Hop til indhold
Guest Nemtøs

Kan en GP være ægte liderlig?

Recommended Posts

Jeg må da være ærlig og sige, at jeg bestemt ikke møder op hos en GP med det formål, at hun skal gøres IRL liderlig og blive tilfredsstillet sexsuelt. 
Men skulle det ske, at det er det som sker, at hun bliver tændt og får en eller flere orgasmer, så er det da helt okay med mig. Men jeg føler mig ikke utilstrækkelig, eller har dårlig samvittighed hvis hun ikke gør. 
Hvis jeg beslutter at besøge en GP, så er det da 99,9% pga min egen liderlighed og for min egen tilfredsstillelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet andet, der tænder mig så meget, som at mærke kvindens lyst og at opleve at hun er ægte liderlig. 

Det er fint hvis hun beder om at noget skal gøres på en bestemt måde. Indtil en vis grænse i hvert fald. Jeg kan ikke lide, hvis kvinden decideret vil styre slagets gang. Det skal helst være en gensidig fornøjelse hvor begges lyst tilgodeses. 

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Når jeg køber sex, så det et kæmpe turn on, at pigen er tændt (Godt skuespil eller ej). 
 

Fravælger gerne blowjob til mere tid til at slikke pigen godt våd og tændt. Der er ikke noget federe end når hun nærmest tigger om at få pik fordi hun er blevet mega tændt af at få slikket fissen godt og grundigt. 
 

Går jeg fra stedet med den følelse af, at pigen kunne lide det vi lavede og måske endda med den følelse af, at pigen kom, så går jeg meget lykkelig derfra og har en dejlig følelse i kroppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Kan en GP være ægte liderlig?   jo, selvfølgelig kan hun det..men om de piger der kører minut fræs kan præstere ægte liderlighed over en vagt på 10 timer tror jeg næppe, men de piger som modtager få besøg, her er en stor del af drivkraften en naturlig liderlighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 18.7.2020 at 13:34:

Emnet  har  været  oppe  at  vende  tidligere,  men  jeg  er  påny  blevet  nysgerrig  på  mænd  tilgang  til  købesex, og  den  illustration de  ønsker. 

Hvad  er jeres  holdninger?

Hvis  I er  sammen  med  en  gp som  måske  nyder  mere  end  jer. Er  det  så  rimeligt  at  I skal  betale  for  samværet?

Hvad  foretrækker  I mænd? Et  godt  skuespil,  hvor  det  I gør  er  fantastisk  eller  må  gp'en  gerne  bede  om  mere  eller  andet  for  hendes  maksimale  nydelse?

Betyder  det  overhovedet  noget pm  gp'en  nyder? Der  er  jo  betalt.

 

Elsker når pigen nyder det, så føler jeg at jeg får fuld valuta. Men det jo også fordi jeg elsker den nærhed der også kan følge med, den kvindelige opmærksomhed, berøring mm. Så når hun nyder det og selv vil have noget ud af det er det bare meget bedre. og jeg elsker i forvejen at pille, rode, rage og bruge tunge og fingrer når jeg må. Og har hun nydt det så føler jeg slet ikke hun bare synes jeg er en vammel postkasse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jydehesten

Jeg kan godt lide at være sammen med gp´er som er nærværende ,jeg får et kæmpekiks når de nyder at jeg kæler ,masserer bruger tungen.

Det er tydeligt at se på deres reaktioner at det er lykkedes mig at opnå klimaks .

Har prøvet flere søde danske gp´er hvor det har været godt ,har nogle faste her i Jylland .

Har  en sød tøs  som jeg mægtig gerne vil mødes med ,meeeen hun tøver med at modtage mig .

Mon ikke det vil lykkedes.

At jeg betaler for det er underordnet ,har ofte forkælet dem med gaver .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad egentlig godt vide hvor mange gange kvinder kan få orgasme i løbet af en dag før det bliver for meget og de bliver for udmattede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bear skrev, for 8 minutter siden:

Gad egentlig godt vide hvor mange gange kvinder kan få orgasme i løbet af en dag før det bliver for meget og de bliver for udmattede?

For  en  del  år  siden  havde  jeg  en  skøn  affære med  en  dominerende  mand.  Han  ville  teste  hvor  mange  gange  han  kunne  få  mig til  at  komme  over  en  aften.  Han  opgav at  tælle  da  jeg  var nået  til  18 orgasmer. 

Jeg  var  fuldstændig  væk, og  befandt  mig  i en  anden  verden,  fyldt  med  nydelse. Jeg  kunne  komme  dertil  i  den  tilstand,  da  jeg  var  i fuldstændig  trygge  hænder  og vi  kendte  hinanden  godt. 

Jeg  kan  få  orgasme  flere  gange,  men bliver  drænet for  energi. Lysten  til  mere  sex  er intakt, men  min energi  og hvad  kroppen  kan  holde  til skal  jeg  være  opmærksom  på.  Derfor  normalt  kun  1 aftale per  dag,  når  jeg  laver  aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 timer siden:

For  en  del  år  siden  havde  jeg  en  skøn  affære med  en  dominerende  mand.  Han  ville  teste  hvor  mange  gange  han  kunne  få  mig til  at  komme  over  en  aften.  Han  opgav at  tælle  da  jeg  var nået  til  18 orgasmer. 

Jeg  var  fuldstændig  væk, og  befandt  mig  i en  anden  verden,  fyldt  med  nydelse. Jeg  kunne  komme  dertil  i  den  tilstand,  da  jeg  var  i fuldstændig  trygge  hænder  og vi  kendte  hinanden  godt. 

Jeg  kan  få  orgasme  flere  gange,  men bliver  drænet for  energi. Lysten  til  mere  sex  er intakt, men  min energi  og hvad  kroppen  kan  holde  til skal  jeg  være  opmærksom  på.  Derfor  normalt  kun  1 aftale per  dag,  når  jeg  laver  aftaler. 

Tak for svaret :) 

Jeg har samme erfaring med konen, hun kan få 3-4-5 orgasmer i træk, men når først de er "overstået" kan hun simpelthen ikke mere. Så kræver det nogle timers "rekonvalescens" :) før hun kan igen.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Tak for svaret :) 

Jeg har samme erfaring med konen, hun kan få 3-4-5 orgasmer i træk, men når først de er "overstået" kan hun simpelthen ikke mere. Så kræver det nogle timers "rekonvalescens" :) før hun kan igen.

Jeg  kan  over  flere  timer,  men  er  drænet  for  energi  de  efterfølgende  dage.  

Jeg  savner  den "orgasme-rus", men  minderne  er  intakte  og  skønne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...