Hop til indhold
henrk

Estonian Anna i Odense

Recommended Posts

Så var jeg lige kørt en tur over lillebælt, for at besøge Anna. https://annoncelight.dk/showad/250439

Det fortrød jeg bestemt ikke, 100% hende på billederne.

Fantastisk slavisk blondine. mums :)

havde lavet en aftale med hende dagen før, hvilken gik nemt.

havde nogle ønsker til påklædning, som blev bedre end jeg havde håbet :)

fik 45 min med super til 1400kr. Dejligt Bj, selve akten holder jeg for mig selv. men alt var 100% som jeg ønskede det.

Hun er nok til det lidt mere blide sex, kysse, kramme og nusse.

Så hvis det er det du ønsker kan jeg kun anbefale hende.

Gentagelse 100 %. hun er sgu sød,smuk og i mødekommende, har nok noget med kemi at gøre, men sådan er det jo altid :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

hvad slags påklædning havde du ønsket og hvor ca henne holder hun til

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holder til i hvad jeg tror er nord vest. eller nord, i et rækkehus. 

lidt med hendes hår og stockings, fik det som jeg havde ønsket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 3 minutter siden:

bydel

Må indrømme jeg er sgu ikke kendt ret godt i Odense.. Taarup området tror jeg det hedder. vil ikke give adressen her, får du ved hende.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 5 minutter siden:

hvad sprog kommunikerede i på

Tja. må indrømme at Estisk ikke lige er min styrke.. så Engelsk er nok et godt bud, siden annoncen er på engelsk. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beskrivelse ... håber hun engang kommer nord på 

Men - er billederne ikke lidt pumpede ?

Hendes bryster er vel ikke silikone eller? 
synes bare hun plejer at se mere natural ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
Bujan skrev, for 2 timer siden:

Fin beskrivelse ... håber hun engang kommer nord på 

Men - er billederne ikke lidt pumpede ?

Hendes bryster er vel ikke silikone eller? 
synes bare hun plejer at se mere natural ud 

Det kan være hun har opgraderet, @henrk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bujan skrev, for 2 timer siden:

Fin beskrivelse ... håber hun engang kommer nord på 

Men - er billederne ikke lidt pumpede ?

Hendes bryster er vel ikke silikone eller? 
synes bare hun plejer at se mere natural ud 

Nej helt naturlige str B. 

Kan godt følge din tanke gang. når man se billede med hvide strømper, det er nok bare en dygtig fotograf :)

Jeg syntes hun ser bedre ud IRL. men jeg havde/har også en god kemi med hende, fra start..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Anna er ubetinget den sødeste GP jeg har mødt. Ikke den vildeste sex, men lækker, fræk og bare rigtig, rigtig sød :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes hun er kedelig. Fik ikke de lovede ydelser og det var generelt en flad oplevelse. Betalte for super fransk og det påstod hun ikke var aftalt etc. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 6 timer siden:

Synes hun er kedelig. Fik ikke de lovede ydelser og det var generelt en flad oplevelse. Betalte for super fransk og det påstod hun ikke var aftalt etc. 

Du må åbenbart ikke have været hendes smag. Den slags kan ske med alle piger. Pigerne er jo ikke robotter. Heldigvis er der mange andre fisk i havet. Jeg skal dog besøge hende, når hun kommer til Århus. Hun ser godt nok for nice ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke at levere en tilkøbt ekstraydelse er ikke et eksempel på dårlig kemi, men et eksempel på dårlig service!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bujan skrev, den 13.08.2020 at 15:49:

Good morning gentleman.  I always do what is paid for.  And I ask what you like or not!!! .  Maybe I just forgot.  You had to remind me what you paid for this.  Why are you saying this here and not when I ask you. ??

 

Redigeret af AnnaSexy21

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 4 timer siden:

Du må åbenbart ikke have været hendes smag. Den slags kan ske med alle piger. Pigerne er jo ikke robotter. Heldigvis er der mange andre fisk i havet. Jeg skal dog besøge hende, når hun kommer til Århus. Hun ser godt nok for nice ud. 

Hvis jeg ikke var i hendes smag kunne hun da bare have afvist mig i døren, problem solved. 

Pinkman skrev, for 3 timer siden:

Ikke at levere en tilkøbt ekstraydelse er ikke et eksempel på dårlig kemi, men et eksempel på dårlig service!

Fuldstændig enige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaSexy21 skrev, for 3 timer siden:

In the process, I always ask what do you like and how do you like it?))

I asked you several times for super french as requested, but no no you didn't do super french, but in the end you obliged anyway and it felt like you didn't want to do it. Like you had to do it but didn't want to. Furthermore there was no real "feel" to it, after the blowjob you just more or less threw yourself on your back and expected me to just "finish" and get it over with. It sure felt that way. The sex felt boring and mechanical like it just had to be over with so you could toss me out the door. You might not agree but that was how I felt it and people are allowed to know ;)

Og så lige på dansk også :). Jeg bad flere gange om super fransk, som var det jeg havde betalt for og "bestilt" i forbindelse med besøget. Hun ville ikke og blev ved med at afvise men gjorde det dog til sidst selvom at det halvvejs føltes tvunget og det kunne også føles. Blowjobbet følte som noget hun var tvunget til at gøre, og ikke noget hun gjorde af nydelse eller fordi hun havde lyst. Efter blowjobbet blev der rullet kondom på og ja sexen var kedelig og mekanisk og da hun lå på ryggen var der ingen respons, som om at man bare skulle få kneppet af og så ud af døren når man var færdig. Kan godt ske at andre har haft en bedre oplevelse og godt for dig. Jeg havde bare en meget dårlig oplevelse og den får i så her..

IMO så er Monika, eller hende den 3je pige der nogengange er der meget bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 24 minutter siden:

Hvis jeg ikke var i hendes smag kunne hun da bare have afvist mig i døren, problem solved. 

Det er jo ikke noget som man altid ved før man ligger i sengen sammen. Men er da enig i at man ikke skal betale for noget, man ikke får.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For me, this is an additional service.  And if you pay for it, I cannot tell you no.  It's a lie.  You may have been bargaining.  But I want to wish you a good time with another girl)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige genbesøgt Anna. :)

havde en fantastisk stund sammen med hende.

Jeg nød min 45 min med hende, og fik alt hvad jeg bestilte, og mere til..

@Tehtdk.Mit gæt er det er en kemi ting, og det er der jo ikke noget at gøre ved, 

jeg står 100% ved det jeg skrev i starten af tråden. 

Glæder mig til næster gang jeg skal besøge hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...