Hop til indhold
Matti

Lolitadukke

Recommended Posts

Hej alle sammen herinde. Jeg aner ikke mine levende råd, og søger derfor jeres hjælp. Jeg prøver at sælge en lolitadukke, men aner ikke om der findes et forum for den slags, eller om det kan gøres herinde, om nogen er interesserede?

 

Dukken er lavet af et blødt og overraskende naturtro materiale, og har en nypris på ca. 7.000 kroner. Den tilhører en udviklingshæmmet, men han er bange for den, og den er derfor aldrig blevet brugt. Producenten tager den ikke retur. Den er 140 cm høj, og ligner en smuk ung pige fra Asien. Ville en "brugtpris" på 4.000 være helt ude i hampen?

 

Hilsen

Matti

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjae umiddelbart lyder prisen da helt fair, men har lige googlet lidt hist og pist, og forstår din frustration. ikke megen hjælp at hente ved at smugkigge priser på andres salg af dukker mm. DBA har en sex-kategori i "Diverse" , men her fandt jeg "dvd med sex in the city" og andet bras, så måske det ikke er stedet at sælge.

jeg må blive dig svar skyldig, håber da andre kan give dig et godt råd. virker til du har sat dig for at gøre en god gerning her, tommel up for dig :) held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Matti skrev, for 7 timer siden:

Hej alle sammen herinde. Jeg aner ikke mine levende råd, og søger derfor jeres hjælp. Jeg prøver at sælge en lolitadukke, men aner ikke om der findes et forum for den slags, eller om det kan gøres herinde, om nogen er interesserede?

 

Dukken er lavet af et blødt og overraskende naturtro materiale, og har en nypris på ca. 7.000 kroner. Den tilhører en udviklingshæmmet, men han er bange for den, og den er derfor aldrig blevet brugt. Producenten tager den ikke retur. Den er 140 cm høj, og ligner en smuk ung pige fra Asien. Ville en "brugtpris" på 4.000 være helt ude i hampen?

 

Hilsen

Matti

Det ligner næsten menneskehandel. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 7 timer siden:

@Matti

If you still have the original packaging
I would suggest E-bay. 

Unfortunately the original packaging is long gone. We thougt he (the owner) would get used to it, so the doll has been locked in a closet for the last 2 and a half months.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig ligner det en dødssejler. Jeg kan slet slet ikke forestille mig at nogen vil købe en "ubrugt" sex-dukke. "Aldrig" eller "kun lidt" brugt, ser man ofte, og det holder sjældent stik. Jeg siger ikke at det er tilfældet her, jeg siger bare at det bliver svært at få nogen overbevist om det. Og så er der nok ikke mange interesserede, for hvem ved hvor godt der er gjort rent...... 

Undskyld, hvis jeg ser på det for pessimistisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Matti skrev, for 14 timer siden:

Unfortunately the original packaging is long gone. We thougt he (the owner) would get used to it, so the doll has been locked in a closet for the last 2 and a half months.

Okay, but wouldn’t hurt to give it a try anyway. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

For mig ligner det en dødssejler. Jeg kan slet slet ikke forestille mig at nogen vil købe en "ubrugt" sex-dukke. "Aldrig" eller "kun lidt" brugt, ser man ofte, og det holder sjældent stik. Jeg siger ikke at det er tilfældet her, jeg siger bare at det bliver svært at få nogen overbevist om det. Og så er der nok ikke mange interesserede, for hvem ved hvor godt der er gjort rent...... 

Undskyld, hvis jeg ser på det for pessimistisk

Det er egentlig ikke ret logisk, en dukke kan rengøres betydeligt bedre end en levende kvinde, og det er nok et fåtal der ikke vil være sammen med en kvinde der har været sammen med andre ;) 

Men du har nok ret, det er ikke altid at det er logikken der vinder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 11 timer siden:

For mig ligner det en dødssejler. Jeg kan slet slet ikke forestille mig at nogen vil købe en "ubrugt" sex-dukke. "Aldrig" eller "kun lidt" brugt, ser man ofte, og det holder sjældent stik. Jeg siger ikke at det er tilfældet her, jeg siger bare at det bliver svært at få nogen overbevist om det. Og så er der nok ikke mange interesserede, for hvem ved hvor godt der er gjort rent...... 

Undskyld, hvis jeg ser på det for pessimistisk

Det kan såmænd sagtens være, du har ret. Jeg har ingen aktier i økonomien i det, og varetager egentlig bare en andens interesse - han tænker dog ikke så meget på det med pengene, ud over at han nu og da får at vide, hvad han har råd til og hvad han ikke har råd til, og derfor var mit håb blot, at han kunne få lidt af pengene igen på denne måde. Mit forslag var 4.000 kroner, men måske nogen vil byde ind med noget andet. Jeg kan sende et par billeder ved lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 29.7.2020 at 08:24:

For mig ligner det en dødssejler. Jeg kan slet slet ikke forestille mig at nogen vil købe en "ubrugt" sex-dukke. "Aldrig" eller "kun lidt" brugt, ser man ofte, og det holder sjældent stik. Jeg siger ikke at det er tilfældet her, jeg siger bare at det bliver svært at få nogen overbevist om det. Og så er der nok ikke mange interesserede, for hvem ved hvor godt der er gjort rent...... 

Undskyld, hvis jeg ser på det for pessimistisk

Det er vel ikke mere dødssejler, end at besøge et sted hvor du kan leje dukken. Der har tidligere været muligheder. Jeg har set dukkerne og det er meget naturtro. Derudover kan fisse og røv tages ud af dukken ved rengøring. Og nej jeg har kun set og ikke prøvet. Jeg kan ikke se mig selv i situationen, men hver sin lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 16 minutter siden:

Det er vel ikke mere dødssejler, end at besøge et sted hvor du kan leje dukken. Der har tidligere været muligheder. Jeg har set dukkerne og det er meget naturtro. Derudover kan fisse og røv tages ud af dukken ved rengøring. Og nej jeg har kun set og ikke prøvet. Jeg kan ikke se mig selv i situationen, men hver sin lyst.

Du har ret. Jeg forstår det ikke, men jeg kan godt se du har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 29.7.2020 at 08:24:

Jeg kan slet slet ikke forestille mig at nogen vil købe en "ubrugt" sex-dukke.

Når der findes bordeller for den slags dukker, så er der et marked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 18 minutter siden:

Når der findes bordeller for den slags dukker, så er der et marked.

Ja, tilsyneladende. Jeg forstår det simpelt hen bare ikke......Men ja, du har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...