Hop til indhold

Ugens Vits

Featured Replies

• Svar 1.5k
  • Visninger 316.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vixenida
    Vixenida

Den her formulering er efter min mening meget humoristisk.. og noget min kæreste og jeg kan relatere til sommetider.

• Den fantastiske luder En mand hænger ud på sin favorit bar, da han spotter en kanon lækker kvinde, komme ind arm i arm med en virkelig kedelig fætter. Han udspørger bartenderen om hend

• Larschristian
    Larschristian

Postede billeder

Skrevet

Hej derude😊

God pige 😊 - fars pige 😊

672450547_10238133867073240_4108450806430887490_n.jpg

• Denne metode kan jo bruges i så mange mange mange situationer - - bare tænk bredt, og det behøver slet IKKE at være far eller mor 😉

Skrevet

En Amerikaner og en russer stå på Danmarks nordlige punkt grenen og kigger ud over vandet.

Amerikaneren praler med, at deres ubåde kan blive under vandet i et år. Russeren griner og siger, at deres kan blive nede i to år.

Pludselig dukker en gammel, rusten ubåd op, og en lang skægget mand kommer ud og strækker armen frem: Heil hitler! Wo bekomme ich Diesel?

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Husk der er også 2 års reklamationsret på varer som der er købt på udsalg 😄

Screenshot_20260505_103337_Brave.jpg

PS. Det anbefales kun at købe en, for at undgå for stor retur fragt omkostninger 😆

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.