Hop til indhold
major7

Classy Girlfriend Experience - Linnea.falk

Recommended Posts

Hun er mega-lækker (bedre end billederne giver indtryk af) og giver en god GFE-oplevelse.

Hun holder til i nærheden af Langebro.

Det er nok meget individuelt hvad man synes om prisen.
Prisen er da bestemt i den høje ende og hvis man synes at prisen er (for) høj, skal man nok bare holde sig væk.

Redigeret af Nobody

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi hende, hun er en ret sød pige (Ca 37-38 år gammel) og giver også en god service. Men ikke ligefrem en vildkat i sengen - så ikke de ekstra 3-400 kr. værd.

Kommer ikke igen^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SødSur

Havde 2 timer - meget køn kvinde, hun lavede en kop pulver kaffe og satte os ind i stuen til lidt snak - og det blev meget snak, næste en time, hun virkede dog mere interesseret i at kigge på det store TV end at egentlig snakke - men svært at på en naturlig måde stoppe snakkeriet og komme ind til sengen. Ok da vi kom derind, ja ok - men 1 time snak og 1 time sex - nej kommer ikke igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SødSur skrev, den 9.10.2020 at 20:56:

Havde 2 timer - meget køn kvinde, hun lavede en kop pulver kaffe og satte os ind i stuen til lidt snak - og det blev meget snak, næste en time, hun virkede dog mere interesseret i at kigge på det store TV end at egentlig snakke - men svært at på en naturlig måde stoppe snakkeriet og komme ind til sengen. Ok da vi kom derind, ja ok - men 1 time snak og 1 time sex - nej kommer ikke igen 

nå ok to timer hvad gav du for at se tv )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SødSur
Elskov skrev, for 17 minutter siden:

nå ok to timer hvad gav du for at se tv )

Det samme som sex :) ..... helt fint med snak en time, ledte efter en at se fast hver eller hver anden uge, men når TV’et var mere interessant for hende, så må man leder videre - det TV er også bare en hård konkurrent, jeg ved det :)  - men en smuk kvinde, håber andre har mere held med interessen fra hende.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvejer lidt at lave en aftale med hende. Lidt blandede tilbagemeldinger ud fra hvad kan læse her, så ville høre om der evt. var nogle som har været der for nyligt og kan berette lidt om hende, inden jeg tager kontakt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt svenske Linnea mange gange nu, og hun er alle pengene værd og mere.. det er netop denne pige i skal besøge da du vil føle du er sammen med din kæreste og så er hun gudesmuk.. Virkelig en amacing oplevelse som du bare vil ha mere af. Utrolig flot trimmet mis og flotte naturlige bryster.. Hun giver et blowjob så du flyver inden syvende himmel.. og så kan hun bare sit shit 100%.. Doggystyle er klart en af hendes forcer 

Hun forstår dansk rimelig godt og hun er nem at forstå.. 

Så op med 2500 for 1 time og det vil i ikke fortryde.. har prøvet en del udlandske piger for 1500 for en time og de tænker kun på tiden og pengene.. !! 

Hun er smukkere i virkeligheden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan naturligvis kun udtale mig på egne vegne da det med at møde og tænde på andre mennesker er individuelt.....

Jeg kan kun anbefale Linnea, hun er fantastisk, skøn og dejlig personlighed, imødekommende, utrolig fræk sag.... for mig indbyder hun i den grad til mine lyster om den søde imødekommende feminine pige  der er helt naturlig skøn og smuk.

Jeg har altid svært ved at skulle gå efter besøget, og det er fordi jeg egentlig bare har lyst til at være sammen med hende (hun ER i sandheden en GFE )

Stedet hun bor er nyt, altid rent og pænt, ikke en finger at sætte på omgivelserne, altid mulighed for bad , en snak et grin en kop kaffe før og efter.....

Og ja hun er det hele værd, hun giver det lækreste BJ , hun er dejlig fræk fra alle vinkler, og man hører og mærker hurtigt hun nyder det man gør....

Jeg har allerede nu , en aftale med hende igen, så egentlig burde jeg ikke anbefale hende, så jeg kan have hende for mig selv :D....

Jeg kan kun anbefale jer alle at besøge Linnea, og jeg er enig med Frank333, hun er meget smukkere i virkeligheden :)

Verden bliver en del kedeligere den dag jeg ikke kan besøge hende længere....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for et par uger siden, efter 1/2 års pause, og gik derfra med samme gode følelse som tidligere.
Jeg er ok med hendes lidt høje pris. 

Redigeret af klovnen080

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Er det fransk uden i den oplyste timepris? Det er lidt uklart om hun overhovedet tilbyder det.

Det er fransk uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...