er vist mere end du har, jeg kunne aldrig drømme om at udlevere den slags. Jeg vil nu ansøge admin om at slette hele tråden, da den helt sikkert har udviklet sig i en retning, som massøren ikke kan være tjent med.

Har du overvejet om forummet er til for at reklamerer for pigerne, eller om det er for brødrene kan udveksle erfaringer og tips..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den ‎25‎-‎09‎-‎2020 at 18:54:

godt svaret   !! tak

Det var da en kontradiktion der ville noget !  Først tager det 2 minutter at ringe og dernæst er der ligegyldigt at hun ikke tager telefonen. Tronheim skal du ikke snart tilbage til NZ  ( mentalt set )?

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 9 timer siden:

Det var da en kontradiktion der ville noget !  Først tager det 2 minutter at ringe og dernæst er der ligegyldigt at hun ikke tager telefonen. Tronheim skal du ikke snart tilbage til NZ  ( mentalt set )?

Synes  vi stopper her !!!,     saa der er plads til det mere relevante.  Har hermed sendt dig en PM  som betyder , Private message .

Med forklaring paa hvad jeg mente med mit  svar .   Saa maaske , du ogsaa forstaar .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...