Guest Landsbytossen Skrevet 9. August, 2020 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Fordi det kan vi piger forklarer herfra og til evigheden.. Det hjælper ikke.. Hvis I piger lader være med at arbejde på klinikker, som, hellere end gerne, fylder kunderne med løgn, så er der ingen grund for dem til at lyve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 9. August, 2020 Landsbytossen skrev, for 1 time siden: Hvis I piger lader være med at arbejde på klinikker, som, hellere end gerne, fylder kunderne med løgn, så er der ingen grund for dem til at lyve Det er så indgroet en ting i branchen. På den ene side bliver det udskældt hvis en kvinde reklamerer med en alder på 28, men nok nærmere er fyldt 35. På den anden side har jeg personligt oplevet at blive afvist, fordi jeg simpelthen er for ung, fordi alderen passer. Flere mænd og kvinder har rådgivet mig til ikke at opdatere min alder, fordi at jeg så ikke er hvad kunden forventer. Så kan vi boykotte klinikkerne, men hvad nytter det? Udpluk 20 tilfældige anmeldelser og vis mig at det kun er en klinik ting. Jeg forstår godt at man som mand bliver skuffet ved misvisende markedsføring, og jeg synes personligt at det er spøjst at @JenniferRomantica får det til at lyde som om at hun ikke bestemmer over den givne alder, men det er en generel ting som har indfundet sig i sex branchen og den forsvinder bare ikke foreløbig. Og for disse, som undertegnet, der går lidt op i at gøre stats nogenlunde retvisende, bliver man mødt med undren og muligvis, igen, skuffelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 9. August, 2020 Emmalie skrev, for 14 minutter siden: Så kan vi boykotte klinikkerne, men hvad nytter det? Udpluk 20 tilfældige anmeldelser og vis mig at det kun er en klinik ting. Jeg forstår godt at man som mand bliver skuffet ved misvisende markedsføring, og jeg synes personligt at det er spøjst at @JenniferRomantica får det til at lyde som om at hun ikke bestemmer over den givne alder, men det er en generel ting som har indfundet sig i sex branchen og den forsvinder bare ikke foreløbig. Og for disse, som undertegnet, der går lidt op i at gøre stats nogenlunde retvisende, bliver man mødt med undren og muligvis, igen, skuffelse. Nu er ordet boykot nok ikke det rigtige, men at flere og flere klinikker igennem det sidste årti er lukket, og det forhold at en del af de få tilbageværende er hård presset er vel netop et signal om, at gæsterne/markedet som helhed har fravalgt klinikkonceptet. Med hensyn til @JenniferRomantica er der meget der tyder på, at stederne har nogle normer og ønsker til hvad der oplyses. Omvendt giver det jo ingen mening, at hendes alder svinger på de forskellige hjemmesider, samtidigt med at hun ofte på EG har oplyst en helt tredje alder (at det skulle være hendes ønske at oplyse som vinden blæser på de aktuelle sites) Afslutningsvis skaber det ikke hverken mere forretning eller forandring af forklare en udvikling med "det er så indgroet". I øvrigt kunne jeg godt finde på at hævde, at det er en fordom, at det er nødvendigt at oplyse en forkert alder for at kunne tiltrække gæster. Det er godt kun basseret på løbe en del annoncer igennem, men der er faktisk ret mange hvor man slet ikke oplyser en alder. Jeg ved godt, at der findes portaler hvor man skal udfylde en alder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 9. August, 2020 Her er lidt I kan tygge på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 9. August, 2020 TheVoice skrev, for 37 minutter siden: Nu er ordet boykot nok ikke det rigtige, men at flere og flere klinikker igennem det sidste årti er lukket, og det forhold at en del af de få tilbageværende er hård presset er vel netop et signal om, at gæsterne/markedet som helhed har fravalgt klinikkonceptet. Med hensyn til @JenniferRomantica er der meget der tyder på, at stederne har nogle normer og ønsker til hvad der oplyses. Omvendt giver det jo ingen mening, at hendes alder svinger på de forskellige hjemmesider, samtidigt med at hun ofte på EG har oplyst en helt tredje alder (at det skulle være hendes ønske at oplyse som vinden blæser på de aktuelle sites) Afslutningsvis skaber det ikke hverken mere forretning eller forandring af forklare en udvikling med "det er så indgroet". I øvrigt kunne jeg godt finde på at hævde, at det er en fordom, at det er nødvendigt at oplyse en forkert alder for at kunne tiltrække gæster. Det er godt kun basseret på løbe en del annoncer igennem, men der er faktisk ret mange hvor man slet ikke oplyser en alder. Jeg ved godt, at der findes portaler hvor man skal udfylde en alder. Jeg synes personligt at det er trist at klinikkerne er presset som de er, og lukker stille og roligt ned. Det er rigtig fedt for nogen, inklusive mig selv, at der findes etablerede arbejdspladser hvor man kan starte en selvstændig virksomhed som prostitueret hvor det meste er klart og parat. Der er ordnede forhold med faste Telefon damer, en allerede eksisterende reklame i navnet og hjemmeside, som er opbygget igennem mange år. Du har helt ret i at det ikke giver mening at have forskellige alder oplyst, og jeg kan ikke forstå hvorfor Jennifer ikke skulle have retten til at få ændret alderen løbende. Det virker underligt, og det må skabe en unødvendig forvirring. Det ændrer intet at pointere at det er indgroet i branchen, og det var heller ikke formålet, men bare for at oplyse at det, for mig, virker som om at sådan er det bare. Ærgerligt og i bund og grund unødvendigt. Også derfor jeg ikke selv ønsker at rette ind efter det. Men det har givet genklang nogen kunder, der som et resultat handler efter det de regner med, og ikke det der er oplyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 9. August, 2020 Emmalie skrev, for 30 minutter siden: Jeg synes personligt at det er trist at klinikkerne er presset som de er, og lukker stille og roligt ned. Det er rigtig fedt for nogen, inklusive mig selv, at der findes etablerede arbejdspladser hvor man kan starte en selvstændig virksomhed som prostitueret hvor det meste er klart og parat. Der er ordnede forhold med faste Telefon damer, en allerede eksisterende reklame i navnet og hjemmeside, som er opbygget igennem mange år. Vi kan hurtigt blive enige om, at konceptet bestemt har sine fordele. Nu er det jo ej heller alle kvinder i branchen der tid, evner og ressourcer til at drive det hele 100% alene, og så er det jo godt der findes klinikker. Bestemt også et rigtig godt sted at starte, så bliver man ført ind i branchen og..... nogen passer på en osv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 9. August, 2020 @Emmalie som jeg også skriver så kunne jeg få dem til at ændre alderen.. Så jov selvfølgelig bestemmer jeg hvad de skriver osv.. Jeg startede i branchen da jeg var 24 så det nogle år siden efterhånden.. Den gang var jeg lidt mere ligeglad med de 3 års forskel.. Siden da har jeg erfaret at den tit skader mere end den gavner.. Jeg har flere gange måtte forsikre mænd om at jeg bestemt var over 21 da mange troede, ifølge dem selv, at det bare er en minimumsalder de forskellige steder skal skrive.. Som jeg skrev tidligere så ville mange forvente at jeg var en del over 30 hvis der stod 30 på hjemmesiden.. I min egen annonce bruger jeg min rigtige alder da folk er mere van til at der er oplyst en rigtig alder.. Jeg ønsker ikke at skrive "rigtige alder" for at fjerne tvivlen omkring aldersmomsen som jeg har set flere piger gøre på deres profil de forskellige steder da jeg synes det virker som om man kalder de andre piger ud som ikke har det stående.. Man gør deres alder mindre sandsynlig på den måde.. Og ja så der dovenskab der spiller ind.. Jeg holder styr på annoncer 3 forskellige steder og med at opdaterer dem og vagtplanerne samtidig med at jeg uddanner mig og er mor til 3 unger.. Så ærligt har hjemmesiderne ikke den store interesse.. Grunden til forskellen de forskellige steder er fordi jeg startede på seduction senere end jeg gjorde på romantica og bad dem sætte alderen til noget tættere på min egen alder.. Igen viser dovenskaben sig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. August, 2020 JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden: Som jeg skrev tidligere så ville mange forvente at jeg var en del over 30 hvis der stod 30 på hjemmesiden.. I min egen annonce bruger jeg min rigtige alder da folk er mere van til at der er oplyst en rigtig alder.. Jeg ønsker ikke at skrive "rigtige alder" for at fjerne tvivlen omkring aldersmomsen som jeg har set flere piger gøre på deres profil de forskellige steder da jeg synes det virker som om man kalder de andre piger ud som ikke har det stående.. Man gør deres alder mindre sandsynlig på den måde.. Da jeg fyldte 29 overvejede jeg faktisk at hoppe direkte fra 28 til 30 på min annonce, fordi jeg tænkte, at der nok næppe var nogen som ville tro på, at jeg faktisk var 29 den alder mange mænd går ud fra, at man har i 5-8 års tid før man skifter årti. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. August, 2020 Mænd herinde er ikk bare dumme men som Ts start bevidner alt om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2020 Nu er jeg ny i denne verden. Og jeg er faktisk lidt overrasket hvor meget der bliver manipuleret med annoncerne. At i diskuterer om 3-4 års forskel mellem reel alder og annoncealder, er vidst at diskutere kommatering i en stor løgnehistorie. Jeg kan godt forstå motivet for at manipulere i annoncerne, og der må jo være kunder nok, for ellers ville tendens jo dø ud.. Som rookie ville det være rart at der overordnet set ville være mere styr på det - mem det ville jo kræve at der blev oprettet brancheorganisationer osv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexynhot001 11 Skrevet 12. August, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 9.8.2020 at 14:52: Mht vægten har du vidst set forkert. På de billeder jeg ser her, står den ene som 160 og den anden som 170, så det giver vel fin nok mening at den højere vejer lidt mere men stadig er slankere. Advarsel skrev, den 9.8.2020 at 10:05: I dag er der to på vagt, som begge har "c-skål" iflg beskrivelsen. Billederne er lidt overraskende, da de ser ud til at have meget forskellig størrelse bryster på trods af, at de også begge er 170 cm og vejer næsten det samme (den slankeste vejer dog paradoksalt 53, mens den anden vejer 50): http://www.romantica.dk/profil.php?id=185 http://www.romantica.dk/profil.php?id=167 De er selvfølgelig begge 21 år ... Men når man ser på forsiden hvor der er et mini-billede af de vagthavende, så fremgår andre mål for højde og drøjde (men ikke alder og BH). Skriver de bare noget tilfældigt - kan man så stole på resten af beskrivelsen, fx hvad gp'en "er til"? Hej de herrE jeg er Nelly ! . jeg er 170cm bruger 65c i bj str. så min beskrivelse skal i ikke være bekymret for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 12. August, 2020 Sexynhot001 skrev, for 54 minutter siden: 65c i bj str. Okay, det er omkredsen der gør det - du ser også nipset ud på den lækre måde. Når man taler "bj-størrelse" så er det måske bare mere relevant at vide, hvor stor en diameter, du kan gabe over og hvor mange centimeter dybt du kan sluge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexynhot001 11 Skrevet 12. August, 2020 Advarsel skrev, Lige nu: Okay, det er omkredsen der gør det - du ser også nipset ud på den lækre måde. Når man taler "bj-størrelse" så er det måske bare mere relevant at vide, hvor stor en diameter, du kan gabe over og hvor mange centimeter dybt du kan sluge Præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. August, 2020 Sexynhot001 skrev, for 1 time siden: Hej de herrE jeg er Nelly ! . jeg er 170cm bruger 65c i bj str. så min beskrivelse skal i ikke være bekymret for Jeg er ikke en Herre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexynhot001 11 Skrevet 12. August, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Jeg er ikke en Herre Jeg Beklager mit ordvalg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. August, 2020 Sexynhot001 skrev, for 9 minutter siden: Jeg Beklager mit ordvalg Helt i orden, det morede mig bare lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg