Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft en profil på Scor i 14 dage, uden den store succes.

Er begyndt at skrive til de unge piger, og spørger om de mangler en daddy,

er i dialog med 2, der ikke er afvisende..

 

Har i andre forsøgt dette på Scor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wrote to many, few replies. There was one particularly that said. To meet me 3K kr And then I will tell u if I we have chemistry and I want to have sex with u. Otherwise, she said, “I’m talking with some other men that offered me 10k kr/month for something steady”

Redigeret af Jaruff

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 2 timer siden:

Hvis pigerne ikke selv har lagt op til det, så synes jeg egentlig det er ret upassende.

Upassende - på lige netop Scor? Et diskret spørgsmål på skrift, som kvinderne kan sige nej til, eller helt undlade at besvare. Er Scor blevet en politisk korrekt feministisk strikke klub? Kunne forstå din indvending hvis det var en af de pænere dating sider, men det er Scor vel ikke?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dane skrev, for 24 minutter siden:

Upassende - på lige netop Scor? Et diskret spørgsmål på skrift, som kvinderne kan sige nej til, eller helt undlade at besvare. Er Scor blevet en politisk korrekt feministisk strikke klub? Kunne forstå din indvending hvis det var en af de pænere dating sider, men det er Scor vel ikke?

 

Jeg synes bare det er upassende at henvende sig til unge piger i håb om, at de prostituerer sig selv, især hvis de ikke har givet udtryk for det. Så kan du kalde det hvad du vil og normalisere det så meget du vil.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 39 minutter siden:

Jeg synes bare det er upassende at henvende sig til unge piger i håb om, at de prostituerer sig selv, især hvis de ikke har givet udtryk for det. Så kan du kalde det hvad du vil og normalisere det så meget du vil.

Så dvs på sugardating.dk må man heller ik spørge piger om de er til sex? Da siden jo er til at finde babes til middagsaftaler osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Sutteålen skrev, for 47 minutter siden:

Jeg synes bare det er upassende at henvende sig til unge piger i håb om, at de prostituerer sig selv, især hvis de ikke har givet udtryk for det. Så kan du kalde det hvad du vil og normalisere det så meget du vil.

Scor er altså en side du er på for at finde sexpartnere. Det er jo ikke en dating side for generte og tilbageholdende teens ;) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 41 minutter siden:

Jeg synes bare det er upassende at henvende sig til unge piger i håb om, at de prostituerer sig selv, især hvis de ikke har givet udtryk for det. Så kan du kalde det hvad du vil og normalisere det så meget du vil.

Amen!

Derudover, så er det heller ikke tilladt på Scor, så TS og andre risikerer at få låst deres profiler, hvis de støder ind i en kvinde, der anmelder deres henvendelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Miller223 skrev, for 4 timer siden:

Har haft en profil på Scor i 14 dage, uden den store succes.

Er begyndt at skrive til de unge piger, og spørger om de mangler en daddy,

er i dialog med 2, der ikke er afvisende..

 

Har i andre forsøgt dette på Scor?

Det mås man ikke på scor og bliver du opdaget, bliver du smidt ud. 

Tanken bag r vel at forhindre at det går hen og overtages af prostituerede og kunder og bliver til et prostitutions site istedet for et sex site hvor det ikke handler om at drive forretning. 

Meeen 

Der er jo måder at omgås dette på 

Kodeordet er luderleg 

Find den loge / de loger der har ordet   luderleg " som overskrift. For man må nemlig gerne tænde på at lege at man er luder eller kunde. Som en form for rollespil altså. ;) i logen / logerne er der både mænd og kvinder og der foregår vist noget af det du gerne vil ;)

Du kan også i dine matchord  derinde skrive " luderleg"  eller søge dem ( kvinder) der har det som match ord) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden:

@Iscenesat Virkelighed ah se det var jeg ikke klar over... men det er heller ikke tilladt på sugardaters at bede en kvinde prostituere sig selv :)

Så hvor skal de stakkels mænd dog finde de der famøse prostituerede - mysteriet fortsætter.

Der hvor den slags er tilladt, er et godt bud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden:

@Iscenesat Virkelighed ah se det var jeg ikke klar over... men det er heller ikke tilladt på sugardaters at bede en kvinde prostituere sig selv :)

Så hvor skal de stakkels mænd dog finde de der famøse prostituerede - mysteriet fortsætter.

Ha ha. Hvor skal de dog finde dem, hvis de ikke er at finde på annonce light og alle de andre sider. Klinikker og hvad har vi? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læg lige mærke til at jeg skrev 'daddy', ikke 'sugardaddy'!

 

Jeg ved af erfaring at der er piger derude med daddy issues, så tvivler på at Scor blokker mig.

De piger jeg er i kontakt med har ikke nævnt sugar. ( endnu )

 

PS er blevet kontaktet af fyre og transer derinde, så der er vist højt til loftet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AlfaN skrev, 1 time siden:

Så dvs på sugardating.dk må man heller ik spørge piger om de er til sex? Da siden jo er til at finde babes til middagsaftaler osv. 

At du ikke kan se forskellen bekræfter mig blot i, at der er noget galt i hovedet på visse mænd, og man forstår hvorfor de ender på sider som eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Scor er altså en side du er på for at finde sexpartnere. Det er jo ikke en dating side for generte og tilbageholdende teens ;) 

Har jeg påstået andet da?

Jeg ser det blot som upassende, at man henvender sig til unge piger på en datingside i håb om at de prostituerer sig selv. Det er pointen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Miller223 skrev, for 31 minutter siden:

Læg lige mærke til at jeg skrev 'daddy', ikke 'sugardaddy'!

 

Men overskriften spørger om sugarbabes på scor.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt andet lige, burde tråden flyttes til efterlysninger?!

Enig med @Sutteålen, på sugardaters.dk er det "noget for noget", det er ingen hemmelighed.

Scor må betragtes som en erotisk dating side....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 38 minutter siden:

Jeg ser det blot som upassende, at man henvender sig til unge piger på en datingside i håb om at de prostituerer sig selv. Det er pointen.

Næsten lige så upassende som en datingside der henvender sig til unge piger med løftet om luksus og gentlemænd men i virkeligheden er formidler af kontakt imellem prostitueret og kunde. Tror (faktisk ved jeg) der er flere kvinder der har fået sig en overraskelse efter de oprettede sig på sugardaters  :)

Sutteålen skrev, for 46 minutter siden:

At du ikke kan se forskellen bekræfter mig blot i, at der er noget galt i hovedet på visse mænd, og man forstår hvorfor de ender på sider som eroguide.

De fleste herinde er aktive eller har været aktive prostitution kunder... Eroguide virker som et ret logisk sted at ende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@EksilKøbenhavner, der går  nok ca 5 sek., efter at man har offentliggjort sin annonce (som pige) før man får indblik i hvad sugardaters.dk drejer sig om. Man kan derefter træffe en kvalificeret beslutning om at blive eller forlade siden. Hvis man bevæger sig ind i scor universet er scenariet lidt anderledes, hvis der både er "datere" og "sugardatere". Det ville være et cirkus. Derfor slår de temmeligt hårdt ned på det.

Tror i øvrigt ikke at nogen, med mindre de har boet under en sten de sidste 5 år, er i tvivl om hvad sugardating.dk drejer sig om..... Helt ærligt?!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Miller223 skrev, for 7 minutter siden:

ja, men det ved de da ikke på Scor

Nej, men det var i forhold (sugar)daddy-begrebet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 1 minut siden:

Nej, men det var i forhold (sugar)daddy-begrebet.

 

mit svar var møntet på dem der mente jeg kunne blive blokket på Scor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...