Hop til indhold
Guest Nemtøs

Mænd der giver mig udgifter

Recommended Posts

Guest MalerKbhK
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Nu  er  det  mænd  som  jeg har  mødt  før og  jeg  forventede  at  kunne  stole  på  dem. 

Bliver  vel  lidt  klogere  for  hver  gang  jeg  brænder  mine  små  tykke  fingre 

jeg havde en kunde sidste måned som skulle ha malet sit hus, jeg købte maling og alt var klar og sagde nej for andre opgaver, rundt regnet for 70.000 kr i den periode og 3 dage før meldte kunden med huset fra, der mistede jeg lige opgaver for 70.000 kr de næste par mdr .

Livet giver os nogle små slag indimellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MalerKbhK skrev, for 5 minutter siden:

jeg havde en kunde sidste måned som skulle ha malet sit hus, jeg købte maling og alt var klar og sagde nej for andre opgaver, rundt regnet for 70.000 kr i den periode og 3 dage før meldte kunden med huset fra, der mistede jeg lige opgaver for 70.000 kr de næste par mdr .

Livet giver os nogle små slag indimellem.

Så  skal  jeg  ikke  klage,  mine  udfordringer  er  jo  vand  ift  dine. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Lad kunden bestille og betale for stedet. Det burde ikke være din udgift eller udfordring. Du er for god af dig, Nemtøs. 
 

Præcis, hvis der er en der vil mødes på hotel, så lad ham booke og betale værelset. 
Hvis nogen vil mødes med dig, hvor fu er klædt noget specielt outfit, så send ham størrelse og måske et link, sådan du får det mærke / fra det sted du plejer at handle. Hvis du så skal have det på ved fremmødet, må han sende det med GLS til en pakkeshop, her kan du så hente det og iklæde dig det inden i mødes. Ellers hop ud på badeværelset og hop i kostumet. Politiet vil formentlig også få store øjne og åben mund med synlige polypper, hvis du bliver standset undervejs, kun iført netstrømper, lakvest og læderkasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I udgangspunktet er der jo tale om en generel problematik, men hvis det var mig ville jeg nok revurdere mit koncept og specielt udvælgelseskriterier, aftale form osv.   Du er bestemt ikke den eneste GP der er blevet ramt af useriøse mænd.  Jeg vil tro at sådanne kvinder tager initiativer til at undgå lignende situation. 

Det skulle jo gerne være dejligt og tilfredsstillende af være GP, uagtet om det er som en hobby eller mere professionelt rent økonomisk.   Får man for mange kedelige oplevelser kan det jo til sidst ende med, at man bliver helvedes bitter og mister tillid til alle mænd.

Alle de andre har jo sådant set rent praktisk sagt hvad man kan gøre.  Jeg vil så i stedet sige "Det er vigtigt at GP´erne  ikke i deres adfærd sender signaler om, at de sådant set vil gøre alt for at efterkomme en gæst ønsker, samt lidt blåøjet stoler på alle mennesker 

Jeg ved godt at mange GP´er er pleasere, men det er faktisk vigtigt at potentielle gæster får samme fornemmelse, som når de vil købe en billet til en koncert.  Her kan man ej heller få koncerten flyttet til en anden dag. Man ved også at man skal komme til aftalte tid, og hele arrangementet kan ikke speciel tilpasses en.   Måske et dårligt eksempel men pointen skulle gerne være:  Det frække sker altid på kvindens præmisser,  og gæsten må selv sørge for at skabe tiden,  og bruge de nødvendige ressourcer på  betaling og bookning af hotel osv osv.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det  er  ikke  fordi  min økonomi  vælter, men  nok  mere  et  behov  for  at få luft endnu engang  over  min  irritation  over  aftaler  som  ikke  bliver  holdt. 

Havde  aftalt  et  frækt  set-up  med  2 brugere  herinde,  de  tilkendegiver  begge  2 et  ønske  om  bestemt  påklædning.  Hvilket  jeg  køber. Jeg  har  tidligere  mødt  begge  2, dog  hver for  sig.  Den  ene  vælger  at  slette  sin  profil  herinde  inden  vores  møde.  Jo jeg  kan  anvende  påklædningen  og  har  også  gjort  det,  men  hvor  er  det  sur  røv. 

En  mand  som  jeg  mødes  med  meget  sjældent, men  én  af  de  første  som  jeg  havde  betalingssex  med,  han  beder  mig  om  at  bestille  et  sted  én  given  dato.  Får  bestilt.  Der  er  totalt  tavshed  fra  hans  side når  jeg  henvender  mig.  Efter  flere  beskeder  svarer  han  at  han  arbejdsmæssigt  har  travlt.  Stedet  kan  ikke  afbestilles  grundet kort tid. Har  dog  et  dejligt  sted  til  rådighed,  men  ikke  lige  planen.  

Hvad  gør  I andre? 

1)Ønsker jeg specielt outfit som GP ikke har,tilbyder jeg at betale det eller købe det efter anvisning

2)Har GP ikke stedet til det møde der er aftalt ,booker og betaler jeg hotelværelse ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Nemtøs skrev, for 32 minutter siden:

Så  skal  jeg  ikke  klage,  mine  udfordringer  er  jo  vand  ift  dine. 

Det går ihvertfald ud over min økonomi, når jeg skal betale husleje og andre udgifter og får det ikke skal være løgn, bakkede jeg ind i en lygtepæl forleden og ødelagde min kofanger, rapation og ny kofanger, pris 8000 kr, hva er det man siger, en ulykke kommer sjælden alene, men prøver at være positiv og tænker at mange har det meget værre, er trods alt " kun penge " og døde ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  jeres  gode  input  - kan  godt  se  i bakspejlet  at  jeg  er  for  flink/naiv/blåøjet. 

Vil  få  det  bedste  ud  af  mit  kommende  ophold  med  egenforkælelse og  afslapning i det  nordjyske  smukke  land. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har også prøvet at bestille et sted og så få en aflysning få timer før. Det lærte jeg af, så det gør jeg aldrig igen. Hvad med at købe et taletidskort, oprette en annonce på Annoncelight.dk, og så tage kunder som os andre den ene dag du alligevel har stedet? Hvor de ringer eller skriver på dagen og laver aftalen. Så er de forhåbentlig mere seriøse. 

Men i fremtiden så lad være med at påtage dig udgifter. Vil en mand se dig i noget bestemt tøj, så må han selv købe det. Vil han have et værelse booket, så må han selv gøre det. Ellers må de overføre pengene for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Tak  for  jeres  gode  input  - kan  godt  se  i bakspejlet  at  jeg  er  for  flink/naiv/blåøjet. 

Vil  få  det  bedste  ud  af  mit  kommende  ophold  med  egenforkælelse og  afslapning i det  nordjyske  smukke  land. 

Håber du vil nyde tider heroppe trods alt søde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

Tak  for  jeres  gode  input  - kan  godt  se  i bakspejlet  at  jeg  er  for  flink/naiv/blåøjet. 

Vil  få  det  bedste  ud  af  mit  kommende  ophold  med  egenforkælelse og  afslapning i det  nordjyske  smukke  land. 

Afslapning i Nordjylland, det øs regner og er små koldt :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Afslapning i Nordjylland, det øs regner og er små koldt :mellow:

Kun i dag så kommer varmen.

Kan kun anbefale at slå en smut forbi det blå ishus ved Tversted strand og nyde den smukke natur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Afslapning i Nordjylland, det øs regner og er små koldt :mellow:

Hvorfor så negativ

vejrudsigten for Vendsyssel ser lovende ud de næste dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har også prøvet at bestille et sted og så få en aflysning få timer før. Det lærte jeg af, så det gør jeg aldrig igen. Hvad med at købe et taletidskort, oprette en annonce på Annoncelight.dk, og så tage kunder som os andre den ene dag du alligevel har stedet? Hvor de ringer eller skriver på dagen og laver aftalen. Så er de forhåbentlig mere seriøse. 

Men i fremtiden så lad være med at påtage dig udgifter. Vil en mand se dig i noget bestemt tøj, så må han selv købe det. Vil han have et værelse booket, så må han selv gøre det. Ellers må de overføre pengene for det. 

Tak  for  dit  forslag, men  jeg  gider  ikke  bøvlet  med  taletidskort, annonce  osv. 

Men ja  jeg  har  lært  lektien  i  dag.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Kun i dag så kommer varmen.

Kan kun anbefale at slå en smut forbi det blå ishus ved Tversted strand og nyde den smukke natur.

Yes det Blå Ishus ved Tversted strand, så mange sommerminder der fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Kun i dag så kommer varmen.

Kan kun anbefale at slå en smut forbi det blå ishus ved Tversted strand og nyde den smukke natur.

Tak  for  anbefaling, smutter  forbi  hvis  vejret  er til  det. 

Bare  ikke  i denne  omgang,  så  langt  nord  på  kommer  jeg  dog  ikke .

Redigeret af Nemtøs
Manglede et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 3 minutter siden:

Yes det Blå Ishus ved Tversted strand, så mange sommerminder der fra

Yes. Lækker hvidt guf og store kugler:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

Tak  for  dit  forslag, men  jeg  gider  ikke  bøvlet  med  taletidskort, annonce  osv. 

Men ja  jeg  har  lært  lektien  i  dag.  

Bare den ene gang? Tænk på du får god sex, stive pikke og skønne mænd ud af besværet. Og hvem elsker ikke det? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Bare den ene gang? Tænk på du får god sex, stive pikke og skønne mænd ud af besværet. Og hvem elsker ikke det? :D

Det  er  ikke  besværet  værd  for  mig. 

Jeg  er  kørt  sur  i mænd  der  ikke  kan  læse  en  annonce.  Det  med  annonce  er  et  afsluttet  kapitel  for  mig,  så  må  jeg  undvære den  gode  sex. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det  er  ikke  besværet  værd  for  mig. 

Jeg  er  kørt  sur  i mænd  der  ikke  kan  læse  en  annonce.  Det  med  annonce  er  et  afsluttet  kapitel  for  mig,  så  må  jeg  undvære den  gode  sex. 

 

Øv. Men så er det måske bedst at holde en lang pause, og kun vende tilbage hvis du synes det er besværet værd på et senere tidspunkt? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Tak  for  jeres  gode  input  - kan  godt  se  i bakspejlet  at  jeg  er  for  flink/naiv/blåøjet. 

Vil  få  det  bedste  ud  af  mit  kommende  ophold  med  egenforkælelse og  afslapning i det  nordjyske  smukke  land. 

Vi nordjyder er også så flinke :P  ihvertfald nogle stykker af os ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor så negativ

vejrudsigten for Vendsyssel ser lovende ud de næste dag

Jeg har været i hundeskoven med vores 2 hunde de seneste 2 dage og det har regnet, blæst og været koldt.

Så jeg er ligeså træt af den danske sommer som @Nemtøser af mænd! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har været i hundeskoven med vores 2 hunde de seneste 2 dage og det har regnet, blæst og været koldt.

Så jeg er ligeså træt af den danske sommer som @Nemtøser af mænd! 

Jeg  er  træt  af  mennesker  (mænd og kvinder) som  ikke  holder  hvad  de  lover. 

Så nej  jeg  er  ikke træt  af  mænd.  De  mænd  som  har  mødt  mig  for  nylig  ved  at  jeg  bestemt  ikke  er  træt  af  dem. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...