Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n2420/1345/jenifer-big-natural-breast-95d-nyhavn/

Sexen: som sidste gang ok, men ikke i nærheden af noget der ligner GFE.

Pigen: Kurvøs slank pige med talje og brede hofter, flotte fyldige bløde lår og en stor blød strutrøv. Brysterne er uden sammenligning de flotteste bløde kæmpe store ægte lækre æltevenlige jader jeg nogensinde har prøvet, og ingen tvivl om at det er dem som lokker mig til at besøge hende atter engang. Der er virkeligt intet som når Jenifer rider på mig mens mine hænder ælter patter på livet løs. Derudover er hun da meget smuk i ansigtet. Der står hun har D-skåls bryster, men jeg tror nu nok det er en underdrivelse, jeg syntes mere vi er oppe i en F eller G skål, i hvertfald hvis vi sammenligner med det andre piger skriver. Når jeg ser en pige som hende nøgen er det som en scene fra Tittenalarm filmene som jeg havde på dvd da jeg var ungkarl. Stedet er tæt på Nyhavn i en flot lejlighed som hørmer af duftpinde, og denne duft sidder overalt i dit tøj bagefter, så jeg anbefaler en tur på en røgfyldt bodega inden du smutter hjem til konen. Stor forvirring omkringhvilken dørklokke der skal trykkes på, to ens knapper uden nr på, og pigen siger jeg skal trykke på nr 2, så jeg vælger den øverste for det er i min logik nr 2 fra neden, men nej det er altså den nederste du skal trykke på. Så jeg stod der på gaden og lignede et kæmpefjols, der er en butik lige ved siden af  som har døren åben, tror godt ekspedienten ved hvad der foregår for her har nok stået flere i samme situation, for det var først da hun sendte mig et foto af hvilken knap der skulle trykkes på at det gik op for mig.Nå, god dag til alle derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest krampe

Wow, hvad gav du for sådan en tur?

Kunne du evt uploadet billedet af ringeklokken så vi andre undgår den pinlige episode med naboen? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
krampe skrev, for 45 minutter siden:

Wow, hvad gav du for sådan en tur?

Kunne du evt uploadet billedet af ringeklokken så vi andre undgår den pinlige episode med naboen? :)

1000 kr med blæs uden gummi, 30 min. Jeg har desværre slettet hele korrespondancen med hende af frygt for at konen ser det, så billedet har jeg ikke længere :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende før covid19. Hun har uden tvivl de største babser jeg nogensinde har rørt ved. De er KÆMPE! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes lige jeg vil blande mig her og indskyde til evt. nye brugere, at Jenifer gennem tiden har fået mange dårlige anmeldelser. Jeg har også selv været der, og bryster gør det altså ikke alene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...