Den_glade_amatør 5218 Skrevet 4. Oktober LarsTysker skrev, for 19 minutter siden: Følgende annonce fra Elgiganten er i de sidste par dage dukket op i mit feed på FB. Det eneste jeg tænker er: Kunne de lave mundudskærringen rund, således at man kunne få et blowjob samtidig med at fruentimmeret benytter masken.... Ja, og så kunne den navngives Shark CryoBlow i stedet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 8. Oktober Ved ikke om det er sæbe eller glidecreme..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7276 Skrevet 14. Oktober Hej Jeg sælger mine 2 bitcoin - kom med et bud Skambud NEJ TAK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7276 Skrevet 14. Oktober Hej - tænk lige over denne - hvordan med dig?? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coach 35 Skrevet 17. Oktober LarsTysker skrev, for 11 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 17. Oktober Endelig vandt vi guld i noget.... AQMkfqhrkVgrgq5KX-mBwi6cJKXQWrDDuF3x7NVISRL7WRWoYXgkVNY5XsZ6jMjvOqx0TWhepkJTh-VrISvx6X5xjs0BwxVH3NJwaqeT0FGtwA.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg