Guest Thaimig Skrevet 17. Maj, 2021 Milo skrev, for 1 time siden: Thainisa modent og smukt kvinde https://annoncelight.dk/showad/303597 Gigi ser virkelig ung ud, og vanvittigt smuk https://annoncelight.dk/showad/315027 Mon ikk det lige er noget for Ålborg og tæt på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milo 30 Skrevet 17. Maj, 2021 Thaimig skrev, for 2 timer siden: Mon ikk det lige er noget for Ålborg og tæt på ? Begge er i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 29. Maj, 2021 BaronVonKandis2 skrev, den 15.3.2021 at 16:30: Det kunne være fint hvis Nisa valgte at opdatere sine billeder. Det kan nok også gøres uden at kompromitere ens identitet. med den klasse hun har vil det være super at billederne opleves som retvisende. Tænker nok I alle har set at Thai Nisa har opdateret med nye billeder taget på hendes kammer. 100 % hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Devildriver 26 Skrevet 10. August, 2022 Jeg må sige , jeg giver ikke meget for hende. Jeg ringende hende op og lavede en aftale . Hun ville sende adressen på sms, hvilket hun aldrig gjorde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv2 Skrevet 10. August, 2022 Devildriver skrev, for 12 timer siden: Hun ville sende adressen på sms, hvilket hun aldrig gjorde. Ska det forstås at du har ventet på adressen siden Maj 21. I så fald havde jeg også opgivet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thainisa 34 Skrevet 13. August, 2022 Devildriver skrev, den 10/8/2022 at 10:35: Jeg må sige , jeg giver ikke meget for hende. Jeg ringende hende op og lavede en aftale . Hun ville sende adressen på sms, hvilket hun aldrig gjorde. Hej det må du undskyld for jeg ikke havde send min adress.jeg tror du var udseriøs fordi der er rigtig mange vil havde jeg sku send adress til . Du ku jo skrev og på mind mig om det Hvor kan jeg anmeldt dem som havde bestille tid og ikke kom til tidbestille???? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jaaadeeet Skrevet 13. August, 2022 Devildriver skrev, den 10.8.2022 at 10:35: Jeg må sige , jeg giver ikke meget for hende. Jeg ringende hende op og lavede en aftale . Hun ville sende adressen på sms, hvilket hun aldrig gjorde. De gange jeg har besøgt hende, har det altid været en fornøjelse og god kemi imellem os. En gang imellem kan der godt gå noget tid, før hun svare, men det er okay for mig. Jeg går udefra, at hun har et liv ved siden af eller ikke lige har set beskeden. Hvis man aftaler et tidspunkt med hende, er hun altid klar til tiden og dobbelt booker sig ikke, det er et kæmpe plus hos mig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Devildriver 26 Skrevet 16. August, 2022 Jaaadeeet skrev, den 13.8.2022 at 15:04: De gange jeg har besøgt hende, har det altid været en fornøjelse og god kemi imellem os. En gang imellem kan der godt gå noget tid, før hun svare, men det er okay for mig. Jeg går udefra, at hun har et liv ved siden af eller ikke lige har set beskeden. Hvis man aftaler et tidspunkt med hende, er hun altid klar til tiden og dobbelt booker sig ikke, det er et kæmpe plus hos mig:-) Jamen det er da godt for dig så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Devildriver 26 Skrevet 16. August, 2022 (edited) Thainisa skrev, den 13.8.2022 at 12:53: Hej det må du undskyld for jeg ikke havde send min adress.jeg tror du var udseriøs fordi der er rigtig mange vil havde jeg sku send adress til . Du ku jo skrev og på mind mig om det Hvor kan jeg anmeldt dem som havde bestille tid og ikke kom til tidbestille???? Jeg både skrev og ringede tilbage til dig uden du svarede, så det er bare en dårlig undskyldning Redigeret 16. August, 2022 af Devildriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicefyr333 13 Skrevet 14. Oktober, 2022 nogen der har været ved thainisa for nyligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milo 30 Skrevet 14. Oktober, 2022 nicefyr333 skrev, for 36 minutter siden: nogen der har været ved thainisa for nyligt ? Ja Hva da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicefyr333 13 Skrevet 15. Oktober, 2022 hvordan er servicen nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicefyr333 13 Skrevet 4. November, 2022 nicefyr333 skrev, den 15.10.2022 at 09:36: hvordan er servicen nu ? slet ingen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svendsen 9000 Skrevet 4. Oktober, 2023 jeg har efterhånden besøgt hende en del gange og jeg er aldrig blevet skuffet. hun har til hver en tid været min favorit over dem alle. den eneste grund til at jeg ikke tager hende hver gang er fordi at man engang imellem skal udforske markedet. men hun har altid for mig været en sikker vinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg