Hop til indhold
GenerationX

GP´er og rygening

Recommended Posts

Et lille trick jeg bruger/brugte da jeg røg smøger, for nu damper jeg istedet.. Det er at jeg altid har en mundskyl i bilen.. Så det kan godt være at jeg lige har røget på vej hen til en GP'er, men inden jeg stiger ud af bilen er munden lige blevet skyllet en tur. :)

Besøgte faktisk en GP'er på et tidspunkt hvor at hun spurgte om det var ok at hun lige røg.. Og til det svarede jeg "Ja selvfølgelig. Jeg er selv ryger".. Hun sagde at det ku man slet ikke smage eller lugte på mig.. Og det har hun sagt de efterfølgende gange igen.. For hun ville faktisk ønske at flere mænd gjorde det.. Altså havde en mundskyl de brugte lige inden de kom ind ad døren. 

Så det kan godt skjules at man ryger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Et lille trick jeg bruger/brugte da jeg røg smøger, for nu damper jeg istedet.. Det er at jeg altid har en mundskyl i bilen.. Så det kan godt være at jeg lige har røget på vej hen til en GP'er, men inden jeg stiger ud af bilen er munden lige blevet skyllet en tur. :)

Besøgte faktisk en GP'er på et tidspunkt hvor at hun spurgte om det var ok at hun lige røg.. Og til det svarede jeg "Ja selvfølgelig. Jeg er selv ryger".. Hun sagde at det ku man slet ikke smage eller lugte på mig.. Og det har hun sagt de efterfølgende gange igen.. For hun ville faktisk ønske at flere mænd gjorde det.. Altså havde en mundskyl de brugte lige inden de kom ind ad døren. 

Så det kan godt skjules at man ryger. 

Nu er det vist alment kendt at rygere har ret meget sværere ved at spotte røglugt end ikke-rygere har det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, Lige nu:

Nu er det vist alment kendt at rygere har ret meget sværere ved at spotte røglugt end ikke-rygere har det. 

Jeg har så fået det samme a vide a en ikke-ryger.. Glemte jeg bare lige at skrive.. :lol:

Men du har ret.. Det er sværere for en ryger at "lugte" om den anden ryger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men der er også forskel på rygning. Jeg er ryger men det forgår udenfor eller under emhætten. Jeg kan finde ud af at holde en ordentlig mundhygiejne og vaske hænder. Så ser det ikke som et problem.

Det er da værre at kysse en der lugter af lokum ud af munden end en der har taget en sug af en smøg. 

Jeg bliver nu aldrig spurgt ind til om jeg er ryger medmindre de er til smokingen sex. Men det bliver et nej da den næste gæst ikke skal lide i røg og damp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Det er da værre at kysse en der lugter af lokum ud af munden end en der har taget en sug af en smøg. 

Der er forskel på smag og behag. For mit eget vedkommende er ovenstående faktisk same same. :)

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 3 timer siden:

Der er forskel på smag og behag. For mit eget vedkommende er ovenstående faktisk same same. :)

Ja det er der absolut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 14 timer siden:

Et lille trick jeg bruger/brugte da jeg røg smøger, for nu damper jeg istedet.. Det er at jeg altid har en mundskyl i bilen.. Så det kan godt være at jeg lige har røget på vej hen til en GP'er, men inden jeg stiger ud af bilen er munden lige blevet skyllet en tur. :)

Besøgte faktisk en GP'er på et tidspunkt hvor at hun spurgte om det var ok at hun lige røg.. Og til det svarede jeg "Ja selvfølgelig. Jeg er selv ryger".. Hun sagde at det ku man slet ikke smage eller lugte på mig.. Og det har hun sagt de efterfølgende gange igen.. For hun ville faktisk ønske at flere mænd gjorde det.. Altså havde en mundskyl de brugte lige inden de kom ind ad døren. 

Så det kan godt skjules at man ryger. 

Rigtig Go Stil... <3<3 Har intet imod rygere, men syntes det er VIRKELIG Go Stil, lige at “skylle efter” 

Det gør bare det hele så meget dejligere...<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, for 9 timer siden:

Rigtig Go Stil... <3<3 Har intet imod rygere, men syntes det er VIRKELIG Go Stil, lige at “skylle efter” 

Det gør bare det hele så meget dejligere...<3

Jamen tak.. Jeg har som sagt også kun fået positive ting a vide ang det.. Så det er jo bare at gi et lille trick videre.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, den 26.7.2020 at 12:24:

Jeg får i indimellem forespørgsler om ikke jeg kan ryge under en seance. En del mænd har det faktisk som en fetish. De mænd der efterspørger at Jeg ryger når jeg dominerer dem - er ikke selv rygere. Pudsigt nok. 

Selv er jeg bare fest ryger. 

Det er kun mine baller der røger efter et besøg :mrgreen::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ryger. Og jeg er glad for at kysse. Og knalde. Og chokolade. 
Jeg skammer mig hverken over mine lyster eller mine laster. 
Rygning er for nogle elskere en "dealbreaker", for andre et plus og for de fleste uden særlig betydning.

Jeg har valgt at lave en "visuel varedeklaration" som diskret viser at jeg er ryger, i stedet for at skrive det i en tekst der i forvejen sjældent bliver læst fra ende til anden.
Blandt mine billeder er der flere hvorpå man tydeligt kan se et askebæger og en pakke cigaretter. 
Dem for hvem det betyder noget lægger mærke til det. De fleste andre gør ikke.
Nogle har en fetish, som en anden pige nævnte. Og andre vil gerne kysse, men er selv rygere og har prøvet at blive afvist sommetider midt i forspillet, med uheldige konsekvenser for oplevelsen efterfølgende.  
Jeg spørger ofte gæsten om han er ryger og om vi skal kysse. Så kan jeg tilpasse tandbørstning og mundskyl derefter. Jeg kan godt være lidt forfængelig med det selv, og det er en øvelse at give slip og bare slappe af hvis man i baghovedet har tanken "bare jeg nu ikke smager af røg" uanset om man er pige eller gæst. 

Jeg synes også det er ufedt at der lugter af røg i huset. Også selvom jeg selv er ryger. Jeg ryger aldrig indenfor hjemme hos mig selv heller. Jeg så egentlig også gerne at vi gik udenfor og røg på Cassiopeia. Det giver dog andre udfordringer, da det nok skal skabe røre hvis der står lækre runde-trunter i franske pikanterier i gården og pulser løs hvert andet øjeblik imens naboerne griller på altanen eller affaldssorterer :D 

Nu vil jeg ryge en cigaret og måske finde en at kysse med senere på dagen :wub:

Kh. Eva
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

der står lækre runde-trunter i franske pikanterier i gården og pulser løs hvert andet øjeblik imens naboerne griller på altanen eller affaldssorterer :D 

Konge kommentar :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Det giver dog andre udfordringer, da det nok skal skabe røre hvis der står lækre runde-trunter i franske pikanterier i gården og pulser løs hvert andet øjeblik imens naboerne griller på altanen eller affaldssorterer :D 

Der vil nok blive båret affald ud lidt oftere, og sikkert også ret frivilligt af de omkringboende mænd B)

Affaldssorteringen kunne dog godt gå hen og blive en rodet affære, når fokus ligger på de franske pikanterier :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 27.7.2020 at 09:10:

Et lille trick jeg bruger/brugte da jeg røg smøger, for nu damper jeg istedet.. Det er at jeg altid har en mundskyl i bilen.. Så det kan godt være at jeg lige har røget på vej hen til en GP'er, men inden jeg stiger ud af bilen er munden lige blevet skyllet en tur. :)

Besøgte faktisk en GP'er på et tidspunkt hvor at hun spurgte om det var ok at hun lige røg.. Og til det svarede jeg "Ja selvfølgelig. Jeg er selv ryger".. Hun sagde at det ku man slet ikke smage eller lugte på mig.. Og det har hun sagt de efterfølgende gange igen.. For hun ville faktisk ønske at flere mænd gjorde det.. Altså havde en mundskyl de brugte lige inden de kom ind ad døren. 

Så det kan godt skjules at man ryger. 

Du kan skjule det overfor en ryger, men nok ikke en ikke-ryger. Det er jo ikke kun din mund der lugter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går ikke specifikt efter dem der skriver, at de ikke ryger.
Hvis der til gengæld er et billede på profilen, der viser pigen med en smøg, så bliver de sorteret fra, selv om jeg ikke har noget belæg for, at de skulle lugte mere af røg end en som ryger, men ikke reklamerer med det i profilen.

Jeg ryger ikke selv og har ingen jeg skal forklare for derhjemme. Jeg gider bare ikke røglugten, hvis det kan undgås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GenerationX skrev, den 26.7.2020 at 11:06:

Hej de damer og herre

Har nu gennem længere tid lagt mærke til at nogle announcer specifikt pointere at de er IKKE rygere. Så tænkte lidt om det er noget folk efterspørger hos en GP under et besøg eller det mere er en opsang til de ikke ønsker rygere som klienter ? Nogen der har erfaring eller viden om dette ?

God dag til folket derude :D

@GenerationX jeg skriver, at min sted er et røgfrit sted, og at jeg er ikke-ryger. Det skyldes, at nogle mænd ikke har lyst til at komme hjem med røglugt i deres tøj med mere. Det er en serviceoplysning, som kan være nyttig for nogle, ligegyldige for andre. 
Det betyder IKKE, at jeg afviser rygere. På ingen måde. Jeg er fuldstændig ligeglad med, om min gæst er ryger eller ikke-ryger. 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...