TheVoice 9519 Skrevet 10. August, 2020 Lasselarseb skrev, 1 time siden: Jeg kan lide stille og rolig samvær uden drama eller ekstaser. Jeg betaler for at blive serviceret seksuelt og har ingen behov for at min "behandler" får orgasme. Så langt så godt Det stemmer jo 1 til 1 med præmissen i købesex, så det kan alle vel forstå. Citat Hvis du tjekker anmeldser så er der usædvanligt mange der giver de professionelle piger orgasmer - nogle gange mere end et stk. Pigerne der svarer på anmeldelserne bekræfter den særlige unikke oplevelse. I sådanne (næsten alle) tilfælde er en rabat til kunden vel på sin plads? Hvis nej - hvorfor ikke? Den udgave hvor kvinden opnår orgasme og hvor der reelt er tale om gensidig nydelse skaber jo specielt meget undring. For folk uden kendskab til købesex opfattes det nok nærmest som løgn, og et forsøg på at fremstille prostitution som noget der for dem er utænkelig. Fakta er blot det bestemt også forekommer. Det findes faktisk mange gæster hvor det betragtes som en oplevelse i særkasse hvis kvinden får orgasme. Overdrivelse har det jo med at fremme forståelsen, så i stedet for at tale om rabat, burde man tale om hvad denne ekstra ydelse burde koste. Hvorfor så det ? Tja..... for det første kræver det at kvinden "giver mere af sig selv" end hvad man med rette kan forvente. For det andet er de fleste kvinder således indrettet, at det tærer på dagens seksuelle energi - Med andre ord har det mærkbar betydning for hvor mange gæster man kan service på en vagt. Da vi taler købesex er man jo også nødt til at anskue problematikken ud fra et økonomisk og forretningsmæssigt perspektiv. Jeg kender nogle stykker i privat/diskret som klar bekræfter tesen. De siger nemlig at hvis de giver sig fuldt ud, så er de så at sige kneppet og slikket fuldstændig flade et nogle enkelte gæster. Sagt lidt kynisk, så holder de for nogen gæster noget tilbage, og for måske nogle favoritter giver los. Der kan således sagtens argumenteres for, at nogen får noget ekstra. Nu tager de så ikke ekstra betaling, for at give noget ekstra, og det var derfor jeg starte med at skrive "hvad burde det ekstra egentlig koster" ? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 10. August, 2020 Jeg vælger at stå fast. Hvis en gp får orgasme pga mine sublime evner i en seng, forventer jeg at mit besøg kostede gratis. Slut, prut, finale og basta. Jeg svarer lige selv på mit eget indlæg: “Yer right.” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 10. August, 2020 jeg har to gange i mit set en GP gennem flere år. Begge gange kom jeg forbi et par gange om måneden og betalte hendes faste pris for en time. Nogle gange var jeg der 40 min, andre gange var jeg der 90 min (såfremt der ikke var gæster der ventede). God kemi er et krav, for at begge parter har en har en god oplevelse. Og når kemien først er tilstede så taler man om alle mulige ting og derigennem for en masse tillid. Jeg ville være blevet øv...Hvis en af de 2 piger var begyndt at sige at nu var jeg gået 10 min over tiden eller lign. Men ja....Tænker nydelse kun er en bonus for begge parter der gør det bedre. Og at noget er bedre end forventet gør vel ikke man "kræver" rabat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 10. August, 2020 underdog40 skrev, for 3 timer siden: Jeg vælger at stå fast. Hvis en gp får orgasme pga mine sublime evner i en seng, forventer jeg at mit besøg kostede gratis. Slut, prut, finale og basta. Jeg svarer lige selv på mit eget indlæg: “Yer right.” Der mangler vist et ord i dit indlæg. Der skulle vist stå: "Hvis en GP rent hypotetisk får orgasme...…. " Sådan så giver det fin mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 10. August, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 18 minutter siden: Der mangler vist et ord i dit indlæg. Der skulle vist stå: "Hvis en GP rent hypotetisk får orgasme...…. " Sådan så giver det fin mening Tro mig. Jeg nærer ingen illusion om at give gp’en meget andet end penge og pikkemand. De skælvende orgasmer overlader jeg til eroguides samlede tropper af præmieelskere. Desværre må jeg også indrømme at jeg kaster en lille smule op i munden, når jeg læser en anmelder der hylder sine egne evner og efterlader pigen i himmelvendte orgasmekramper. Lad mig også lige selv svare på den: “yer right” Redigeret 10. August, 2020 af underdog40 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 10. August, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 9 timer siden: Hvis du tjekker anmeldser så er der usædvanligt mange der giver de professionelle piger orgasmer - nogle gange mere end et stk. Pigerne der svarer på anmeldelserne bekræfter den særlige unikke oplevelse. I sådanne (næsten alle) tilfælde er en rabat til kunden vel på sin plads? Hvis nej - hvorfor ikke? Fordi orgasmer er noget ....pjat. En orgasme... hvad er det for noget at give rabat for? Easy come easy go. Pigerne er vel ikke i det her for at samle orgasmer, som alligevel er glemt om en time? De fleste kvinder idag ordner orgasmerne selve, hvis de har brug for dem. Det er mænden/kunderne som er orgasmefikserede. Hvor mange gange må man komme på 15 min? Fik jeg hende at komme? Det er en umulig paradoks: Hvis han ikke oplever at hun nyder, så er han utilfreds. Hvis han oplever at hun nyder, skal han have rabat. Hvad i al verden skal en stakkels pige gøre? Nyde lidt, men ikke for meget? I øvrigt er - som sædvanligt - al sammenligning med andre butikker ude i hampen. Det økonomiske mennesket er altså et mærkeligt væsen når det kommer til lidenskab. Hvad er det for en størrelse som begynder at tælle kr og øren når orgasmerne bølger frem? Køb då en masse skjorter istedet for. Eller fuglfefrø... Redigeret 10. August, 2020 af Bananas 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 10. August, 2020 (edited) Bananas skrev, for 1 time siden: Fordi orgasmer er noget ....pjat. En orgasme... hvad er det for noget at give rabat for? Easy come easy go. Pigerne er vel ikke i det her for at samle orgasmer, som alligevel er glemt om en time? De fleste kvinder idag ordner orgasmerne selve, hvis de har brug for dem. Det er mænden/kunderne som er orgasmefikserede. Hvor mange gange må man komme på 15 min? Fik jeg hende at komme? Det er en umulig paradoks: Hvis han ikke oplever at hun nyder, så er han utilfreds. Hvis han oplever at hun nyder, skal han have rabat. Hvad i al verden skal en stakkels pige gøre? Nyde lidt, men ikke for meget? I øvrigt er - som sædvanligt - al sammenligning med andre butikker ude i hampen. Det økonomiske mennesket er altså et mærkeligt væsen når det kommer til lidenskab. Hvad er det for en størrelse som begynder at tælle kr og øren når orgasmerne bølger frem? Køb då en masse skjorter istedet for. Eller fuglfefrø... Fuldstændig enig. Man kan jo dernæst begynde at spekulere i hvor meget rabat skal der gives ved en klitoris orgasme kontra en vaginal orgasme. Det er jo vigtigt at få afgjort forinden om den ene orgasme er mere værd end den anden sådan rent prismæssigt. Og længden af orgasmen har vel også noget at skulle have sagt? F. eks kunne 10 sekunders orgasme udløse en rabat på 10 procent, 20 sek. en rabat på 20 procent og så fremdeles. Så hvis man virkelig oksede løs og lagde sig i selen kunne man faktisk som kunde opnå en ret væsentlig prisnedsættelse . Det ville selvfølgelig kræve et stopur hvor man huskede at trykke lige i det øjeblik hvor orgasmen rullede men hvor der er vilje er der vej som man siger. Så alle rabat hungrende kunder må hellere medtage et stopur ved næste besøg hos en GP. Det er jo ikke sikkert hun har et selv. Men husk at spørg om rabat der hvor i køber uret. Redigeret 10. August, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 11. August, 2020 (edited) Lady C skrev, for 14 timer siden: Fuldstændig enig. Man kan jo dernæst begynde at spekulere i hvor meget rabat skal der gives ved en klitoris orgasme kontra en vaginal orgasme. Det er jo vigtigt at få afgjort forinden om den ene orgasme er mere værd end den anden sådan rent prismæssigt. Og længden af orgasmen har vel også noget at skulle have sagt? F. eks kunne 10 sekunders orgasme udløse en rabat på 10 procent, 20 sek. en rabat på 20 procent og så fremdeles. Så hvis man virkelig oksede løs og lagde sig i selen kunne man faktisk som kunde opnå en ret væsentlig prisnedsættelse . Det ville selvfølgelig kræve et stopur hvor man huskede at trykke lige i det øjeblik hvor orgasmen rullede men hvor der er vilje er der vej som man siger. Så alle rabat hungrende kunder må hellere medtage et stopur ved næste besøg hos en GP. Det er jo ikke sikkert hun har et selv. Men husk at spørg om rabat der hvor i køber uret. Så er det vidst slut med at fake orgasmer . Citattid? Det tror jeg nok det er: “Om lidt...blir’ her stille” Redigeret 11. August, 2020 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pepper Skrevet 11. August, 2020 Jamen kæreste venner rabat?.Hvad tænker i på ,det er da det bedste ved det hele at pigerne får en på opleveren. Jeg har det sådan at pigerne skal forkæles først med en gang massage ,Ælsker at massere komme rundt de dejlige bryster uhm op SF lårene og ind til det ypperste . Jeg forkæler dem ofte med lidt extra til noget lækkert som jeg måske ser næste gang ,som lækker BH sæt . Dem som kræver rabat ved jo ikke hvordan en rigtig mand behandler en kvinde ,men der er heldigvis mange der gør det . Det er tydelig med de mange gode svar og heldigvis for det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 12. August, 2020 @Want More 6 Ja..... jeg har flere gange været ude for at gengangere som jeg havde særdeles god kemi med, pludseligt ville forhandle om prisen eller har haft stillet krav om at kunne reservere tid, uden selv at vide om de kunne, på det pågældende tidspunkt.... Bizar tilgang når de mener, at fordi jeg også nyder det, så er jeg mindre værd eller/og bør sige nej til andre fordi de måske kommer forbi... Jeg NYDER i den grad mit virke, men i mit stakkels lille blondine hovede, er jeg også bare en helt almindelig Q, der mister lysten Totalt og aldeles til sex, hvis prisen skal forhandles, bare fordi jeg går ekstra glad på job og Derfor yder endnu mer’ og gir mere af mig selv.... I alle andre erhverv, ville det blive belønnet med bonusordninger eller lønforhøjelse... og hjemme hos konen/kæresten ville det udløse god stemning og mere fleksibilitet og måske enda blomster og en middag, som tegn på “den gode stemning” Tro næppe det ville virke at sige: årrrhhh hvor var du Bare dejlig igår skat, jeg kunne virkeligt mærke du havde lyst til mig, så nu får du lov til at gøre bilen ren... jeg griner ærligt talt lidt indvendigt over tilgangen og tænker at nu er det da vidst på tide “han” skifter udbyder... Som der også bliver nævnt længere oppe, så ja.. jo mere jeg gir af mig selv, jo færre gæster tager jeg ind... og derfor ville en lønforhøjelse frem for lønnedgang da være mere passende, hvis en vil vise mig, hvor værdsat Jeg er... Mister absolut intet ved at sige nej tak til den der ikke respekterer mig og mit valg om erhverv, for at tage en anden ind, som Takler opgaven bedre... -Tværtimod... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5248 Skrevet 13. August, 2020 @Frodige Jeanette tak for dit indspark. Med mindre, at de specifikt har nævnt din nydelse som argument for ønsket om prisnedslag, tror du så ikke snarere, at mændenes (som er gengangere) pludselige ønske om rabat hænger mere sammen med, at de mener, at en “gradvist opsparet mængderabat” nu er på sin plads? Altså det, som en anden bruger kaldte loyalitetsbonus, som man jo finder i mange andre sammenhænge? Til gengæld vil jeg sige, at dit (og andre pigers) opslag har åbnet mine øjne for, at et ønske om rabat meget hurtigt af pigen vil blive opfattet som om, at manden åbenbart mener, at hun nu er mindre værd. Det er nok ikke det, han mener (for så var han vel næppe kommet tilbage i det hele taget), men manden kan som bekendt ikke diktere, hvordan pigen opfatter hans ønske. Personligt har jeg ikke været hos samme pige mere end to gange (endnu), og jeg ved ærligt talt ikke, om jeg potentielt kunne finde på at bede om rabat, så jeg har ikke direkte erfaring med situationen. Efter at have læst denne tråd, vil jeg dog næppe gøre det, for tråden her har jo fint belyst, at man lynhurtigt kan spolere en ellers fremragende GP-relation ved at forlange rabat. Faktisk er det i min optik nok bare at spørge om det, så er den ærgerlige situation opstået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 13. August, 2020 Want More 6 skrev, den 4.8.2020 at 16:59: Det der ikke er dejligt, er at nogle af dem vil betale mindre anden gang fordi "Du nød det jo også" eller "Du fik da også orgasme". Det ér da en underlig holdning. Det må da netop være pengene værd at man nyder det, at man får orgasme. Selvfølgelig skal manden da have en form for rabat - eller måske ligefrem have det gratis - hvis kvinden nyder det. Ellers må hun forsøge at lægge bånd på sig selv eller tænke på noget andet imens. Jeg var engang hos min "elskede" faste glædespige, og da hun var kommet to gange inden for de første 15 min. mente jeg helt klart at hun måtte skylde mig 2 x 30 min, det var hun desværre ikke selv helt enig med mig i. Jeg mener også at hvis man betaler et beløb for f. eks. 30 min og man kun må komme en gang, så er det da ikke rimeligt hvis hun så selv kommer to gange - eller hvad synes I andre? Nå, men nok ironi for denne gang. Synes det er vildt dejligt når kvinden man er sammen med tydeligvis kan lide det, så føler jeg personligt at man får lidt mere for pengene og får lyst til at komme igen. Tak fors sidst @Want More 6 (fredags aften), jeg kommer helt klart igen en anden dag, og så skal du ikke nøjes med at sutte pik, selvom det helt klart var lækkert. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 13. August, 2020 Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden: Efter at have læst denne tråd, vil jeg dog næppe gøre det, for tråden her har jo fint belyst, at man lynhurtigt kan spolere en ellers fremragende GP-relation ved at forlange rabat. Faktisk er det i min optik nok bare at spørge om det, så er den ærgerlige situation opstå Det har du fuldstændigt ret i. Hvis pigen mener du skal ha rabat eller andre goder, så skal du nok få det, men spørg ikke, det er simpelthen en lystdræber. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 13. August, 2020 Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden: @Frodige Jeanette tak for dit indspark. Med mindre, at de specifikt har nævnt din nydelse som argument for ønsket om prisnedslag, tror du så ikke snarere, at mændenes (som er gengangere) pludselige ønske om rabat hænger mere sammen med, at de mener, at en “gradvist opsparet mængderabat” nu er på sin plads? Altså det, som en anden bruger kaldte loyalitetsbonus, som man jo finder i mange andre sammenhænge? Til gengæld vil jeg sige, at dit (og andre pigers) opslag har åbnet mine øjne for, at et ønske om rabat meget hurtigt af pigen vil blive opfattet som om, at manden åbenbart mener, at hun nu er mindre værd. Det er nok ikke det, han mener (for så var han vel næppe kommet tilbage i det hele taget), men manden kan som bekendt ikke diktere, hvordan pigen opfatter hans ønske. Personligt har jeg ikke været hos samme pige mere end to gange (endnu), og jeg ved ærligt talt ikke, om jeg potentielt kunne finde på at bede om rabat, så jeg har ikke direkte erfaring med situationen. Efter at have læst denne tråd, vil jeg dog næppe gøre det, for tråden her har jo fint belyst, at man lynhurtigt kan spolere en ellers fremragende GP-relation ved at forlange rabat. Faktisk er det i min optik nok bare at spørge om det, så er den ærgerlige situation opstået. He He.... Ja... Loyalitetsbonusser og mængderabatter... Det er altså næsten lidt “Go humor” på den der mand/kvinde konto.. Men ikke desto mindre så tror jeg du har ret... Den form for anerkendelse er afgjort noget man optjener i byggemarkedet og hos bilforhandleren ol... (De maskuline erhverv) -Handels industrien er på den maskuline bane.. lige som meget andet i samfundet er bygget op af og med maskuline værdier Og kræfter... I de feminine erhverv findes den form for “handler” ikke... (servitricer, pædagoger, terapeuter... osv... ) Der gir man drikkepenge/gaver/Blomste osv. som gæst/kunde/bruger, hvis man er ekstra glad... Gæt selv hvorfor.... (og tag et Gratis gæt mere på hvorfor skilsmisseraten er så høj... måske vi slet ikke Forstår hinandens sprog og slet ikke kommunikere med hinanden, hver gang vi taler “sammen” ) De der rabatordninger og loyalitetsbonusser er noget i mænd har SAMMEN.... Hold endeligt os kvinder ude af “den leg” Det har ALDRIG virket positivt på os, at blive bedt om at levere en loyalitets-bonus i form af rabatter, eller at vi skulle løbe ekstra stærkt eller uden grund... og det gør det heller ikke i det her erhverv, bare fordi vi vælger at være GP’er... Så jeg kan kun bakke op om dit valg vedr. din fremtidige tilgang... For mit eget vedkommende daler stemningen og min lyst i samme øjeblik emnet er oppe til “debat”.. Den kan dog redes hvis mit nej bliver imødekommet.. men ved 2. Forsøg lukker festen... Og det er Ikke engang pga. prisen.. Det er udelukkende selve tilgangen, der skaber mit Personlige ørkenland... -Hvor feminintIsk og rødstrømpe-blondine agtigt det end måtte lyde... Jeg ELSKER at servicere og stå til rådighed for Jer dejlige mænd og det maskuline, selvom jeg gerne vil have at i først går ind af min feminine dør... Må jeg heller lige tilføje så ikke jeg bliver tolket som feminist... griner... Til gengæld kunne vi kvinder også lære noget ved at tale jeres sprog “til jer” lidt oftere.... Enhver mand burde da have optjent En kold øl og et godt blow af konen/kæresten, når han var færdig med at male, pudse, skære, hamre og banke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 13. August, 2020 Liv skrev, for 5 timer siden: Det har du fuldstændigt ret i. Hvis pigen mener du skal ha rabat eller andre goder, så skal du nok få det, men spørg ikke, det er simpelthen en lystdræber. Nemlig. Og...… det sker jo, at der nogen gange imellem stamkunder og Gp opstår en eller anden gensidig god kemi, både seksuelt og menneskeligt, og bliver deres møder bare anderledes. (der tilføres noget mere) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 17. August, 2020 22 cm and thick skrev, den 13.8.2020 at 14:15: Selvfølgelig skal manden da have en form for rabat - eller måske ligefrem have det gratis - hvis kvinden nyder det. Ellers må hun forsøge at lægge bånd på sig selv eller tænke på noget andet imens. Jeg var engang hos min "elskede" faste glædespige, og da hun var kommet to gange inden for de første 15 min. mente jeg helt klart at hun måtte skylde mig 2 x 30 min, det var hun desværre ikke selv helt enig med mig i. Jeg mener også at hvis man betaler et beløb for f. eks. 30 min og man kun må komme en gang, så er det da ikke rimeligt hvis hun så selv kommer to gange - eller hvad synes I andre? Nå, men nok ironi for denne gang. Synes det er vildt dejligt når kvinden man er sammen med tydeligvis kan lide det, så føler jeg personligt at man får lidt mere for pengene og får lyst til at komme igen. Tak fors sidst @Want More 6 (fredags aften), jeg kommer helt klart igen en anden dag, og så skal du ikke nøjes med at sutte pik, selvom det helt klart var lækkert. Ironi er skønt.. Og jeg ordner gerne andet end at sutte din pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 17. August, 2020 Want More 6 skrev, for 15 minutter siden: Og jeg ordner gerne andet end at sutte din pik Såsom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 17. August, 2020 TheVoice skrev, den 10.8.2020 at 14:00: Hvis du tjekker anmeldser så er der usædvanligt mange der giver de professionelle piger orgasmer - nogle gange mere end et stk. Pigerne der svarer på anmeldelserne bekræfter den særlige unikke oplevelse. I sådanne (næsten alle) tilfælde er en rabat til kunden vel på sin plads? Hvis nej - hvorfor ikke? Hvis nej, fordi du så aldrig ville få pigerne til at indrømme at de havde fået orgasme. Og tænk hvis vi mænd skulle gå glip af det. Det er jo en stor del af nydelsen for os mænd at se pigen komme. Men hvis der var en aftale om extra betaling når pigernes fik orgasme, kan man så stole på at det ikke er Fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 18. August, 2020 22 cm and thick skrev, for 20 timer siden: Såsom? At bladre når du siger det, i dit Anders And blad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 18. August, 2020 Want More 6 skrev, for 2 timer siden: At bladre når du siger det, i dit Anders And blad Århhh elsker Anders And! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 18. August, 2020 sanook skrev, for 14 timer siden: Hvis nej, fordi du så aldrig ville få pigerne til at indrømme at de havde fået orgasme. Og tænk hvis vi mænd skulle gå glip af det. Det er jo en stor del af nydelsen for os mænd at se pigen komme. Men hvis der var en aftale om extra betaling når pigernes fik orgasme, kan man så stole på at det ikke er Fake. Mit oprindelige indlæg brugte jeg bare det omkring ekstra betaling, til at illustrere at det typisk fordre, at kvinder giver mere af sig selv, hvorfor ønske om rabat er helt i hegnet. når man har været så heldig at opleve noget som går ud over hvad man med rette kan forvente. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 18. August, 2020 (edited) TheVoice skrev, den 10.8.2020 at 14:00: Da vi taler købesex er man jo også nødt til at anskue problematikken ud fra et økonomisk og forretningsmæssigt perspektiv. Jeg kender nogle stykker i privat/diskret som klar bekræfter tesen. De siger nemlig at hvis de giver sig fuldt ud, så er de så at sige kneppet og slikket fuldstændig flade et nogle enkelte gæster. Sagt lidt kynisk, så holder de for nogen gæster noget tilbage, og for måske nogle favoritter giver los. Der kan således sagtens argumenteres for, at nogen får noget ekstra. Nu tager de så ikke ekstra betaling, for at give noget ekstra, og det var derfor jeg starte med at skrive "hvad burde det ekstra egentlig koster" ? Man kunne også vende tingene på hovedet og spørge pigen om hun vil give orgasme garanti. Prisen afhængig af dette. En pris med og en pris uden garanti. Så kan det nok være at GFeren vil gøre sig umage.! Redigeret 18. August, 2020 af sanook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 19. August, 2020 sanook skrev, for 22 timer siden: Man kunne også vende tingene på hovedet og spørge pigen om hun vil give orgasme garanti. Prisen afhængig af dette. En pris med og en pris uden garanti. Så kan det nok være at GFeren vil gøre sig umage.! Helt generelt for branchen kan der jo ikke gives nogen "oplevelses garanti" til gæsterne. Når man læser mange anmeldelser, kunne man godt få det indtryk, at dette forventes. Det sjove i denne tråd er så, at nogle gæster i alvor forventer en rabat hvis kvinden rent faktisk også fik noget ud det. Omkring det med om GP´er gør sig umage omkring dit og dat, så er der vel ikke andet at sige, at det som ved et almindeligt job næppe af er styret prisen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg