Hop til indhold
Jayk

Wien Superclub Goldentime 10-11 juli

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, den 21.7.2020 at 22:52:

Medmindre at I direkte, ikke ønsker at rejse sammen med andre, der synes jeg at dem der gerne vil, skulle oprette en tråd, med en invitation til at I samen arrangerer en fælles tur.

Eksempelvis til Wien!

På den måde har jeg selv lært Jayk og Hunting at kende, og har været på tur sammen med dem tidligere .

Før dem kendte jeg andre, som jeg var på flere ture sammen med.

Det kan både gøres som en åben invitation i forum, og på pm mellem udvalgte i en sluttet kreds.

Uanset, min erfaring er at en tur er en langt bedre oplevelse i andres gode selskab, end når jeg er på tur helt på egen hånd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kom igang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

BREAKING NEWS , spoiler alert,,, eller bare TEASER  :

Klubben åbner op igen imorgen mandag kl 11,,,, just saying

https://www.goldentime.at/news-wien/801-am-13-dezember-um-11-uhr-oeffnen-wir-wieder

 

I øvrigt , tusind tak til TS, hvilket skriv hvilken dragelse, jeg blev lige nød til at læse det hele igen, Kære @Jayk jeg blir altså lige nød til at rose dig fordi du skriver så fedt inspirerende og dragende du skriver virkelig fængende,,,,tak, jeg er en kæmpe stor FAN :)

Mvh. HFB 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

BREAKING NEWS , spoiler alert,,, eller bare TEASER  :

Klubben åbner op igen imorgen mandag kl 11,,,, just saying

https://www.goldentime.at/news-wien/801-am-13-dezember-um-11-uhr-oeffnen-wir-wieder

 

I øvrigt , tusind tak til TS, hvilket skriv hvilken dragelse, jeg blev lige nød til at læse det hele igen, Kære @Jayk jeg blir altså lige nød til at rose dig fordi du skriver så fedt inspirerende og dragende du skriver virkelig fængende,,,,tak, jeg er en kæmpe stor FAN :)

Mvh. HFB 

Velkommen tilbage min ven 

Det er lang tid siden vi hørte fra dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker en aften på GT for måske 10 år siden. Først en kort session med en sød pige, men kun for at lette presset og forberede en længere omgang. Så så jeg dem. To damer i 20'erne, der gik rundt og rundt med alles øjne på sig. Runde, flotte, naturlige bryster, pæne balder og langt lyst hår ned til taljen. Talte med dem, og de var tydelige på, at de kun arbejdede i par. Et minut senere og måske 500 Euro fattigere rullede vi rundt i sengen. Jeg var vidunderlig liderlig. Den ene var utrolig smuk. Jeg besluttede at tage hende til sidst. Så efter at have varmet op kneppede jeg først den anden, mens jeg kyssede prinsessen og suttede på hendes bryster. Jeg kom. Det tog mig kun et minut at blive hård igen, og så var det tid. det blev et langt kneb med en utrolig smuk pige. Kyssede hende. Holdt hendes bryster. Indtil jeg sprøjtede overraskende meget på hendes mave og bryster. Så puttede vi og snakkede. Prinsessen læste til tandlæge. Jeg spekulerer på, hvor hun er i dag. Selvsikker tandlæge med en glad mand, der knepper for livet. Jeg skulle have friet til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...