Guest The Dark Knight Skrevet 7. August, 2020 Jeg er ikke stolt af mit utroskab på ingen måde, men har lært at leve med det og acceptere det! Jeg har også accepteret, at jeg ikke kan lade være med det, selvom jeg har prøvet flere gange. Min sexuelle drivkraft er så stor, at jeg har opgivet at stoppe den. Det er ikke på grund af mangel på sex på hjemmefronten, det er endt sådan. Det er mere fordi, der er så mange lækre piger og kvinder derude, som er så frække, at jeg ikke kan lade være med at købe mig til nogle pisse fede oplevelser sammen med dem. Jeg har aldrig været utro med en pige, som jeg ikke har betalt for en sexuel ydelse. Det vil I min hustrus øjne nok ikke gøre det bedre, men det gør det for mig. Jeg køber sex og får indfriet nogle frække fantasier, som nogle gange kan være så uartige, at jeg ikke engang kan få mig til at skrive anmeldelser om, hvad jeg har foretaget mig. Kan blive helt flov over, at jeg har tændt på det, men for fanden hvor blev jeg dog tændt og det var pisse frækt at prøve. Fantasier og sexuelle ting, som min hustru aldrig nogensinde vil være med til, og som ikke vil kunne tænde mig, hvis det skulle foregå med hende. Hun er jo mor til mine børn, og skal da ikke udsættes for den slags. Nogle fantasier kræver en over tusset pige med kæmpe silikonekasser og andre fantasier kræver noget helt andet. Min hustru er blot en helt almindelig utrolig omsorgsfuld og køn husmor, som jeg elsker over alt på jorden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 8. August, 2020 (edited) Endnu en tråd af moralens vogtere. Man kan spørge den om hvad i alverden de laver her på eg? Jeg forundres og kan kun tænke mit.! Ja. Jeg er utro. Ja jeg ved det godt. Ja jeg har tænkt alle senaria igennem. Ja jeg ELSKER min kone. Ja jeg er er røvhul i din verden. ( men ikke i min) Tro mig jeg behandler min hustru bedre end du gør. Og ikke forde jeg har dårlig samvittighed Men fordi jeg elsker hende Jeg ved du ikke fætter en skid. Sorry. Men sådan er det Misjo Redigeret 8. August, 2020 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 8. August, 2020 Misjo1 skrev, for 27 minutter siden: Tro mig jeg behandler min hustru bedre end du gør. Og ikke forde jeg har dårlig samvittighed Men fordi jeg elsker hende Det lyder helt åndsvagt det her, men når jeg har lige har haft en fed oplevelse med en GP, så er jeg nok den bedste udgave af mig selv. Masser af positiv energi og hustruen og børnene, ikke mindst, får masser af opmærksomhed. Yes @Misjo1vi er sgu okay, selvom vi har en lidt speciel hobby. God weekend til dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 1 time siden: Det lyder helt åndsvagt det her, men når jeg har lige har haft en fed oplevelse med en GP, så er jeg nok den bedste udgave af mig selv. Masser af positiv energi og hustruen og børnene, ikke mindst, får masser af opmærksomhed. Yes @Misjo1vi er sgu okay, selvom vi har en lidt speciel hobby. God weekend til dig! Mee too Og jeg har det godt med det, sov godt om natten og server hver morgen kaffen i sengen, slæbe poser i shoppingcentre (ok, sidste par års sider i caféen og passer på pose) og gør mad klart når hun kommer fra arbejdet God weekend til i to specielt til @Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 8. August, 2020 Måske er konerne også utro og udlever en masse fantasier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 575 Skrevet 9. August, 2020 Mon vi er designet til at kun leve med en partner ? alså min sex lyst og min sex fantasier og lyster ender/ udvikler sig hele tiden og min partner udvikler sig moske i en ande retning en min og hvad så ? min kone er klart min beste vend og jeg elske at hygge snakke eller seriøst. men ens sex lyst kan jo ender sig og hvad så ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 9. August, 2020 MisterX skrev, for 19 timer siden: Måske er konerne også utro og udlever en masse fantasier Det dem vel ondt, alternativt skulle der jo være dobbelt så mange kvinder som mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 10. August, 2020 JonDo skrev, den 6.8.2020 at 21:26: Noget jeg havde tænkt på længe. hvor mange af jer er gift eller lever i et fast par forholdt men dyrker den her frække hobby men enten GP, svinger eller noget andet ? Vi kan jo ikke tracke hinanden så det er vel ikke farligt at oppe lidt op. jeg er gift på 18 år... og har famile. hvorfor så risikere jeg det så med GP hmm elsker mit live og kone og vi har også god sex nok ikke så meget som jeg gæren ville havde og det er nok der den ligge og så er jeg også mere til at prøve ny ting en hun er. der har også været et par close korl og der også langt melde den rigtig gode sex med GP men når det så er der kan jeg huske det for altid og så kan jeg nok heller ikke se mig se mig fri for at nyde at knippe en ung meget smuk pige og så glemme at man er hved at blive en gamme mand. ander det tør open lidt op ? Helt enig! DU LEVER KUN EEN GANG. Udlev dine fantasier nu, mens du kan. Vi ender nok alle i en hospitalsseng, under elendige forhold , så er det godt at huske tilbage på gode minder. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 10. August, 2020 (edited) JonDo skrev, den 9.8.2020 at 14:18: Mon vi er designet til at kun leve med en partner ? Jeg tror faktisk godt, at jeg kunne leve med en partner, men det er fucking svært at leve med en halv.. - Så kan man kalde det utroskab, eller håndvask, eller hvad man nu vil, jeg ved hvad det er for mig. Redigeret 10. August, 2020 af MickeyM 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 14. August, 2020 (edited) The Dark Knight skrev, den 7.8.2020 at 22:49: Jeg er ikke stolt af mit utroskab på ingen måde, men har lært at leve med det og acceptere det! Jeg har også accepteret, at jeg ikke kan lade være med det, selvom jeg har prøvet flere gange. Min sexuelle drivkraft er så stor, at jeg har opgivet at stoppe den. Det er ikke på grund af mangel på sex på hjemmefronten, det er endt sådan. Det er mere fordi, der er så mange lækre piger og kvinder derude, som er så frække, at jeg ikke kan lade være med at købe mig til nogle pisse fede oplevelser sammen med dem. Jeg har aldrig været utro med en pige, som jeg ikke har betalt for en sexuel ydelse. Det vil I min hustrus øjne nok ikke gøre det bedre, men det gør det for mig. Jeg køber sex og får indfriet nogle frække fantasier, som nogle gange kan være så uartige, at jeg ikke engang kan få mig til at skrive anmeldelser om, hvad jeg har foretaget mig. Kan blive helt flov over, at jeg har tændt på det, men for fanden hvor blev jeg dog tændt og det var pisse frækt at prøve. Fantasier og sexuelle ting, som min hustru aldrig nogensinde vil være med til, og som ikke vil kunne tænde mig, hvis det skulle foregå med hende. Hun er jo mor til mine børn, og skal da ikke udsættes for den slags. Nogle fantasier kræver en over tusset pige med kæmpe silikonekasser og andre fantasier kræver noget helt andet. Min hustru er blot en helt almindelig utrolig omsorgsfuld og køn husmor, som jeg elsker over alt på jorden! ----------------------------------------- Flot skrevet, men har lidt på fornemmelsen at du også står i køen til håndvasken.! Redigeret 14. August, 2020 af sanook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CR90 25 Skrevet 20. August, 2020 (edited) Jeg har en meget simpel nul-tolerance politik hvad utroskab angår. Jeg ville ALDRIG tolerere det fra en partner og jeg stiller ikke krav til andre som jeg ikke selv kan leve op til. Det er så ikke rigtigt et problem for mig, da ægteskab er noget nær det mest frastødende jeg kan forestille mig. Samme gælde i mindre grad for faste forhold. Der er ganske enkelt ikke noget at vinde ved den slags, hvis man er mand. Jeg holder altid en 3-4 rent seksuelle forhold. Vel det man kalder "bollevenner" som jeg mødes med et par gange om ugen. Og fra tid til anden besøger jeg GP hvis lysten er til noget nyt/andet, her og nu. Det system har virket fantastisk for mig i en del år efterhånden. Min hverdag er lettere og jeg er gladere efter at jeg helt droppede faste forhold. Jeg kan gøre hvad jeg vil og behøver ikke undskylde eller forklare overfor nogen. Eller kalde udenomsknepperi "en hobby" for at få det til at lyde bedre. Redigeret 20. August, 2020 af CR90 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 25. August, 2020 går ned på knæ skrev, den 7.8.2020 at 00:12: Så håber jeg, at det bliver en fantastisk aften for dig, og at i bare vil svinge sammen fra starten af. Er selv single, men uden at det skal lyde som om, jeg er på vej i graven før tid, så er jeg efterhånden kommet dertil med mine snart 51 år, at jeg er tilfreds med livet, og nyder at besøge vores dejlige Gudinder. Har været i flere forhold, og det måske mest velfungerende, var mens jeg boede på Sjælland 1991-1996. Kan nogen huske Carina/Karina from Roskildevej 36? Hende besøgte jeg næsten hver uge i al den tid, men elskede samtidig min kæreste. Kan da sagtens følge det er forkert, men sådan var det bare, og tror ikke det havde fungeret bedre uden. var selvfølgelig roskildevej 47 a. er jo en del år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg