Hop til indhold

Recommended Posts

Advarsel skrev, 1 time siden:

Det er det samme, så det ...

Jeg var tæt på at kommentere det samme, men kom så til at tænke på, at der vel godt kan være den forskel, at hvis @frddblk til slut selv spiller sin pik og sprøjter ind i pigens åbne mund, så er det vel CIM, men ikke megafransk (hvilket som jeg forstår det er et blowjob, hvor pigen bare lader sin mund omslutte pikken og blæser ham, indtil manden kommer i munden på hende). Men ok, vi er vist nede i detaljerne her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 5 timer siden:

Det med at det måske blev fortravlet lidt er jeg dog ikke så stor fan af. Og især ikke hvis man har betalt for en time og så bliver kostet ud efter 45 min. Så kunne der jo ligeså godt være sparet og kørt på i 30 min i stedet.

Det var ikke sådan at hun bad mig blive færdigt hurtigt - hun spurgte bare flere gange om hun skulle sutte mig færdig med megafransk som om hun gerne ville afslutte seancen. Men hun var altså OK med at jeg ønskede at fortsætte sexen så du skal ikke være bange for at besøge hende vil jeg mene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 43 minutter siden:

der vel godt kan være den forskel

Haha, men nej. Det er synonymer. Hvis du vil sprøjte en GP i munden uden at hun sutter dig, så er det stadig cim/mega.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 8 timer siden:

Det er det samme, så det ...

Det du betaler for er at deponere din ladning i munden på pigen.  Hvordan du så vælger at udføre denne overførsel skelner pigerne nok ikke så meget imellem.  Jeg gætter også på at Cim og megafransk er det samme fra pigernes perspektiv :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 8.5.2021 at 14:03:

Det er det samme, så det ...

Jeps, det ved jeg. :D
Men må have læst det som CIF.....   Vidst ikke rigtig vågen da jeg skrev. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...