Statler 304 Skrevet 18. September What do you call a bra, that you can't take off? A booby trap. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 20. September En mand går ind på en kro og bestiller noget nudelsuppe. Da han får tallerkenen, kalder han på servitricen: "Hey, der ligger fandme et hår i suppen – den her betaler jeg ikke for!" Og så rejser han sig og skrider. Servitricen synes, det er lidt mystisk, så hun lister efter ham. Hun ser ham gå ind på et bordel, sniger sig ind og åbner døren – og dér sidder han med hele fjæset begravet mellem benene på en luder. Hun råber: "Hold nu kæft! Du brokker dig over ét lille hår i min nudelsuppe – og se dig så nu!" Manden kigger op og svarer: "Hør her, hvis jeg finder en nudel herinde, så betaler jeg sgu heller ikke for det!" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 441 Skrevet 21. September Der er håb forude 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 21. September Titommeren skrev, 1 time siden: Der er håb forude 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2742 Skrevet 24. September Coach skrev, for 4 timer siden: Man bliver helt lækker sulten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7276 Skrevet 25. September Hej derude Fundet foran min indkørsel, kontakt mig hvis du gerne vil ha din elastik igen Please, - kontakt mig kun i PM. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3646 Skrevet 26. September Det vil jeg huske næste gang jeg køber kondomer i Føtex 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg