Hop til indhold

Ugens Vits

Featured Replies

Skrevet

Hej :)

496013658_1214227367371607_5502906362855219492_n.jpg.186b7a17a9bc0cad730fb4fd729f03de.jpg- - 

- - altså "mellemkødet"    området mellem fissen og røvh....

God fornøjelse med kursus 

• Svar 1.5k
  • Visninger 316.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vixenida
    Vixenida

Den her formulering er efter min mening meget humoristisk.. og noget min kæreste og jeg kan relatere til sommetider.

• Den fantastiske luder En mand hænger ud på sin favorit bar, da han spotter en kanon lækker kvinde, komme ind arm i arm med en virkelig kedelig fætter. Han udspørger bartenderen om hend

• Larschristian
    Larschristian

Postede billeder

Skrevet

To hotte piger kommer cyklende:
"Jeg er aldrig kommet her før" -

Neej, det er jeg heller ikke - det må være brostenene:)

Skrevet

502619469_1230960195698324_16195115429996376_n.jpg.280ce8fade4ba62732c78838cdab3d68.jpg

Hos Carglass - - men er der andre steder hvor sådanne døre og skillerum findes 

Redigeret af Nye tider

Skrevet
Nye tider skrev, for 1 time siden:

502619469_1230960195698324_16195115429996376_n.jpg.280ce8fade4ba62732c78838cdab3d68.jpg

Hos Carglass - - men er der andre steder hvor sådanne døre og skillerum findes 

Har oplevet noget lignende på en restaurant i Berlin (har glemt navnet), her var dørene af gennemsigtigt glas, med udsigt til de spisende gæster. Når man låste, blev glasset mælkeagtigt uigennemsigtigt, men lidt angstprovokerende i første omgang.

Skrevet

Tre kvinder dør i et biluheld og ankommer til Himlens port, hvor Sankt Peter tager imod dem og fører dem hen til Gud.

"Okay," siger Gud, "jeg ved, at I alle tre har været gode mennesker i jeres liv, så I får lov til at gøre, hvad I vil her i Himlen — men én ting må i ALDRIG gøre: I må IKKE træde på ænderne!"

Da de går gennem porten, ser de, at der er ænder overalt, og det er nærmest umuligt ikke at træde på en.

Desværre træder den ene kvinde på en and.

Gud dukker op og siger:
"Hvad var det, jeg sagde? Du måtte ikke træde på ænderne."
Han knipser med fingrene – og vupti – bliver hun lænket sammen med den grimmeste mand, hun nogensinde har set.

Et par uger går, og det bliver stadig sværere at undgå ænderne. Til sidst træder den anden kvinde også på en.
Gud kommer frem og siger igen:
"Hvad sagde jeg? Ingen ænder!"
Endnu et fingerknips – og hun bliver også lænket til en frygtelig grim mand.

Den tredje kvinde er meget forsigtig. Tre år går der, og hun har aldrig trådt på en and.

Pludselig bliver hun lænket til den mest lækre, smukke mand, hun nogensinde har set. Hun udbryder:
"Jeg ved ikke, hvad jeg har gjort for at fortjene det her – men det må have været noget rigtig godt!"

Den flotte mand kigger på hende og svarer:
"Tjaa, jeg ved ikke med dig, men jeg trådte på en and..."

--

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.