Hop til indhold

Recommended Posts

Samantha:

Hvad skal jeg argumentere for? Du har da ingen grundt til at tro jeg er??? Gi’ mig én grund? 
Skal jeg så også bede dig argumentere for, at du ikke er pimp eller? 
____________________________________________________________________________________________

Jeg sagde Ikke du skulle argumentere, jeg sagde bare du havde muligheden, ikke andet. At du så vælge ikke at argumentere, men i stedet for angriber du mig? Nå ok med mig, gør ikke min pointe mindre.

At jeg som kunde, skal argumentere for ikke at være pimp, understreger vist bare du ikke forstår begreberne.

Det er som sagt dig selv og ikke jeg, der kalder dig for glædespige. Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hellerup40 skrev, for 16 minutter siden:

 SB’ere “plejer” som regel at gøre ALT for netop  ikke at få opmærksomhed her ;-)

Hvorfor? Jeg vil da benytte mig af muligheden for, at svare igen når nogen skriver om mig. Uden at have skrevet med mig, mødt mig, eller på anden måde tilegnet sig kendskab til mig? 
Og i øvrigt. De fleste henvendelser på SD handler om møder på 1 til 3 timer. Kald det bare sugardating hvis du vil ;o) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, den 28.9.2020 at 15:13:

Og til Sawo, den var ikke rettet mod dig ❤️

Okay, så må du undskylde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...