Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
EksilKøbenhavner skrev, for 43 minutter siden:

Næsten lige så upassende som en datingside der henvender sig til unge piger med løftet om luksus og gentlemænd men i virkeligheden er formidler af kontakt imellem prostitueret og kunde. Tror (faktisk ved jeg) der er flere kvinder der har fået sig en overraskelse efter de oprettede sig på sugardaters  :)

De fleste herinde er aktive eller har været aktive prostitution kunder... Eroguide virker som et ret logisk sted at ende. 

Det har jo ikke meget med hinanden at gøre. Min bekymring går på, at mænd, bruger almindelige datingsider til at lokke unge piger ud i prostitution. Dette finder en del så normalt, ved at påstå, at det blot er en uskyldig skriftlig henvendelse som kan afvises og at det må de unge piger forvente på en side som scor.dk (der ikke er en købesex-side).

Når man (mænd) udviser en sådan adfærd, hvor det er normalt at spørge unge piger om sex for sugar, så forstår man bedre hvorfor de ender (mod egen vilje nok) på eroguide (som prostitutionskunde).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 6 minutter siden:

Det har jo ikke meget med hinanden at gøre. Min bekymring går på, at mænd, bruger almindelige datingsider til at lokke unge piger ud i prostitution. Dette finder en del så normalt, ved at påstå, at det blot er en uskyldig skriftlig henvendelse som kan afvises og at det må de unge piger forvente på en side som scor.dk (der ikke er en købesex-side).

Når man (mænd) udviser en sådan adfærd, hvor det er normalt at spørge unge piger om sex for sugar, så forstår man bedre hvorfor de ender (mod egen vilje nok) på eroguide (som prostitutionskunde).

Har du haft en profil på Scor?

Jeg ville ikke kalde det en almindelig datingside!

Og jeg spørger ikke om de vil ha sex for sugar, men om de søger en daddy.

Redigeret af Miller223

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Miller223 skrev, for 1 minut siden:

Har du haft en profil på Scor?

Jeg ville ikke kalde det en almindelig datingside!

Datingside/sex-side, kald det hvad du vil. Mit indtryk er, at der ikke er tale om en side, hvor man tilbyder penge m.v. for sex, men en side, der beror på gensidig tiltrækning.

Min bekymring er, at når en sådan adfærd hos nogle er normaliseret, hvad bliver det næste så? Er det så tinder næste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, 1 time siden:

Datingside/sex-side, kald det hvad du vil. Mit indtryk er, at der ikke er tale om en side, hvor man tilbyder penge m.v. for sex, men en side, der beror på gensidig tiltrækning.

Min bekymring er, at når en sådan adfærd hos nogle er normaliseret, hvad bliver det næste så? Er det så tinder næste gang?

Jeg tror du skal få dig en profil på scor. Ovenstående er ik min erfaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været på scor i mange år, og har haft rigtig god succes der. Scor har været omdrejningspunktet for den ekstroverte del af min og min kones sexliv de sidste mange år. 

Man skal lære scor "at kende" så lan du finde præcis det du søver - hvis du vel og mærke selv formår at sælge dig selv, og være attraktiv. 

Min kone har leget lidt med sugar-universet, via scor - med held.. Men stoppede med det igen - det skulle bare prøves af.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

- og til det med at skrive til yngre piger, der ikke søger daddys/sugardaddys i hverken profiltekst eller matchord er givetvis en dødssejler - men ikke udenfor normen på scor, hvor piger/kvinder får 250 beskeder om dagen, med tilbud om alt muligt, hvor jeg vil mene at et sugardaddy tilbud, er i den absolut blidere ende.. og som voksen person, skal man selv kunne sige til og fra.. især på scor.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...