Hop til indhold
hansen6270

Nyt sted i Tønder - Det kan anbefales

Recommended Posts

Så kom der et nyt sted i Tønder. Jeg så en annonce i Ugeavisen Tønder, og tog chancen. I og for sig forventede jeg ikke det helt store, da jeg flere gange er blevet skuffet på Tønderegnen. Men jeg blev noget overrasket. Massøren driver stedet fra en diskret lejlighed tæt på centrum, med gode diskrete parkeringspladser ikke så langt derfra. Jeg blev mødt af en moden sportstrænet, med en flot krop, kvinde, alder??? Tja bum bum, omkring 45 vil jeg tro, det er ikke altid helt let at se, og det er jo ikke det første man spørger om.

Jeg kom op på briksen blev lagt på maven og fik en aldeles fremragende massage, der gik i dybden de rigtige steder, der var ingen optræk til sjov og ballade, snakken gik lystigt og der var en rigtig god atmosfære, da jeger "æltet" godt igennem på ryg og ben, vender jeg mig om og får en god massage af hoved, nakke og skuldre, hvorefter hun gik i gang med mine ben på forsiden, igen god og gedigen massage, hun strejfede et par gange lillemanden, som selvfølgelig reagerede, hvilket hun grinede af, da han nu gjorde højt honnør, var jeg nødt til at forhøre mig, om ikke han kunne få en omgang? Der blev sagt ok til et HJ, og hvilket et..... Det var ikke blot forsøg på at få kanonen til at gå af så hurtigt som muligt, nej det blev kælet for lillemand efter alle kunstens regler, hvilket selvfølgelig resulterede en ordentlig affyring til sidst. Det er nok det bedste HJ, jeg nogensinde har fået.  Efter behørig aftørring blev jeg tilbudt noget at drikke og vi hyggesnakkede mens jeg fik kludene på igen, alt i alt tog en supermassage og et fantastisk HJ 1 time og 10 minutter, der var ingen stress og jag.

Jeg kommer igen......

Hun har ingen hjemmeside, og tager et begrænset antal kunder, fortalte hun. Hun kan kontaktes på tlf. 9192 3521, hendes dansk er rimeligt uden at være prangende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en omgang havearbejde med efterfølgende øm ryg, valgte jeg at bestille en time igen. Gensynsglæden virkede stor, om den er påtaget, ved jeg ikke, men det gav en god start.

Jeg fik igen en omgang god grundig massage, det kan hun bare.... da jeg kom om på ryggen og ligge, og blev maaseret på benene, blev det til flittige berøringer af kalotius, som igen rejste sig i fuld højde, igen fik jeg det mest fantastiske HJ, der var god tid alt dernede blev nusset grundigt og jeg endte igen med en særdeles kraftig aflevering.

Velæltet og tilfredstillet gik jeg derfra efter ca. 1 time...... jeg kommer igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Næppe - det var en privat diskret lejlighed. Link til annoncen får du her : Tønder Ugeavis

Har du også været forbi? Og i givet fald, er du enig i min bedømmelse? Umiddelbart er det eneste der i min optik kan gøre det bedre et bj eller fuld pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 17 minutter siden:

Har du også været forbi? Og i givet fald, er du enig i min bedømmelse? Umiddelbart er det eneste der i min optik kan gøre det bedre et bj eller fuld pakke.

Nej Hansen jeg har ikke været forbi men nærlæste  blot din anmeldelse :)  Men jeg overvejer meget et call når min tur snart falder forbi.

BJ interesserer mig ikke så meget som jeg vist har givet udtryk for i andre tråde . Jeg har oplevet BJ i  ægteskabelige og i  ( ubetalte)  kærlighedssammenhænge som har været så   sublime at alt andet er noget lort.  Men jeg elsker en varm våd kusse / fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer , kan kun give dig ret , hun giver valuta for pengene ,. Har  gaaet til massage ved hende sidste aar , men andet sted ,end den lejlighed du omtaler .

Hun er ca 50 plus ,men som du selv siger , ikke altid let at se paa en Thai kvinde . Og slet ikke hende her , hun er meget fit , da hun gaar dagligt i fitness center .

Ja hun taler et rimeligt dansk , og er en meget fornuftig kvinde . Om man kan faa mere , ! btror det ikke , men maaske hvis kemi og tillid .

Kan i have en god dag .

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 20.9.2020 at 06:50:

Hej med jer , kan kun give dig ret , hun giver valuta for pengene ,. Har  gaaet til massage ved hende sidste aar , men andet sted ,end den lejlighed du omtaler .

Hun er ca 50 plus ,men som du selv siger , ikke altid let at se paa en Thai kvinde . Og slet ikke hende her , hun er meget fit , da hun gaar dagligt i fitness center .

Ja hun taler et rimeligt dansk , og er en meget fornuftig kvinde . Om man kan faa mere , ! btror det ikke , men maaske hvis kemi og tillid .

Kan i have en god dag .

Hold da op er hun over 50? Det havde jeg ikke regnet med, hun er meget fit og hendes massage sidder lige i skabet, jeg har nu været der tre gange, og jeg kommer igen  :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, 1 time siden:

Hold da op er hun over 50? Det havde jeg ikke regnet med, hun er meget fit og hendes massage sidder lige i skabet, jeg har nu været der tre gange, og jeg kommer igen  :-)

 

 

 

hansen6270 skrev, 1 time siden:

Hold da op er hun over 50? Det havde jeg ikke regnet med, hun er meget fit og hendes massage sidder lige i skabet, jeg har nu været der tre gange, og jeg kommer igen  :-)

 

 

Synes det er lidt underligt at prisen for 1 times massage uden andet er så hemmelig. Naturligvis kan man ringe og spørge til prisen, men herregud det spilder både hendes og min tid, da jeg ikke kan finde plads i kalenderen den første måned.  Vi taler vel om alt fra mellem 250 kr. til 500 kr. pr. time.  Begge yderpunkter virker usandsynlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

til Powerpoint , maaske ,   men det tager 2 min at ringe ,og er det at spille sin tid , mere end at blive ved med at skrive her og ikke faa andet svar ! Ring og hun siger hvad du skal give .

men du har ret nok et sted  mellem 250 og 500 som er normalt i hele landet . Men hvis rigtig god massage , saa er 100 kr fra eller til , vel ikke saa vigtigt .

Hvis det er, saa ville jeg spare lidt mere op , og derefter  gaa til massage .

Kan du nu have en god DAG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 2 timer siden:

til Powerpoint , maaske ,   men det tager 2 min at ringe ,og er det at spille sin tid , mere end at blive ved med at skrive her og ikke faa andet svar ! Ring og hun siger hvad du skal give

Der er forskel på at annoncere i en Ugeavis og så på AL. I sidstnævnte tilfælde har jeg bedre forståelse for det. I andre bliver vel også irriteret over at massøsen konstant besvarer telefonopkald.

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 minutter siden:

400 bobs for 1 time massage og for 1000 for du hele pakken;-)

Havde du overvejet om den kære massør synes det er en god ide, at du skrev det? Det kunne jo være, at hun ønskede, at det var noget hun havde med hendes kunder? - Men så langt er du måske ikke i stand til at tænke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 1 minut siden:

Havde du overvejet om den kære massør synes det er en god ide, at du skrev det? Det kunne jo være, at hun ønskede, at det var noget hun havde med hendes kunder? - Men så langt er du måske ikke i stand til at tænke? 

-Ja det har jeg overvejet. Hun har måske fortalt dig det skulle være en hemmelighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 minut siden:

-Ja det har jeg overvejet. Hun har måske fortalt dig det skulle være en hemmelighed?

Ja, hun har sagt, at hun ikke er begejstret for at der står noget om priser og lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 4 minutter siden:

Ja, hun har sagt, at hun ikke er begejstret for at der står noget om priser og lign.

-Har hun ikke til mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

-Har hun ikke til mig...

Og da jeg kender din rigtige identitet, og du ikke har sagt, at jeg ikke må skrive det, så er det ok, at jeg fortæller alle hvad du hedder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 3 minutter siden:

Og da jeg kender din rigtige identitet, og du ikke har sagt, at jeg ikke må skrive det, så er det ok, at jeg fortæller alle hvad du hedder?

Com on hvad er det lige for et forum det her? Hvad er det man udveksler heletiden? Jeg  har besøgt hende -og hun har fortalt mig, at hun gerne vil have flere kunder... hvorfor du prøver, at lege hemmelighedleg ved jeg ik udover du måske har noget i klemme kunne det lyde til...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
hansen6270 skrev, for 10 minutter siden:

Og da jeg kender din rigtige identitet, og du ikke har sagt, at jeg ikke må skrive det, så er det ok, at jeg fortæller alle hvad du hedder?

Ha ha, vi andre ved da godt han hedder Møffe :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 minut siden:

Com on hvad er det lige for et forum det her? Hvad er det man udveksler heletiden? Jeg  har besøgt hende -og hun har fortalt mig, at hun gerne vil have flere kunder... hvorfor du prøver, at lege hemmelighedleg ved jeg ik udover du måske har noget i klemme kunne det lyde til...

- Jeg har absolut intet i klemme, men jeg har anstændighed, det er vist mere end du har, jeg kunne aldrig drømme om at udlevere den slags. Jeg vil nu ansøge admin om at slette hele tråden, da den helt sikkert har udviklet sig i en retning, som massøren ikke kan være tjent med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 47 minutter siden:

- Jeg har absolut intet i klemme, men jeg har anstændighed, det er vist mere end du har, jeg kunne aldrig drømme om at udlevere den slags. Jeg vil nu ansøge admin om at slette hele tråden, da den helt sikkert har udviklet sig i en retning, som massøren ikke kan være tjent med.

-det er da dig der kører helt ud, hvor det ik høre hjemme. Nu har jeg skrevet, hvad jeg kunne få det til. Kan slet ikke se hvad det kan skade mere end da du startet med at skrive hendes nummer og patu ikke ville fortælle prisen -og det skulle være mere anstændigt. Nu har folk begge, og kan så tag udgang punkt i din anmeldelse, ca. Prisen -så er det da noget at forholde sig til;-) hun er e n sød pige der kan give massage mm. Det er fakta -ingen prøver at tale hende ned tværtimod...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...