Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

En fyr går ind på en bar, sætter sig ned og bestiller en drink.

Bartenderen kigger på ham og siger: "Se kvinden derovre, hun giver dig et blowjob og synger nationalsangen samtidig."

"Aarh det kan jeg ikke tro," siger fyren. "Åh jo" svarer bartenderen, "og hun tager kun 300 kr." 

Så går fyren hen og giver kvinden 300 kroner.

Hun tager ham med ind i et baglokale og slukker lyset. Da hun tager pjorten i munden, begynder hun også at synge. 

Han kunne næsten ikke tro det, ordene kom så tydeligt ud, at det var umuligt.

Da hun var færdig, tændte han hurtigt lyset og så hende skubbe sit glasøje på plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her den anden dag var jeg til fest med nogle venner.
Jeg var ude at hygge mig som altid, indtil jeg bemærkede denne meget LÆKRE midaldrende kvinde. 

Hun kom hen til mig og begyndte at snakke lidt med mig. Jeg fandt ud af, at hun var en 46-årig mor til to. 
Så ud af ingenting spurgte hun, om jeg nogensinde havde prøvet det med en mor og hendes datter på samme tid. 
Jeg blev overrasket over spørgsmålet, men jeg svarede "Nej, det kan jeg ikke sige."... Hun spurgte så, om jeg ville i aften. 

Stadig overrasket sagde jeg "Jeg vender lige tilbage". Jeg forklarede det så til de venner, jeg var kommet med. 
De sagde "Ja, mand! Bare giv den gas!". 

Så sagde hun, at hun ville gå, og spurgte, om jeg ville med hjem, og jeg sagde selvfølgelig  ja!
Da jeg gik, kunne jeg høre mine venner heppe på mig. 

Så vi ankom til hendes sted og gik indenfor. Jeg tog min frakke af, og hun spurgte, om jeg var klar. 
Jeg sagde "Ja! Selvfølgelig!". 

Så råbte hun "MOR, vi kommer op ad trappen!".

Del dette indlæg

Link til indlæg

En præst var ved at lære en nonne at svømme.

På et tidspunkt siger hun:

"Er det rigtigt at jeg går til bunds, hvis du tager fingeren ud?".

Del dette indlæg

Link til indlæg

En dag kom Herren til Adam for at give ham nogle nyheder.

"Jeg har både gode og dårlige nyheder," sagde Herren.

Adam så op på Herren og svarede: "Okay, så giv mig de gode nyheder først."

Smilende forklarede Herren:

"Jeg har to nye organer til dig. Det ene hedder en hjerne. Den vil give dig evnen til at skabe nye ting, løse problemer og føre intelligente samtaler med Eva.

Det andet organ hedder en penis. Den vil give dig stor fysisk nydelse og muligheden for at reproducere din nu intelligente livsform og befolke denne planet.

Eva vil blive meget glad for, at du nu har dette organ, så hun har noget at tage sig til."

Adam blev begejstret og udbrød:

"Det er fantastiske gaver, du har givet mig! Men hvad er så de dårlige nyheder?"

Herren kiggede alvorligt på Adam og sagde med tristhed i stemmen:

"Du vil aldrig kunne bruge de to gaver på samme tid."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...