Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Misjo1
Lady C skrev, for 22 timer siden:

Åh nej. Nu bliver jeg nok upopulær. Men jyder - de er i høj kurs hos mig. Giv mig en sindig jyde der tænker før han taler og som kan ud trætte en i orgasmer og ikke ord. :wub:

Undskyld - kunne ikke lade være. Den lå altså bare lige til side benet :D:P

Kender dejlige københavnere også <3

 

 

Så må jeg jo være dobbelt op kære @Lady C Jeg er barnefødt i Jylland men bor i "københavn" (for jyder er alle sjællændere jo Københavnere :wub:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 2 timer siden:

ved at slå sig ned i byen på mere permanent basis (ud over Filippa forstås).

SÅ helt slemt fat er det næppe med os...

Non sequitur. Motivet kan være købekraft og ikke sympatiske mennesker. Man skal passe på ikke at lade sig forføre af sine egne romantiseringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 23 timer siden:

Desværre Lizbeth selv:(

Og jeg ved virkelig ikke hvorfor? Har kun haft gode oplevelser med hende. Og jeg er hverken kinky eller noget. 

Men det er livets lod og skal da ikke betyde, at hun ikke kan optræde her blandt de allerstørste på The Big Ten. 

Jeg tror dælme pigebarnet har gået hen og fået følelser for dig, gamle jas. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 timer siden:

Non sequitur. Motivet kan være købekraft og ikke sympatiske mennesker. Man skal passe på ikke at lade sig forføre af sine egne romantiseringer.

Tak for belæringen, men du skal ikke være nervøs på mine vegne.

Jeg ved i øvrigt ikke ganske, hvad du mener med "købekraft" her. Det er en deskriptiv og teknisk term, som jeg af professionelle grunde beskæftiger mig med på daglig basis, men som næppe giver mening i denne sammenhæng.

Udgangspunktet var @Bananas påstand om, at pigerne (dvs. GP'erne) efterhånden ville opdage, at København var "smoke and mirrors" og beboet af "mennesker som bilder sig ind, at de er noget særligt, hvilket de ikke er."

Hvilket var og er en paradoksal påstand allerede af den grund, at flere af de piger, som tråden faktisk handler om, har slået sig eller er ved at slå sig ned i København på mere permanent basis efter at have besøgt os i flere år.

Det er indlysende, at motivet for dem (også) er økonomisk - hvis det er det, du mener med "købekraft" - men de piger, der er tale om her, er af en sådan kaliber, at de kunne tjene væsentligt mere andre steder. Så når de alligevel vælger at slå sig ned så højt mod nord i vores by med det barbariske klima, handler det ikke bare om økonomi.

Det er ikke det samme som, at jeg bilder mig ind, at de møder lutter sympatiske kunder i Danmark (eller smilende hjælpsomme medborgere i øvrigt). For det gør de ikke. Realiteten er formentlig alene, at vi som gennemsnit ikke er helt så usympatiske som dem, de kan møde så mange andre steder. 

Cob 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 timer siden:

Non sequitur. Motivet kan være købekraft og ikke sympatiske mennesker. Man skal passe på ikke at lade sig forføre af sine egne romantiseringer.

Jeg tror nu ikke danskernes købekraft - villighed til at betale for samvær - er højere end mange andre lande. Det har nok snarere noget at gøre med at det er relativt trygt at arbejde i dette fag i Danmark, sammenlignet med mange andre lande. Jeg har talt med piger som igen og igen vender tilbage til DK for at arbejde. De siger samstemmende at det er det land de er mindst bange i. Indtjeningen er lidt bedre i Tyskland, men arbejdsforholdene er noget hårdere. Dvs de bliver styret meget mere. Her i DK kan de fleste piger fravælge kunder de ikke ønsker, det får de ikke lov til ret mange andre steder. 

Det skal tilføjes at ovenstående piger alle er thai, men det er næppe meget anderledes for andre nationaliteter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 18 minutter siden:

Jeg ved i øvrigt ikke ganske, hvad du mener med "købekraft" her.

Der er en større geografisk koncentration i Kbh end noget andet sted i landet. Det er vel ret indlysende?

cobham skrev, for 22 minutter siden:

Udgangspunktet var @Bananas påstand om, at pigerne (dvs. GP'erne) efterhånden ville opdage, at København var "smoke and mirrors" og beboet af "mennesker som bilder sig ind, at de er noget særligt, hvilket de ikke er."

Hvilket var og er en paradoksal påstand allerede af den grund, at flere af de piger, som tråden faktisk handler om, har slået sig eller er ved at slå sig ned i København på mere permanent basis efter at have besøgt os i flere år.

Det er så her, du slutter forkert. Der er intet paradoks, jf. mit argument.

cobham skrev, for 24 minutter siden:

Så når de alligevel vælger at slå sig ned så højt mod nord i vores by med det barbariske klima, handler det ikke bare om økonomi.

Det er nok rigtigt, sådan som Aarhuselsker også nævner. Men nu diskuterede vi - jf Bananas kommentar til tvr, det vil sige Kbh. vs. provins.

Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror nu ikke danskernes købekraft - villighed til at betale for samvær - er højere end mange andre lande.

Måske, måske ikke - men min pointe var, hvor købekraftkoncentrationen er størst i DK. Det du nævner er i øvrigt ikke det samme, villighed er noget andet end kraft.

Jeg er ellers helt enig med jer begge i, at DK nok er attraktivt af mange andre grunde, men der tror jeg ikke København skiller sig positivt ud fra resten af landet ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 9 minutter siden:

Det du nævner er i øvrigt ikke det samme, villighed er noget andet end kraft.

Nja, med højere købekraft ( flere penge at bruge) jo højere villighed til at bruge pengene :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Nja, med højere købekraft ( flere penge at bruge) jo højere villighed til at bruge pengene :) 

Altså er det to forskellige ting, det ene er uafhængig, og det andet er afhængig variabel. Der er et N for meget i begyndelsen af din sætning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Advarsel

Jeg er nok på linje med @underdog40

Jeg ved ikke, hvem du er, og hvorfor du er her.

Så selv om det kribler i fingrene, får du ikke et svar på de bemærkninger ovenfor, der vedrører mine indlæg. 

Men tro mig: jeg vil følge dig med interesse.

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, den 5.8.2020 at 21:43:

Uanset hvad årsagen måtte være, så er jeg ikke helt sikker på, at det er noget vi skal diskutere her, eller er det? Jeg synes enhver kvinde er berettiget til at bestemme hvem hun vil se og hvem hun ikke vil se. OG jeg synes faktisk ikke det er noget vi skal fortælle andre om. Det er naturligvis irriterende, hvis man opfatter kvinden som en absolut stjerne, men hvorfor er det vigtig viden og ikke ligegyldig info? 

Måske er jeg galt afmarcheret, men det er min personlige holdning :) 

Nu skal denne tråd ikke handle om Lizbeth, men for mig er det interessant at erfare at det ikke kun er mig hun ikke længere vil se. Hun var også min absolutte favorit. Gad vide om der er nogle som har kunnet forblive kunde hos hende i de 12 måneder hun nu har haft base i Danmark? Det virker lidt som om hun ikke ønsker langvarige kundeforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 7 minutter siden:

Nu skal denne tråd ikke handle om Lizbeth, men for mig er det interessant at erfare at det ikke kun er mig hun ikke længere vil se. 

Jeg finder det personligt ganske uinteressant, og forstår ikke hvorfor I ønsker at gætte på årsagerne. Men min holdning er jo også bare, at enhver kvinde i den her branche, og det gælder også @LizbethPrecious1 altid har lov til at sige nej til en eller flere personer, og det UDEN, at det behøver at blive gjort til genstand for en eller anden mere eller mindre offentligt debat. Men igen, det er blot min mening. Jeg synes I skal lade den ligge og finde noget andet at bruge jeres tid på. Lizbeth har valgt, og det er hun i sin gode ret til. Det var igen min mening - og jeg accepterer, at I åbenbart er uenige ---- men jeg synes I skal komme videre ud i livet og bruge jeres kræfter på noget andet !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, 1 time siden:

Jeg finder det personligt ganske uinteressant,

Lige for at forstå dig ret. Men du finder altså vores interesser uinteressante? Hmmm. Det synes jeg er interessant. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Miller's Crossing og @cobham

Min dumme kommentar var en replik til @tvr:
Ah, vi er vel kun lige akkurat så priviligerede som vi fortjener (vedrørende at nogen mente at København var heldige med så mange dejlige kvinder på besøg). Den kommentar kan man jo mene hvad man vil om.

Men det var alligevel en dum replik fra undertegnet. Når der ikke er så mange klapphatter herinde som jeg kan blive irriteret over, så virker det til at jeg bliver en klaphat selv. "Selv er bedste tjener" siger vi omtrent på svensk.

Ni ræpresenterer begge "Fine Arts-segmentet" indenfor sexforpengeanmeldelsekulturen. Noget som vi er mange som er glade for.

Og ni fortjener ikke mine klaphat-kommentarer.  Sorry.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliekongen skrev, den 6.8.2020 at 22:40:

Nu skal denne tråd ikke handle om Lizbeth, men for mig er det interessant at erfare at det ikke kun er mig hun ikke længere vil se. Hun var også min absolutte favorit. Gad vide om der er nogle som har kunnet forblive kunde hos hende i de 12 måneder hun nu har haft base i Danmark? Det virker lidt som om hun ikke ønsker langvarige kundeforhold.

Jeg er stadig kunde hos Lizbeth.

Når et forhold mellen to personer slutter, kan begge parter have del i årsagen. Har du tænkt på det?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ypperlig tråd. Men nogen bør vel måske nævne, at Vicky Basno nu er her igen-igen. 

Det gør jeg så gerne. 

Nærmere vil følge :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...