Hop til indhold
Steve Peck

Andrea - Tantra Massage “expert”

Recommended Posts

Hey derude,

Jeg har været voyeur her en del år, men har nu endelig fået meldt mig ind og her min første friske beretning fra massageland!

Så at flere andre har spurgt til Andrea og annoncen lød tillokkende, så jeg tog en tur til Nørrebro, hvor hun huserer. Førstehåndsindtrykket var so so, men jeg tænkte, at pris og ydelse nok alligevel hang sammen! DET GJORDE DE SÅ IKKE!

Hun er 52 og sådan ser hun også ud - egentlig positivt ment, men da hun fik tøjet af kom et par silikonebryster (som har set bedre dage) frem og “tantra”massagen gik igang.

Først let kilden uden olie, så b2b (stadig uden olie) fungerer absolut ikke, kan jeg her afsløre og så om på ryggen og her starter så katastrofen. Først med hj, så bj og til sidst sex - som skulle være helt særlig tantrisk. Det var der ikke skyggen af, desværre!

Alt ialt en lille times temmelig skuffende omgang ingenting til den nette sum af 2.000,-

Dette er jo ikke en decideret trashing af Andrea, for hun er sådan set en sød og imødekommende kvinde, men når man tager sig så grundigt betalt, så var mine forventninger altså sat højere og de blev desværre langt fra indfriet.

God dag derude!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...