Hop til indhold
Guest Mont6700

Penge ud af vinduet i Esbjerg !!!

Recommended Posts

Guest Mont6700

Jeg er blevet kontaktet af andre som  har været hos hende. Og samme historie. 
når pengene er betalt må hun ikke røres og hun syntes det er træls og det hele er bare alt for meget.  Og ingen ønsker at gøre noget hun ikke vil havde så det ender med st man må gå efter 10 min uden nogen anden følelse at man er blevet godt og grundig snydt for sine penge. 
jeg er blevet smidt ud af en anden debat om hende og det er også ok, men jeg håber virkeligt i tager min advarsel alvorligt !!!  Besøg hende ikke...  og spar jeres penge til en anden. 
lige pt kalder hun sig “ vestkystvejens bj “  eller noget i den stil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mont6700 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er blevet kontaktet af andre som  har været hos hende. Og samme historie. 
når pengene er betalt må hun ikke røres og hun syntes det er træls og det hele er bare alt for meget.  Og ingen ønsker at gøre noget hun ikke vil havde så det ender med st man må gå efter 10 min uden nogen anden følelse at man er blevet godt og grundig snydt for sine penge. 
jeg er blevet smidt ud af en anden debat om hende og det er også ok, men jeg håber virkeligt i tager min advarsel alvorligt !!!  Besøg hende ikke...  og spar jeres penge til en anden. 
lige pt kalder hun sig “ vestkystvejens bj “  eller noget i den stil. 

Du har absolute ikke ret! Ja sidst du blev smidt var pga du kaldte mig klam luder. Prøv og tænk dig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...