Hop til indhold
Guest Mont6700

Penge ud af vinduet i Esbjerg !!!

Recommended Posts

Guest Mont6700

https://annoncelight.dk/showad/291657

Pas på hende i Esbjerg og spar jer selv for en dårlig oplevelse. 

Tidligere EsbjergQ er blevet til Vestkystvejens BJ.
 

Hun er ikke en krone værd.

 

Når du kommer er alt fint indtil du har betalt så må du ikke rør hende der og ikke for hårdt og nej det må du heller ikke osv osv. 

Opgav missionen til sidst og gik. 

Så spar jeres penge og find en med lidt service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mont6700 skrev, for 5 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/291657

Pas på hende i Esbjerg og spar jer selv for en dårlig oplevelse. 

Tidligere EsbjergQ er blevet til Vestkystvejens BJ.
 

Hun er ikke en krone værd.

 

Når du kommer er alt fint indtil du har betalt så må du ikke rør hende der og ikke for hårdt og nej det må du heller ikke osv osv. 

Opgav missionen til sidst og gik. 

Så spar jeres penge og find en med lidt service. 

Du skal ikke lægge samme post i flere tråde, det tangerer spam. 
I dette tilfælde så brug underforum "Falsk markedsføring"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen og fint du smider den her. Jeg får sjældent læst "falsk markedsføring"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mont6700
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Du skal ikke lægge samme post i flere tråde, det tangerer spam. 
I dette tilfælde så brug underforum "Falsk markedsføring"

Ok. Var ikke lige helt klar over hvordan det virkede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mont6700 skrev, for 6 minutter siden:

Ok. Var ikke lige helt klar over hvordan det virkede. 

Du lagde den lige der hvor den hørte til, tak for advarslen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 2 minutter siden:

Du lagde den lige der hvor den hørte til, tak for advarslen

Nej den hører hverken til i anmeldelser eller efterlysninger. Det er ingen af delene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Nej den hører hverken til i anmeldelser eller efterlysninger. Det er ingen af delene

Jo det er en anmeldelse hvis han har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Nej den hører hverken til i anmeldelser eller efterlysninger. Det er ingen af delene

 

Mont6700 skrev, for 2 timer siden:

Når du kommer er alt fint indtil du har betalt så må du ikke rør hende der og ikke for hårdt og nej det må du heller ikke osv osv. 

Opgav missionen til sidst og gik. 

Trådstarters anmeldelse er IMHO i den grad en kort anmeldelse af dårlig service

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mont6700
Pinkman skrev, for 2 timer siden:

 

 

Trådstarters anmeldelse er IMHO i den grad en kort anmeldelse af dårlig service

Jeg kender ikke lige jeres system herinde så det må alle meget undskylde hvis der er forkert for meget eller for kort  ????? I sletter bare mit opslag og så tager i selv ned til hende og får ingenting for jeres penge. Jeg ville blot advare brugerne herinde. Gør hvad i vil  hvor latterlig kan det være 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mont6700 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg kender ikke lige jeres system herinde så det må alle meget undskylde hvis der er forkert for meget eller for kort  ????? I sletter bare mit opslag og så tager i selv ned til hende og får ingenting for jeres penge. Jeg ville blot advare brugerne herinde. Gør hvad i vil  hvor latterlig kan det være 

Du har besøgt pigen og oplevelsen var ringe. Ergo har du lagt den op det rigtige sted. Det var noget andet hvis ikke du havde mødt den pågældende pige men kun fundet billeder af hende og at de var lånt andet sted fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mont6700 skrev, for 44 minutter siden:

Jeg kender ikke lige jeres system herinde så det må alle meget undskylde hvis der er forkert for meget eller for kort  ????? I sletter bare mit opslag og så tager i selv ned til hende og får ingenting for jeres penge. Jeg ville blot advare brugerne herinde. Gør hvad i vil  hvor latterlig kan det være 

Du misforstår mig. jeg kommenterer på en anden bruger, som mener, at dit indlæg hverken er en anmeldelse eller ligger det rigtige sted.

Jeg mener at du har skrevet en anmeldelse (kort eller ej - ingen kritik heri), og at den derfor ligger det helt rigtige sted.

 

Redigeret af Pinkman
manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mont6700
Pinkman skrev, for 4 timer siden:

Du misforstår mig. jeg kommenterer på en anden bruger, som mener, at dit indlæg hverken er en anmeldelse eller ligger det rigtige sted.

Jeg mener at du har skrevet en anmeldelse (kort eller ej - ingen kritik heri), og at den derfor ligger det helt rigtige sted.

 

Den er helt fin. Tror det Aarhus charmøren der blev blå stue i børnehaven fordi jeg efter hans mening havde lagt det op i nogle andre grupper. Hold da op hvis man ikke har andet at gå op i så har man sku da en kedelig hverdag. Men fint at du kunne bruge mit indslag. Det er sku så ærgerligt at man føler pengene bliver stjålet fra en fordi man opføre sig som en gentleman. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give Mont6700 ret. Jeg har også besøgt hende og havde aftalt anal + mega m slug. Men da det kom til stykket kunne hun ikke klare anal og da jeg kom i hendes mund, spyttede hun det ud. Så hun holder ikke hvad hun lover....

så ja lad være med at besøge hende, spild af penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig og har endda været så hjernedød og besøge hende 2 gange, og det var altså ej hellere ikke spændende den anden gang :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
p.larsen skrev, den 9.8.2020 at 17:35:

Kan kun give Mont6700 ret. Jeg har også besøgt hende og havde aftalt anal + mega m slug. Men da det kom til stykket kunne hun ikke klare anal og da jeg kom i hendes mund, spyttede hun det ud. Så hun holder ikke hvad hun lover....

så ja lad være med at besøge hende, spild af penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 til dans❤️  
 

Kemien er også alt afgørende. Og hvis man allerede starter med at hive i mig når man kommer ind af døren så er det klart jeg ikke bryder mig om det. Jeg har aldrig sagt at jeg sluger , men tager det gerne i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ksm skrev, den 10.8.2020 at 23:40:

Jeg er helt enig og har endda været så hjernedød og besøge hende 2 gange, og det var altså ej hellere ikke spændende den anden gang :-(

Det er jeg ked af at høre ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holder lige lidt liv i dette indlæg, da jeg kan se hun er rimelig aktiv på Annoncelight i disse dage.

Men kan kun tilslutte mig Mont6700 m.fl.

Når først pengene har skiftet må du ingenting af alt det hun lover, hvilket jeg også allerede har beskrevet i anden tråd.

Så bliv væk og spar jeres penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplyser alle i mænd i tråden at i kommer fra EG/profil navn ved besøg?

lyder mærkeligt at pigen husker det en og andet fra jeres besøg .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 9 timer siden:

Oplyser alle i mænd i tråden at i kommer fra EG/profil navn ved besøg?

lyder mærkeligt at pigen husker det en og andet fra jeres besøg .

 

Ja det var også det jeg tænkte, da jeg læste det sidste indlæg fra hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Har besøgt hende og samme dårlige oplevelse og når der gået 5 min ej er du ikke snart færdig:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... jeg kan ikke sige at jeg er enig med jer gutter. 
Jeg synes jeg fik en dejlig behandling af en rigtig sød pige - det var i hvert fald ikke hendes fejl at oplevelsen ikke var hvad jeg håbede på.. den må jeg tage på egen kappe. 


Jeg giver hende gerne et besøg igen en anden gang muligheden er der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kalle31 skrev, for 10 minutter siden:

Hmm... jeg kan ikke sige at jeg er enig med jer gutter. 
Jeg synes jeg fik en dejlig behandling af en rigtig sød pige - det var i hvert fald ikke hendes fejl at oplevelsen ikke var hvad jeg håbede på.. den må jeg tage på egen kappe. 


Jeg giver hende gerne et besøg igen en anden gang muligheden er der

Hjertens tak for dit indlæg. Jeg bliver personligt ked af det når jeg ser negative beskeder, hellere bare sig det, jeg siger nemlig også under agten hvis der er noget. Det ender heldigvis ud i dejlige orgasmer begge veje når man åbner munden. 
 

dejlig dag til dig Kalle. Knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...