Hop til indhold
henrk

Estonian Anna i Odense

Recommended Posts

AnnaSexy21 skrev, for 6 timer siden:

 

image.thumb.png.202010e755c5dc408071a9e74ece9fa8.png

 

Hi Anna - I DID NOT WRITE THIS ABOVE .... and another thing, I never visited you yet, but i would like to once when I have the opportunity. ;) 

So this is a misunderstanding ... really

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaSexy21 skrev, for 2 timer siden:

For me, this is an additional service.  And if you pay for it, I cannot tell you no.  It's a lie.  You may have been bargaining.  But I want to wish you a good time with another girl)

I did pay for it and asked for it during the communication. I was told I had been talking to your friends and that you did not do super french... You did eventually provide the service, but it felt forced and not good.

 

henrk skrev, for 2 timer siden:

Har lige genbesøgt Anna. :)

havde en fantastisk stund sammen med hende.

Jeg nød min 45 min med hende, og fik alt hvad jeg bestilte, og mere til..

@Tehtdk.Mit gæt er det er en kemi ting, og det er der jo ikke noget at gøre ved, 

jeg står 100% ved det jeg skrev i starten af tråden. 

Glæder mig til næster gang jeg skal besøge hende :)

Og det er helt fair. Og naturligvis skal min oplevelse ikke stå alene. Men det er jo formentlig ikke alle der har kun gode oplevelser med bestemte piger. Og har X haft en dårlig oplevelse med Y, og jeg har haft en dårlig oplevelse med Y også så er det jo stadig relevant at få med :). Forventer skam ikke at der er kemi alle steder rundt, men har da efterhånden fundet et par mulige favoritter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...