Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej :)

Lidt tal             -           kan i ramme rigtig??
Jeg kan ikke, blev sgu 4 år ældre:mrgreen:

504024796_1234561425338201_3853972965450708373_n.jpg.a79877f6a095b32e60cc2eb5e897a06a.jpg

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej:)

Det nuttede unge par hedder Sten Grøn og Yvette Fraishe

Det forlyder at han er ballonskipper i fritiden og at hun i virkeligheden ikke arbejder hos Arla; men er leverandør til Arla - - ØKO-mælk

- - lige - - jeg tror deres børn bliver store og stærke  

509421786_2152081888626008_3239179106109192786_n.jpg.6ae317d1bd30bedc47df2e8229f45df4.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hadstengutten
Nye tider skrev, for 11 timer siden:

Flere tal  

495368505_1212791447515199_8529543728263119625_n.jpg.b502a5a14b35925a84bcebf58ef7b8c9.jpg

Er den ikke lidt plat

Del dette indlæg

Link til indlæg

En rigtig macho mand giftede sig med en flot kvinde og efter brylluppet fastsatte han følgende regler.

"Jeg er hjemme, når jeg vil, hvis jeg vil, hvad tid jeg vil, og jeg gider ikke høre på noget brok.

Jeg forventer, at aftensmaden står på bordet kl. 18 nul nul dut, hver dag, medmindre jeg fortæller dig, at jeg ikke vil være hjemme.

Jeg kører på motorcykel, går på jagt, fisker, drikker, ryger, spiller kort og går på værtshus når det passer mig og jeg gider ikke høre noget pis fra dig - har du nogen spørgsmål?".

Hans nye brud sagde: "Nej nej, det er fint med mig.
Du skal bare være klar over, at der vil være sex her klokken 20 HVER aften - uanset om du er her eller ej!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

To venner var en tur i byen for at drikke sig i hegnet.
De var begge 40 år gamle og havde aldrig været sammen med en kvinde før.

De ville virkelig gerne prøve at få noget fisse og tog derfor ind på et bordel.
De fik fat i bordelmutter og spurgte efter to ludere.
Bordelmutter bad dem tage plads og de fik en drink mens hun fik det arrangeret.
Hun kunne se at de var fuldstændig visne og at det ville være ligegyldigt hvem eller hvad de skulle lege med.
Hun fik derfor fat i to oppustelige sexdukker og lagde dem på sengen i hvert sit rum. Bagefter blev de vist ind på værelserne.

Næste dag da de stod på gaden sagde den ene "Det var fandme den værste oplevelse - ever!"
Jeg lå der hele natten og ventede på at hun skulle komme igang, der skete bare ingenting!"

Den anden sagde "Det er da ikke noget, jeg er helt sikker på at hende jeg var sammen med er en heks!" 
"Hvad mener du?"
"Jow, jeg lænede mig ind over hende og bed hende lidt i rumpetten, så slog hun en ordentlig skid, hylede op og fløj ud af vinduet!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

509876352_10237239598799417_6689944549374468094_n.jpg.83a5e9656cdbf4508b4160f41ad48a2d.jpg

Det ligner noget ½ års  - 1 års lagrind 

Jeg har selv engang købt en der var 1½ års lagret - - - den smuldrede og smagte faktisk ikke rigtigt af noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

En kvinde satte en annonce i avisen, hvor der stod at manglede en mand der kan tilfredsstille hende i sengen, ikke vil slå hende og ikke løbe væk fra hende.
Hun fik tusindvis af henvendelser, men der var ikke noget hun bruge.

En dag, da hun var ved at give op, ringede det på døren.
Hun åbner døren og udenfor sidder en mand i en kørestol, uden arme og uden ben.

"Hvad kan jeg gøre for dig" spørger hun.
"Ja, jeg er her på grund af annoncen"
"Undskyld mig" svarer hun. "Du må lige hjælpe mig her, jeg kan ikke se hvordan du kan give mig det jeg leder efter."
"Altså, for det første," svarer manden i kørestolen. "Jeg har ikke nogen arme, så jeg kan ikke slå dig".
"For det andet, så har jeg ikke nogen ben, så jeg kan heller ikke løbe væk fra dig."

Hun afbryder ham og siger "Og hvordan har du så tænkt dig at hjælpe mig med den tredie ting?"
Manden svarer "Altså jeg ringede da på dørklokken, gjorde jeg ikke??"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 1 time siden:

Manden svarer "Altså jeg ringede da på dørklokken, gjorde jeg ikke??"

Fed joke. Der gik godt nok lige nogle sekunder, inden jeg fangede den underspillede pointe. :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

En far og søn går ind på en bar, og faderen spørger sønnen: "Hvad skal du have fedberg?"

Sønnen begynder at stamme, og faderen dasker ham i nakken og siger igen: "Hvad skal du have fedberg!!??" 

En dame i nærheden siger: "Lad dog være med at slå drengen! Hvorfor bliver du ved med at kalde din søn for fedberg." 

Og han svarer: "Jamen, frue, der er tre ting, en mand skal have i sit liv, for at være en lykkelig mand. 
For det første skal du have en stor bil, kan du se min røde BMW derude? Den største bil i hele kommunen. 
For det andet skal du have et stort hus. Kan du se det store hus længere oppe ad gaden? Det er mit, det største hus i hele kommunen. 
Og for det tredje skal du have en smuk kone med en stram fisse - DET HAVDE JEG, INDTIL FEDBERG KOM!"

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg

En bus fuld af husmødre på den årlige picnic for husmødreforeningen kørte ud over en skrænt. Alle ombord på bussen på døde. Alle ægtemændene græd i en uge, undtagen en enkelt; han græd i to uger. Da han blev spurgt ind til dette, svarede han blot: "Min kone var forkølet og missede busturen".

Del dette indlæg

Link til indlæg

De havde siddet og drukket et par øl sammen i baren og snakket om gamle dage, da naturens kald fik dem begge til at gå på toilettet og stille sig op ved pissoiret samtidig, stadig dybt begravet i samtalen. Men Freddy kunne dårligt undgå at bemærke, at Karl var særdeles godt udstyret.

"Jeg må sige, det er en imponerende diller, du har der, gamle dreng," bemærkede Freddy.

"Det har den ikke altid været," svarede Karl. "Den medicinske videnskab kan udrette mirakler med transplantationer nu om dage," sagde han. "Jeg fik det lavet på en klinik i London. Det kostede tusind pund, men som du kan se, alle pengene værd."

Freddy blev meget misundelig. Faktisk pakkede han sin taske den aften og fløj til England næste morgen. Det var først seks måneder senere, at han stødte på sin gamle ven igen, og Freddy kunne dårligt vente med at fortælle, at han havde fulgt hans råd og var meget tilfreds med resultatet.

"Men Karl, jeg vil fortælle dig noget andet," sagde Freddy. "Du blev snydt, jeg fik min for 500 pund, ikke 1000."

Karl kunne næsten ikke tro det. Samme adresse i London, samme læge. I forargelse over at være blevet snydt, spurgte han Freddy, om han måtte tage et kig.

Endnu en gang stillede de sig ved pissoiret, og da Karl kiggede over skillevæggen, forsvandt den bekymrede rynke fra hans ansigt, og han brød ud i latter:

"Ikke så mærkeligt," sagde han. "Det er jo min....den gamle!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den kvindelige sundhedsminister blev vist rundt på det nyindviede hospital.
Under rundvisningen passerede de et rum, hvor en mand lå nøgen på sengen og onanerede som en vanvittig.
"Du godeste" råbte ministeren, "sikke noget svineri, hvorfor gør han det?"
"Tjaa" sagde overlægen, "jeg er ked af at du skulle udsættes for det, men denne patient har en alvorlig sygdom, hvor hans testikler hurtigt bliver fyldt med sæd og hvis ikke han gør det mindst fem gange om dagen vil hans testikler briste."
"Nåå, okay" sagde ministeren.

De gik videre og kom forbi det næste rum, her så de endnu en patient ligge i sengen, mens en sygeplejerske gav ham et blowjob.
Ministeren vendte sig mod overlægen.
"Helt ærligt, hvad går DET så ud på!?"

Overlægen trak på skulderen og svarede roligt "Samme sygdom, bedre sundhedsforsikring!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...