Hop til indhold

Recommended Posts

 

Hejsa er der nogen der kender hende her.

Hun er i den dyre ende og det i sig selv vækker lidt mistanke om at man skal holde sig væk.

Redigeret af Bryan Mills
Fejl link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler du finder en mere ægte gudinde på SD. Hun er i særklasse! 

Betalt det hun forlanger, du finder ikke nogen der Er bedre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, den 14.9.2020 at 22:59:

Jeg tvivler du finder en mere ægte gudinde på SD. Hun er i særklasse! 

Betalt det hun forlanger, du finder ikke nogen der Er bedre. 

 

Hun virker mere som en pro end som en SB? Men jeg tager måske fejl? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 7 timer siden:

Hun virker mere som en pro end som en SB? Men jeg tager måske fejl? 

Ja, du tager fejl. Hun er meget personlig, men samtidig meget nem at snakke med. Et meget interessant bekendtskab. Sex er helt i særklasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, for 9 timer siden:

Det er mig I skriver om. Hvilket link søger du? 
 

/Samantha 

Jeg tror han mener dit link til SugarDaters 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, den 17.9.2020 at 19:15:

Ja, du tager fejl. Hun er meget personlig, men samtidig meget nem at snakke med. Et meget interessant bekendtskab. Sex er helt i særklasse. 

Jeg synes, at hun selv lige har bekræftet min påstand, om at hun er prof, ved at oprette en profil herinde, hvor hun skriver at hun er glædespige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 21 minutter siden:

Jeg synes, at hun selv lige har bekræftet min påstand, om at hun er prof, ved at oprette en profil herinde, hvor hun skriver at hun er glædespige. 

 

Måske, jeg har intet personligt kendskab til pigen, men hvilken kategori vil du så anbefale hende at tilmelde sig under?! Det er jo ikke fordi der er utallige betegnelser at vælge imellem ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 1 time siden:

Jeg synes, at hun selv lige har bekræftet min påstand, om at hun er prof, ved at oprette en profil herinde, hvor hun skriver at hun er glædespige. 

 

Det ved du naturligvis bedst, når du ikke har møde hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 5 timer siden:

Måske, jeg har intet personligt kendskab til pigen, men hvilken kategori vil du så anbefale hende at tilmelde sig under?! Det er jo ikke fordi der er utallige betegnelser at vælge imellem ...

Jeg ved ikke hvad hun kan vælge imellem, det ændre Nu heller ikke på min pointe, at hun selv kalder sig glædespige herinde.
Jeg besøger selv glædespiger. Og er glad for det. Når jeg til gengæld dater en fra Sugardaters, så forventer jeg (måske lidt naivt) at pigen er en slags amatør, en pige man kan mødes med til andet end sex.. For mig er en glædespige, en der sælger sex for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes, at hun selv lige har bekræftet min påstand, om at hun er prof, ved at oprette en profil herinde, hvor hun skriver at hun er glædespige. 

 

Var jo nødt til at oprette mig, for at skrive hvad du efterspørger. Men konkludér hvad du vil, jeg mangler ikke noget. Blot spøjst at forespørge herinde, og så ignorere svarene... Men go’ jagt til dig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sawo skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror han mener dit link til SugarDaters 

Jamen det er nemt, jeg hedder det samme. Men at dømme ud fra de konstaterende udtalelser fra UnderSolens side, må han jo næsten ha’ skrevet med mig på SD? Dog under et andet navn. 
Næh du, jeg står skam ved hvem jeg er ;o) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, for 53 minutter siden:

Var jo nødt til at oprette mig, for at skrive hvad du efterspørger. Men konkludér hvad du vil, jeg mangler ikke noget. Blot spøjst at forespørge herinde, og så ignorere svarene... Men go’ jagt til dig! 

Hmm, mon ikke du blander mig og en af de andre profiler sammen? Du har vist ikke svaret mig på noget før nu. Det var ikke mig der spurgte om dit link. 

Jeg synes da det er fedt at du er glad for det du laver. Respekt for det. Men du ved jo sikkert også, at alle ikke søger det samme? Og at hverenkelt ikke søger der samme hver gang? Sådan har jeg det i hvert tilfælde. Nogle gange søger jeg en prof glædespige, andre gange mere en SB til en “kæreste oplevelse”  Guderne skal vide, at vi ser noget forskelligt på termerne, for hvad en SB, en glædespige osv. er. Bare søg på emnet herinde.

Mange af os der mødes med SB er blevet snydt. Jeg har f.eks selv lavet aftaler med et par piger, som jeg troede var amatør SB, men det viste sig at det var prof glædespiger, på time betaling. Hvis du kigger dig omkring herinde, kan du se at det gør en stor forskel for mange af os. 
 

Jeg konstaterede bare at du virkede prof for mig, det var dig selv, der kaldte dig for en glædespige. En glædespige, er for mig en der lever af at sælge sex, altså en prof. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, 1 time siden:

Hmm, mon ikke du blander mig og en af de andre profiler sammen? Du har vist ikke svaret mig på noget før nu. Det var ikke mig der spurgte om dit link. 

Jeg synes da det er fedt at du er glad for det du laver. Respekt for det. Men du ved jo sikkert også, at alle ikke søger det samme? Og at hverenkelt ikke søger der samme hver gang? Sådan har jeg det i hvert tilfælde. Nogle gange søger jeg en prof glædespige, andre gange mere en SB til en “kæreste oplevelse”  Guderne skal vide, at vi ser noget forskelligt på termerne, for hvad en SB, en glædespige osv. er. Bare søg på emnet herinde.

Mange af os der mødes med SB er blevet snydt. Jeg har f.eks selv lavet aftaler med et par piger, som jeg troede var amatør SB, men det viste sig at det var prof glædespiger, på time betaling. Hvis du kigger dig omkring herinde, kan du se at det gør en stor forskel for mange af os. 
 

Jeg konstaterede bare at du virkede prof for mig, det var dig selv, der kaldte dig for en glædespige. En glædespige, er for mig en der lever af at sælge sex, altså en prof. 
 

 

Forstå dog nu, at man SKAL vælge en kategori når man opretter sig, og sugarbabe er ikke en mulighed! Det er da for dælen ikke noget jeg bestemmer! 
Men din baggrund for at påstå at jeg er prof., har jeg stadig ikke fattet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, 1 time siden:

Hmm, mon ikke du blander mig og en af de andre profiler sammen? Du har vist ikke svaret mig på noget før nu. Det var ikke mig der spurgte om dit link. 

Jeg synes da det er fedt at du er glad for det du laver. Respekt for det. Men du ved jo sikkert også, at alle ikke søger det samme? Og at hverenkelt ikke søger der samme hver gang? Sådan har jeg det i hvert tilfælde. Nogle gange søger jeg en prof glædespige, andre gange mere en SB til en “kæreste oplevelse”  Guderne skal vide, at vi ser noget forskelligt på termerne, for hvad en SB, en glædespige osv. er. Bare søg på emnet herinde.

Mange af os der mødes med SB er blevet snydt. Jeg har f.eks selv lavet aftaler med et par piger, som jeg troede var amatør SB, men det viste sig at det var prof glædespiger, på time betaling. Hvis du kigger dig omkring herinde, kan du se at det gør en stor forskel for mange af os. 
 

Jeg konstaterede bare at du virkede prof for mig, det var dig selv, der kaldte dig for en glædespige. En glædespige, er for mig en der lever af at sælge sex, altså en prof. 
 

 

Og i øvrigt jo, så HAR jeg svaret dig længere oppe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, for 8 timer siden:

Forstå dog nu, at man SKAL vælge en kategori når man opretter sig, og sugarbabe er ikke en mulighed! Det er da for dælen ikke noget jeg bestemmer! 
Men din baggrund for at påstå at jeg er prof., har jeg stadig ikke fattet... 

Du kunne jo oprette dig som medlem, men valgte selv glædespige. Du satte dig selv i den bås, ikke jeg. 

Jeg er helt med på, at jeg har lagt mig ud med hele Me Too bevægelsen, ved at påstå at glædespiger er professionelle. 

Nu du er her, er du da mere end velkommen, til at argumentere for at du ikke er prof. 

Redigeret af UnderSolen

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 2 timer siden:

 

Nu du er her, er du da mere end velkommen, til at argumentere for at du ikke er prof. 

Du er også velkommen til at argumentere for hun er prof med andet end hvilken kategori hun har valgt her. Jeg har mødt hende nogle gange og kan garantere hun ikke er prof. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, for 15 timer siden:

Jamen det er nemt, jeg hedder det samme. Men at dømme ud fra de konstaterende udtalelser fra UnderSolens side, må han jo næsten ha’ skrevet med mig på SD? Dog under et andet navn. 
Næh du, jeg står skam ved hvem jeg er ;o) 

Jeg har skam heller ikke sagt noget som helst om, at du ikke står ved hvem du er. 
Jeg svaret bare på spørgsmålet, om hvilken link der var tale om.
Andet kan og vil jeg ikke kommentere på, da jeg ikke selv har skrevet med dig.

Dog har jeg lige prøvet at søge på dit navn inde på SugarDaters, og der stod "Der Kunne ikke findes en bruger med det navn"

Redigeret af sawo

Del dette indlæg


Link til indlæg
sawo skrev, den 26.9.2020 at 11:10:

Dog har jeg lige prøvet at søge på dit navn inde på SugarDaters, og der stod "Der Kunne ikke findes en bruger med det navn"

Det samme her....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 16 timer siden:

Det samme her....

UnderSolen skrev, den 26.9.2020 at 07:39:

Du kunne jo oprette dig som medlem, men valgte selv glædespige. Du satte dig selv i den bås, ikke jeg. 

Jeg er helt med på, at jeg har lagt mig ud med hele Me Too bevægelsen, ved at påstå at glædespiger er professionelle. 

Nu du er her, er du da mere end velkommen, til at argumentere for at du ikke er prof. 

 

sawo skrev, den 26.9.2020 at 11:10:

Jeg har skam heller ikke sagt noget som helst om, at du ikke står ved hvem du er. 
Jeg svaret bare på spørgsmålet, om hvilken link der var tale om.
Andet kan og vil jeg ikke kommentere på, da jeg ikke selv har skrevet med dig.

Dog har jeg lige prøvet at søge på dit navn inde på SugarDaters, og der stod "Der Kunne ikke findes en bruger med det navn"

Hvad skal jeg argumentere for? Du har da ingen grundt til at tro jeg er??? Gi’ mig én grund? 
Skal jeg så også bede dig argumentere for, at du ikke er pimp eller? 
 

Og til Sawo, den var ikke rettet mod dig ❤️ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...