Hop til indhold
Gamez

Anmeldese af Malou fra Helsingør/Hillerød

Recommended Posts

Guest Tatra

Er denne historie ikke en stor gang piveri?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 4 minutter siden:

Er denne historie ikke en stor gang piveri?

Det vil jeg ikke kalde det, hvordan vil du ha det hvis du betalte for en ydelse men aldrig fik den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Gamez skrev, for 12 minutter siden:

jeg lyver ikke at hun aldrig har kørt forgæves

Det er jo ikke kun et spørgsmål om at køre forgæves eller ej. Det er jo også et spørgsmål om at reservere tiden, sige "nej" til en anden kunde, bare for at få en aflysning. Om den er "i god tid" eller ej, kan kun hun afgøre, for kun hun ved om hun har mistet anden indtægt ved at reservere tiden til dig. 

Gamez skrev, for 15 minutter siden:

du vil heller ikke bryde dig om at betale for en ydelse uden at få noget for dine penge

Som det efterhånden udvikler sig i tråden, ligner det at du faktisk har fået den tid du har betalt for - du har bare valgt at bruge den ualmindelig dårligt.....  På aflysninger og snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamez skrev, for 25 minutter siden:

Når man har en knægt i en ung alder kan alt ske, der kan man ikke planlægge sygdom, hun må gerne skrive hvor mange gange hun har været her uden at det er blevet til noget, jeg lyver ikke at hun aldrig har kørt forgæves.
Men jeg venter pænt til fredag morgen som hun har lovet, før jeg tager den til næste skridt, du vil heller ikke bryde dig om at betale for en ydelse uden at få noget for dine penge.

Risikerer du ikke at hun så tilsvarende kan lægge kvitteringen op med dit rigtige navn?

Det kan ende ret grimt hvis vi ikke respekterer anonymiteten herinde. :( 

Jeg tror faktisk at du vil bryde reglerne hvis du gør det. 

• Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 5 minutter siden:

Risikerer du ikke at hun så tilsvarende kan lægge kvitteringen op med dit rigtige navn?

Det kan ende ret grimt hvis vi ikke respekterer anonymiteten herinde. :( 

Jeg tror faktisk at du vil bryde reglerne hvis du gør det. 

Jeg kan ligeledes gå til politiet for hun har tilstået at hun har mine penge og det er strafbart ikke at betale tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Gamez skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan ligeledes gå til politiet for hun har tilstået at hun har mine penge og det er strafbart ikke at betale tilbage

Hvor meget drejer det sig om ? 
Mener du selv at det er okay, at aflyse 4-5 aftaler ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Hvor meget drejer det sig om ? 
Mener du selv at det er okay, at aflyse 4-5 aftaler ?

Det er en sag mellem Malou og mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamez skrev, for 7 minutter siden:

Det er nok  mere fornuftigt at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gamez skrev, for 6 minutter siden:

Det er en sag mellem Malou og mig

Ikke når du vælger at lægge den op her, så har du gjort det til en sag for alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Gamez skrev, 1 time siden:

og får jeg ikke pengene så må jeg poste min mobilepay kvittering herinde.

Hvorfor? Den viser vel bare at du har betalt noget. Det har pigen jo heller ikke nægtet. Så det er kun for afpresning at du gør det/siger det. Det er iøvrigt strafbart. Også at true med det. Så hvis du melder pigen til politiet, skal du nok regne med at hun gør det samme. Du skal nok også regne med at straffen for afpresning er højere end hvad hun har gjort, som jo hverken er tyveri eller røveri..... Det var trods alt dig selv, der forudbetalte.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Hvis du havde booket og aflyst 4-5 aftaler med mig, så havde du ikke fået en krone tilbage. 

Netop og det har han faktisk gjort en del gange ..  så nemt nok at gøre mig til skurken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 19 minutter siden:

Hvorfor? Den viser vel bare at du har betalt noget. Det har pigen jo heller ikke nægtet. Så det er kun for afpresning at du gør det/siger det. Det er iøvrigt strafbart. Også at true med det. Så hvis du melder pigen til politiet, skal du nok regne med at hun gør det samme. Du skal nok også regne med at straffen for afpresning er højere end hvad hun har gjort, som jo hverken er tyveri eller røveri..... Det var trods alt dig selv, der forudbetalte.

Ja ren afpresning og trods dialog fortætter du.

hvis jeg var røv ligeglad og den type kvinde der snyder folk havde jeg ikke kommenteret herinde og fortalt den anden side af historien.

men afpresning finder jeg mig ikke i.

og fortætter du med du truer med at smide mine oplysninger op lukker og slukker alt dialog her fra for at få det løst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Malou00 skrev, for 2 minutter siden:

hvis jeg var røv ligeglad og den type kvinde der snyder folk havde jeg ikke kommenteret herinde og fortalt den anden side af historien.

og fortætter du med du truer med at smide mine oplysninger op lukker og slukker alt dialog her fra for at få det løst.

Ah, den var vist ikke til mig.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Bear skrev, for 39 minutter siden:

Det er nok  mere fornuftigt at gøre. 

Ja men det gør han ikke, for så ville han blive læst og påskrevet for at spilde myndighedernes tid...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malou00 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er bare ude at få mine penge for en ydelse for noget jeg ikke har fået, derfor jeg ikke har postet kvitteringen med dine oplysninger på, men ring gerne til mig så vi kan få en ordentlig dialog, så sletter jeg gerne hele denne tråd, du har mit nummer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamez skrev, for 7 minutter siden:

så sletter jeg gerne hele denne tråd

Det kan du vist ikke gøre. Det kræver en Admin/Moderator.

DU kan kun slette redigere 1 time efter at du har postet noget

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, Lige nu:

Det kan du vist ikke gøre. Det kræver en Admin/Moderator

Nej men når hun har ringet og vi har fået en dialog igang skal jeg sørge for at tråden bliver sletter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Gamez skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er bare ude at få mine penge for en ydelse for noget jeg ikke har fået, derfor jeg ikke har postet kvitteringen med dine oplysninger på, men ring gerne til mig så vi kan få en ordentlig dialog, så sletter jeg gerne hele denne tråd, du har mit nummer

Tråden bør egentlig slettes alligevel. Den er blevet til en afpresningstråd, hvor første indlæg stort set er tilbagebevist - og alting mudret og ubehageligt derefter.

Iøvrigt lader det til at med dine 4-5 aflysninger, du rent faktisk har fået den tid du har betalt for.

Jeg anmelder den. Ingen kan være tjent med kriminel afpresning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Gamez skrev, for 3 minutter siden:

Nej men når hun har ringet og vi har fået en dialog igang skal jeg sørge for at tråden bliver sletter

For det første må du ikke poste private oplysninger om en pige herinde, for det andet så kan du ikke slette en tråd og du får temmeligt sikkert heller ikke eb moderator til det. 

Du hænger dig virkeligt meget i de penge, og meget meget lidt i alle de tider du har aflyst med hende.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malou00 skrev, for 7 minutter siden:

Har prøvet med dialog via mail og her.

du har vist her i tråden du er den der ikke rigtig gider løse dette på ordenligt vis.

Ring ring mig, jeg har skam prøvet med ordentlig dialog vis mail og sms men du har ikke ville sende mig pengene derfor jeg skriver herinde, men ring endelig så vi kan få det løst på en ordentlig måde uden der er nogen som bliver hængt ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad siger alle i andre? Har i ikke nogle personlige private konflikter i kan publicere herinde. Gerne med lidt pikante trusler etc.

En interessant udvikling af EG ville måske være at brugerne kan stemme på hvem som skal vinde konflikten.

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Gamez skrev, for 2 minutter siden:

Ring ring mig, jeg har skam prøvet med ordentlig dialog vis mail og sms men du har ikke ville sende mig pengene derfor jeg skriver herinde, men ring endelig så vi kan få det løst på en ordentlig måde uden der er nogen som bliver hængt ud

Er det ikke lidt for sent ? Du har jo allerede hængt hende ud som en som stjæler penge.

Og du har så også hængt dig selv ud, som en der spilder hendes tid....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malou00 skrev, for 11 minutter siden:

Har prøvet med dialog via mail og her.

du har vist her i tråden du er den der ikke rigtig gider løse dette på ordenligt vis.

Min telefon er tændt så du ringer bare, jeg kan ikke ringe til dig da du har blokeret mit nummer, så tilsyneladende vil du ikke i dialog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt sent at trække tilbage du ikke vil hænge mig ud når der er en hel tråd hvor du hænger mig ud.

ringer ikke til dig.

har gjort mit til en dialog og prøvet at løse dette selv her i tråd hvor du har holdt fast i ud hæning af mig og fremstille mig som skurken her samt holdt fast i hele tråden igennem du vil smide private oplysninger op.

så drop det barnepjat med det ikke er mig der øsnker ordentlig dialog.

Har via mail og her jeg har prøvet men du bare kørte i selvsving og holdt fast i du ville smide op Her inde.

ikke mig der har kørt denne tråd ud hvor den aldrig skulle være endt.

Ikke fedt at blive afpresset på offentligt skue.

hvis jeg ikke ønsket dialog havde jeg ikke svaret dig her og prøve på løsning ej heller på mail.

gjort min del for en løsning detsværre er dette kørt så langt ud jeg ikke ønsker være med mere i dette drama du har kørt op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...