Hop til indhold

Samanthas fun world

Featured Replies

Skrevet

Samantha:

Hvad skal jeg argumentere for? Du har da ingen grundt til at tro jeg er??? Gi’ mig én grund? 
Skal jeg så også bede dig argumentere for, at du ikke er pimp eller? 
____________________________________________________________________________________________

Jeg sagde Ikke du skulle argumentere, jeg sagde bare du havde muligheden, ikke andet. At du så vælge ikke at argumentere, men i stedet for angriber du mig? Nå ok med mig, gør ikke min pointe mindre.

At jeg som kunde, skal argumentere for ikke at være pimp, understreger vist bare du ikke forstår begreberne.

Det er som sagt dig selv og ikke jeg, der kalder dig for glædespige. Link

Skrevet
Samanthas Fun World skrev, for 1 minut siden:

Wauw! 

Jeg citerer: “Nu du er her, er du da mere end velkommen, til at argumentere for at du ikke er prof.“ 

Prøv igen? 

Skrevet

SB’ere “plejer” som regel at gøre ALT for netop  ikke at få opmærksomhed her ;-)

Skrevet
Hellerup40 skrev, for 16 minutter siden:

SB’ere “plejer” som regel at gøre ALT for netop  ikke at få opmærksomhed her ;-)

Hvorfor? Jeg vil da benytte mig af muligheden for, at svare igen når nogen skriver om mig. Uden at have skrevet med mig, mødt mig, eller på anden måde tilegnet sig kendskab til mig? 
Og i øvrigt. De fleste henvendelser på SD handler om møder på 1 til 3 timer. Kald det bare sugardating hvis du vil ;o) 

Skrevet
Samanthas Fun World skrev, den 28.9.2020 at 15:13:

Og til Sawo, den var ikke rettet mod dig ❤️

Okay, så må du undskylde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.